Media daki ler Berfin le Anıl :D
Umarım beğenirsiniz bölümü biraz geç oldu ama :D
Kanlı ellerini yüzüme sürdüğünde miğidemin bulandığını hissettim ve geri çekildim. Elleri yana düştü.
"Yukarı çık ben geliyorum."dedi sesi sert ve emrediciydi.
"Evet ben yukarı ya çıkacağım ama seni beklemeyeceğim çünkü gidiyorum."dedim ve arkamı dönerken bileğimi yakalayıp beni kendine çekmeye çalıştı itekledim.
"Sakın bir daha dokunma bana. Ne bok yapıyorsan yap işine geri dön.!"diye bağırdım.
Bir şey demedi elimi tutmadı gitmeme izin verdi. Ben zaten ne bekliyordum ki gitme dur özür dilerim gibisinden şeyler mi? asla öyle şeyler yap-
"Özür dilerim Ada beni bırakma sensiz yaşayamam ben!"
İşte şimdi ben ne diyeceğim..
Olduğum yerde kaldım ne Batına döndüm nede konuştum hiçbir şey söyleyemedim. Ne yapmalıydım gitmeli miydim! kalmalı mıydım! Gitmek istemiyordum onu seviyordum onu bırakmak istemiyordum. Hep benim olması bana huzur veriyordu. Hep yanımda olması bana güven veriyordu. Hep bana karışması,erkeklerle konuşurken beni ve karşımdaki erkeğe öldürecekmiş gibi bakması.. Öldürme kelimesini ciddiye alıyorum her konuştuğum erkeği öldürüyor muydu? Aklımda delice sorular. Tamam bir yanım onun çok iyi olduğunu söyledi diğer yanıma bakalım.
Batın hep adamları öldürüyordu hem de acımadan. Gözlerinin içine bakarak onlara acı çektiriyordu ve bunun en tuhaf yanı da adamlara acı çektirdikçe zevk alıyordu. Sadist gibiydi.
İki tarafımda doğruyu söylüyordu ama ben hangisine inanacağım?
Kalbim başka şeyler söylüyordu ama 'sen onu seviyorsun Ada ne olursa olsun o seni bırakmayacak,sende onu bırakmayacaksın. Siz bir birinize aitsiniz. Sen onun oda senin! O senin Sadist Mafyan!'
Evet kim haklı çıktı tabi ki kalbim.
Arkamı döndüm cidden bu sefer arkamı döndüm.Batın bir cevap bekliyor gibi gözlerimin içine bakmaya başladı evet bir cevap bekliyordu ve ben ona istediği cevabı vereceğim.
Koşarak Batının yanına gittim ve kollarımı boynuna doladım. İlk başta biraz şaşırsa da bana karşılık verdi ve ellerini belime doladı. Kokumu içine çekti,kokusunu içime çektim. Daha sıkı sarıldı,daha sıkı sarıldı.
Kaç dakika o şekilde kaldık bilmiyorum ama kollarım ağrımaya başlamıştı. Omuzlarından itekleyerek biraz geri çekilmesini sağladım. Açık kahve gözleri koyulaşmıştı ve mavi gözlerimin içine bakıyordu. Yüzüne her baktığımda yüzüne her dokunduğumda ona biraz daha hayran oluyordum.
Yüzümün her bölgesini ezberlemek istercesine bakıyordu,ara sıra gözleri dudaklarıma kayıyordu.
"Beni bırakmadın."dedi ama yüzünde bir üzülme ya da mutluluk hiçbir şey yoktu. Bu kadar ifadesiz durmayı nasıl başarıyordu bir gün sormam lazım.
Benden cevap bekliyordu ama konuşmadım ve evet seni bırakmadım der gibi kafamı aşağı yukarı salladım.
"Seni özledim."dedi beni ne çabuk özlüyordu bu gün sadece üç saat görüşmemiştik ve şimdi yine birlikteydik. Yine bir şey söylemedim gözlerinin içine bakmaya devam ettim.
"Bana bir sikim söylemeyip bana bakmaya devam edersen bana bakan o mavi gözlerini yerinden sökeceğim!"diye dişlerinin arasından tısladı evet bu oldukça korkunçtu yapardı yani o mafyaydı sadist mafya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...