Selam Arkadaşlar!!!
Sonunda yeni bir bölümle sizinleyim tekrardan umarım beğenirsiniz iyi okumalar .*
*Ada'dan*
Adama bıçağı her batırıp çıkarttıkca o bağırıyordu ve bende onun bağırmasında ağır bir şekilde zevk alıyordum. Bu olabilirmiydi? Tabikide olabilirdi çünkü sevgilisi olacak adam bunu her gün yapıyordu ve her yaptığında zevk alıyordu. İnsanlara acı çektirmek zevk veriyordu ama başka bir kişi bize zarara verdiğinde biz acı hissederken onların zevk almaları haksızlık değilmiydi?
Adamın artık her yerini delik deşik ettiğimde etrafa bakmaya başladım yerler adamın normal olarak üstü ve benim ellerim üstüm her yerim kan olmuştu. Bundan iğreniyor muydum ? sanırım biraz.
"Güzelim iyi misin?" Batının sesiyle ona döndüğümde yüzünde gülümseme vardı bunu yapmamdan hoşlanmıştı. Bende hoşlanmıştım aslında.
"Evet ben iyiyim. Sadece duş almam lazım."dedim ve kapıdan çıkarak dışarı çıktım.
Kafamı dağıtamam lazım dı yoksa o yaptıklarım aklıma geldikçe hem vijdan azabı çekiyordum hem de bir kere daha aynı şeyi yapmak istiyordum. Gece kulübünün kapısının önüne arabamı park edip hiç vakit kaybetmeden içeri girmiştim. İçeri oldukça kalabalıktı. İçki almak için ahmetin yanına gittim ve en ağır içkilerden bir tane vermesini istedim. Küçük bir bardağın içine koyduğu içkiyi bir dikişte kafama diktim. Tadı aynı portakala benziyordu ama biraz ekşiydi. Bardaklar sırasıyla tezgahın üzerine dizilmeye başladığında benim kafamda dönmeye başlamıştı.
Sahnenin ortasına geçip dans etmeye başladığımda önümde ve arkamda olan erkekleri umursamayıp dans etmeye devam ettim bana sürtünürken her yerimi ellemeye başladıklarında hiç bir şey yapamıyordum yada yapmak mı istemiyordum?
Hadi ama bu ben değilim ilk Batın ile çıktım hala çıkıyorum sonra Akın geldi onla çıkmıyoruz ama adamla öpüştük lan. Hadi onu da geçtim Batın benim başka kişilere dans yaptığımı biliyor ama neden artık çalışmayacaksın çok çalışmak istiyorsan benim şirketten sana iş bulalım yada başka yerden bulalım demiyordu neden kıskanmıyordu beni?
Yada kıskanıyorsun adam niye belli etmiyorsun. Kafam bozuk bir şekilde adamın mekanından çıktım adam beni ne aradı ne sordu nede peşimden geldi acaba gerçektende beni sevmiyor mu? Ama o seviyorum derken ben gözlerinin içinden harbi beni sevdiğini görüyordum yani cidden beni seviyor diye düşünüyordum. Ama sevseydi dediğim gibi yanımda olmaz mıydı?
Kafam da ki her şeyi boş verip dans etmeye devam ettim. Zaman geçtikçe bende kendimden geçiyordum ve bu pek iyi bir şey değildi. Adamlardan biri beni başka bir yere çekiştirmeye başladığında istemediğimi belli eden bir şekilde mırıldandım ama bu kadar yüksek sesli bir ortamda beni duymasını bekleyemezdim.
Koridora girdiğimizde adamlar hızlı bir şekilde beni duvara yapıştırdı ve dudakalrım hariç her yerimi öpmeye başladıklarında itmeye çalıştım ama gücüm yetmemişti zaten ayakta zor duruyordum. Adamlar ani bir şekilde üstümden çekilince gözlerimi açtım ve Akın'ın iki adamı öldürecek şekilde dövdüğünü gördüğümde hemen yanlarına gittim ve Akın'ın kolundan tutup.
"Gidelim. Bırak gidelim Akın hadi."dediğimde Akın durdu ve biraz beni incelemişti evet eve gidip üstümü değiştirmemiştim ve her yerim kan lekesiydi. Onu da geçtim kurumuşlardı.
Akın beni kucağına aldığında sanki küçük bir tane kedi yavrusu taşıyormuş gibi hiç zorlanmadan kaldırdı ve yürümeye başladı bir şeyler söylüyordu ama ben ne söylediğini anlamıyordum çünkü uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...