Arkadaşlar diğer bölüme vote gelmedi ama vote yapanlar için çok teşekkür ederim. Zaten onlar iste yeni bölümü bende önceden yazdığım için şimdi paylaşıyorum umarım beğenirsiniz lütfen okuyorsanız voteleyin.dasfasfa
***Media da Akın var yeni katıldı :D
***Sizi seviyorum :D
şu an o kadar huzurluyum ki Batının yanında uyumak hemde sarılarak Btının yanında uyanmak hemde sar- sarılan kollar yok,yoksa gitmişmiydi. Yani birlikte olsyadık bile beni sabah bırakıp gidecekmiydi.
Yataktan yorganı tekmeleye tekmeleye kalkıp aynanın karşısına geçtim, üstümde askısız dantelli beyaz bir sütyen altımda beyaz tangam ile oldukca sexi gözüküyordum. Esmer ve mavi gözlü olduğum için beyaz rengi kendime çok yakıştırıyordum.
Elimi yüzümü yıkamak ini banyoya gittim ve içeri girince ful çıplak bir Batın görmeyi beklemiyordum.Direk Batının yüzüne doğru bakıp yanına yürümeye başladım.Kapıyı ilk açtığımda yüzünde bir sırıtma vardı ama ben diğer kızlar gibi bağırıp çağırmadım yada oradan hemen ayrılmadım tam tersini yaptım gözlerinin içine baktım ve yanına doğru yürüdüm. Batın beni böyle tepkisiz durduğum için suratı düştü ve oda benim gibi şaşırdı. Yavaş adımlarla yanına gittim ve kulağına doğru eğildim vücudumuzun bir birine değmemesi için uğraşırken -bunu anladı sanırım- elini bel boşluğuma koyup kendine yapıştırdı. Erkekliği bacağıma deydiğinde kendimi çekmek istedim ama olmadı. Kulağına yeni baştan eğildim.
“Üstüne bir şeyler giy üşüteceksin.”dedim elimi boynuna koydum ve okşamaya baladım.
Kafamı kaldırıp tam öpeceğim sırada telefonum çaldı. Açmak için geri çekildim ama buna izin vermedi.
“bakmasan olmazmı. Yarım kalan işini bitir.”dedi ve yüzünde çarpık bir gülüş oldu.
Tamam demek için ağzımı oynatmak için aralamıştım ki telefon sustu ve peşinden ısrarla çalmaya devam etti.
“Bu sefer açmam lazım,önemli olabilir.”dedim ve özür diler gibi bir bakış atdım. Dolaptan bir havlu adım ve aşağı taraflara bakmadan havluyu beline sardım ve odaya gidip telefonu açtım.
“Okan ab-“
“Bebeğim sesini kes ve hemen kulübe gelmen lazım bu gün çok kalabalık ve çoookk önemli bir konuğumuz gelecek tam bir veya iki saate burada olman lazım anca hazırlanırsın. Hem sen iki gündürde yoksun neredesin sen bakalım?”dedi Okan abi çok hızlı konuşmuştu.
“Şey…ben-ben Okan abi bir arkadaşımlayım öyle dolaştık falan.”dedim bildiğiniz domates gibi kıp kırmızı olmuştum yalan söyleyince böyle oluyordum.
“Senin arkadaşın yok ki bebeğim.”dedi Okan abi kahkaha atarak.
“Of tamam Okan abi geliyorum yarım saat bir saate. Seni seviyorum bay bay.”dedim gülerek.
Ben telefonda konuşurken Batın üstünü giyinmiş ve koltuğa oturmuş içkisini yudumlarken beni dikizliyordu. Batına dönüp gülümsedim. Ama yüzü çok ciddi bir ifadece bürünmüştü. Kahveleri mavilerimle buluşunca ne oldu der gibi baktım. Vücudum mu birazcık daha incelemeye başladı,elini dizine koydu ve gel anlamında dizine iki üç defa vurdu. Yanına giderken aynada kendimi gördüm,hala iç çamaşırımlaydım. Umursamayıp yanına gittim ve kucağına ata biner gibi bindim.
“Benim kulübe gitmem gerek beni sen mi bırakırsın yoksa ben tak-“
“Ben bırakırımda gitmek zorunda değilsin. Bunu biliyorsun değimli?”dedi beni kendisine iyice bastırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...