Media daki Ada
sizi seviyorum bebişlerimmmm
İyi okumalar:Ddfjnskdjg
Gözlerimi açtığımda kendimi hastane odasında bulunca ratlamıştım. Batın beni bırakmamıştı. Gözlerimi kırpıştırarak etrafa bakarken ikili koltukta yatan Batını görünce gülümsedim. Saçları birbirine girmiş bir şekilde yatiyordu. Yatakta doğrulmaya çalıştığımda sol tarafımdaki ağrı ile bir küfür savurdum
“Siktir!”
Sesim biraz fazla çıkmış olacaktıki batın yattığı yerden kalkmış gülerek benim yanıma geliyordu.
“Başımın belası…”diyerek ütüme doğru eğildi ve anlıma sıcacık dudaklarını bastırdı birkaç saniye sonra ayırdı ve yüzüme baktı.
“Tatlı belası desen daha iyi olurdu” (kiraz mevsimi izleyenler buradamı jfhskdjh) biraz kısık çıkan sesim yüzünden Batının suratı biran bozulmuş gibi oldu ve söylediğim şeye güldü.
“Pekala senin dediğin olsun.”dedi ve dudaklarıma yöneldiği sırada kapı açıldı ve içeriye giren doktora Batın küçük bir küfür savurduktan sonra üzerimden kalktı. Bu haline gülmeden edemedim. Şebek ya nasılda tatlı.
“Evet Ada kendini nasıl hissediyorsun?”doktorun sorduğu soruyla kafamı doktora çevirdim.
“Ben iyiyim sadece biraz… ağrım var o kadar. Başka bir sorun yok.”dedim ve yalancı bir gülümseme gönderdim.
“Ada şans esri kurtulmuşsun eğer bıçak iki veya üç santim daha yana gelseydi böbreklerin hasar göre bilirdi. Bunu hiç istemezdik. Ama şanslısın ki bıçak hiçbir organa zarar vermemiş.”doktorun dediklerine hayretle bakarken.
“Peki ne zaman taburcu olacak?”dedi Batın ve sert bakışlarını doktora gönderdi.
“Yarın sabah taburcu olabilir. Bir hafta sonra dikişlerini aldırmak için hastane gelsin.”dedi doktor ve odadan çıktı.
“Yarım kalan işimize devam edelim.”dedi sırıtarak ve yine dudaklarıma eğildi dudaklarıma temas ettiğinde kapı açıldı.Batın sinirle.
“Eee sikecem ama ha!”diye kükreyince geri çekildi. O an içimde bir gülme isteği oldu. Okan abi koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı. Canım biraz acımıştı ama bu umurumda bile değildi.
“Bebeğim nasılsın? İyi hissediyor musun kendini? Bir şeye ihtiyacın varmı?”Okan Abinin sorduğu sorulara gülerek cevap verdim.
“İyiyim abi teşekkür ederim ve bir şey istemiyorum… abim yanımda ya gerisi önemli değil.”dedim ve burukça gülümseyip Okan abiye yeni baştan sarıldım. Bir öksürük sesiyle –Yalancı öksürük kim? Tabiî ki Batın—Okan abiyle geri ayrıldık. Okan abi arkasını döndü Batına bakınca şaşırdı.
“Batın bey… siz burada ne arıyorsunuz?” Okan abinin sorusuna karşın Batın kaşlarını çatarak.
“Adanın bıçaklığındı duyunca yanına geldim.”dedi neden yalan söylemişti ki.
“İyide siz nereden öğrendiniz?”dedi Okan abi. Sus abi ya! Okan abi anlamayan yüzle bir an bana birde Batına bakmaya başladı.
“Sana ne Okan!Sana hesap vermek zorunda mıyım lan!!”diye bağırınca yerimde sıçradım ve Okan abiye baktığımda yüzünde tek bir mimik bile yoktu. Batının yüzünde sadece öfke vardı.
Hemen ortamı rahatlatmak için bir konu bulmam lazım.
“Hmm.. Şey Okan abi ben işe nasıl devam edeceğim?”dedim yüzüm biraz asılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...