Batını bana tecavüz etmesi üzerine tam tamına beş gün geçmişti ve kasıklarım da ki ağrı biraz olsun hafiflemiş gibiydi hareket ettikçe biraz ağrım oluyordu ama onun haricinde başka bir sıkıntım yoktu.
Batın o günden bu tarafa hep benimle konuşmaya çaışmış hep benimle ilgilenmeye başlamıştı her istediğimi yapıoydu ciddi anlamda o gece hem beni hemde Batını çok büyük bir uçurumun kenarına itmişti eğer bir darbe daha atarsak birbirimize ikimiz o uçurumdan düşecektik ve ikimiz de sonsuza kadar yok olacaktık ama olaylar tam tersi bir şekilde olursa işte o zaman her şey çok daha farklı olabilirdim.
İnana biliyor musunuz Batın bu beş gün içerisinde hiç insan öldürmedi yada eziyet etmedi bunu nereden bu kadar iyi anlıyorum çünkü hiç dışarı çıkmıyordu eve yiyecek depolamıştı ve bu günde son şeyleri tüketmiştik.
Batın dışarı çıktığında bende koltuğa oturdum ve bacaklarımı kendime çektim ellerimi bacaklarımın etrafına sardım. Düşünmeye başladım neden yapmıştı? çünkü içkiliydi ve ne yaptığını bilmiyordu! peki bana neden inanmadı?? benim zoruma giden şeylerden biride buydu bana inanmayışı.
evet bakireliğimi kaybettim evet bunun için çok üzgünüm. ama etrafı yıkıp kendimi depresyona sokmanın bir anlamı yoktu çünkü sevdiğim kişi almıştı bakireliğimi,tabi ben istemeden olmuştu ben hiç zevk almadan olmuştu bunun için üzgündüm,sadece bunun için ama.
bütün ilklerim Batın tarafıdan oldu bu da Batın tarafından olduysa ne olmuş ki? ama ben bunun hesabını Batına soracaktım burnundan fitil fitil getirecektim onun pişman olacaktı!
Televizyonda ki çizgi filmi en sevdiklerimin arasına soka bilirim ikinci sırada olabilir sünger bob çok seviyorum ama biraz da saçma buluyorum suyun altında mangal yakıyorlar,suyun altında havuza giriyorlar inana biliyor musunuz?
ilk başta ki çizgi filmim de Özgür Ruh (izlemenizi tavsiye ederim atlarla ilgili)ciddi anlamda çok güzel bir çizgi film.
Kapının açılması ile Batının geldiğini anladım.
"Güzelim ne yapıyorsun?"Batının kibar konuşmasına artık şaşırmıyordum çünkü neredeyse beş gündür benimle o şekilde konuşuyordu.
"iyi işte gördüğün gibi çizgi film izliyorum."sesimi biraz sert tutmak zorundayım.
"Ciddi misin çizgi film için biraz büyük değil misin?"gülen yüzü ile önüme geldi. altımda ki şortu gördüğünde kaşlarını çattı ve yanımdan ayrılarak mutfağa doğru gitmeye başladı.
"Üstünü değiştirip mutfağa gel. Açım yemek yapacağız."sert sesi üzerimde ki şeylerden hoşlanmadığını söylüyordu hatta söylemeyi bırak açıkça belli ediyordu. gülerek mutfağa doğru gittim. mutfağa girdi.
bende üzerimde ki yarım tişortu düzeltip aynada kendime baktım ve altımda ki kilotu düzelttim ve bende Batının peşinden gittim. arkası bana dönük bir şeklide dolaba aldığı yiyecekleri koyuyordu.
"Yardım edecek ne var ne yapıyım?"demem ile bana döndü yine her zaman yaptığı gibi üzerimi inceledi çatık kaşları imkanı varmış kadar biraz daha çatıldı.
"Neden öyle bakıyorsun?"bende kaşlarımı çatıp vücuduma baktım. Aaa size bir şey söylemeyi unuttum o gece Batın biraz beni hor kullandığı için piç bacaklarım ve kollarım morluk içindeydi ve Batın bunu görmeye dayanamıyordu. kötü oluyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu.
"Git şu üzerine bir şey giy!"diye bağırdığı zaman bir adım geri gittim ve irkildiğim için kalbim deli gibi çarpmaya başladı.
"Neden o gece bana soyun güzelim üstümde böylede kıvrak ol Ada diyen ben miydim!? O zaman çok iyiydin Batın kendinle gurur duyuyordun sen benim kadınım sın artık derken ne oldu da birden böyle oldun önceden vücudum için deli olan kişiye şimdi ne oldu da üstümü giyinmemi istiyorsun?!"Artık sinirlenmiştim ve Batının üzerine yürümeye başladığım zaman Batın geri ger- hayır geri geri gitmiyordu olduğu yerde duruyordu! dibinde durduğumda kolundan tuttum ve elini popoma koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...