SELAM nasılsınız. Bu bölümün bazı yerlerinde +16 sahneler olabilir alsdkfjhdsgkcjnvsf Voteleri yüksek tutalım sizi seviyorum.
***Media da hem Ada var hemde gece giydiği elbise var :* :Dsadsa
SEVİLİYORSUNUZ İYİ OKUMLAR :dDFJNALD
Artık akşamları yatarken perdemi örtmeyi öğrenmem lazım. Güneşin rahatsız ışığı yüzüme vurdukça uyumakta zorluk çekiyordum,zaten gece dört de yatmıştım. Sahi saat kaçtı? Yatağımın hemen yanında ki komodinin üzrinden telefona baktığımda şaşırmış ağımız o şeklini almış bir şekilde bakıyordum saat üç bıçığa geliyordu ve ben hala uykusuzdum. Yataktan kalkıp direk banyoya gittim ayna da kendime baktım dağılmış siyah saçlar oldukça çirkindim!
Elimi yüzümü yıkadım ardından dişlerimi fırçaladım ve bayodan çıktım. Köşe deki boy aynamın yanına gittim kendime baktım. Ben sadece iç çamaşırımla yatmayı seviyordum o yüzden pek geceliğim yoktu. Hemen altıma bir şort geçirip aşağı indim. Evet evim üç katlıydı odam büyüktü. En üst katta benim odam ve ikitane misafir odası banyo ve tuvalet vardı ayriyetden terasımızı unutmayalım. Orta katta mutfak salon vardı. En alt katta iste benim dans odam vardı moralim bozuk olduğu zaman yada mutlu olduğum zaman sinirli olduğum zaman yani kendimi ne zaman boş bulsam oradaydım.
Mutfağa girip dolaba bakınmaya başladım hiç birşey yoktu acilen alışveriş yapmam lazımdı.Dolaba bakınıp ye yapsam diye düşünürken telefonumun sesini duydum ve koşarak odama çıktım. Arayan telefonumda kayıtlı değildi kimdiki şimdi bu..
"Alo?"
"Ada benim Batın 5 dk içerisinde aşağı in seninle kahvaltı yapmaya gidiceğiz."dedi ve telefonu kapattı.
Ciddenmi yani 'Gelmek istermisin Ada?' veyada 'Ada bir işin yoksa kahvaltı yapalım mı?' gibisinden birşey diyemezmiydi gelçektende. Ama Batın bir mafya olduğu için sert olması gerekiyordu demi? Ama bu çok saçma!Hem Batın benim evimi numaramı kimden almıştı evimin adresi ve telefon numaram bir tek Okan abi- tabi ya Okan abiş verdi başka kim verecek!
Seninle sonra görüşeceğiz Okan Bey!
Batına o kadar çok teşekkür etsem azdır varya beni çok büyük birşeyden kurtardı,zaten evde hiç birşey yoktu böylelikle sorun kalmadı.Tam merdivene yönelmiştim ki kapı çaldı.Koşar adımlarla kapıya doğru gittim kapıyı açtım ve birde ne göreyim Batın!
Batın beni baştan aşağı süzdü ve yüzünde sapık bir sırıtış oluştu.Neden baktığını anlamak için bende kendime baktım. Ne var yani bir şort ve bir sütyen... bir dakika ya sütyen mi şort mu? hemen kapıyı Batın'ın yüzüne kapatdım ve öylece durdum. Kapı sert bir şekilde çaldığında irkildim ve kapıyı açtım.
"Sen salakmısın?"dedi Batın yüzünde sinirli bir hal vardı.
"Anlamadım?"dedim şaşkın bir şekilde 'sensin salak!' demek isterdim ama işte yemiyordu.
"Bu halin ne ben seni on dakika önce aradım hazırlan ve aşağı in diye sen benim karşımda geceliklerle duruyorsun!"dedi sert bir tavırla. Biraz ürkmüştüm sanki.
"Şey.. hmmm- Ben özür dilerim. Hemen giyinip geliyorum."dedim. Napıyım ya korktum tabikide özür diliyecektim. Sanki adamın karşısına ilk defa çıplak çıkıyorum,pardon yarı çıplak. Kapıyı kapattım ve yukarı çıkarken kapı yeni baştan çaldı ve çok hızlı bir şekilde kapıyı açtım.
"Sen harbi salaksın! Ne diye ikide bir kapıyı yüzüme çarpıp duruyorsun anlamıyorum ki?"dedi bağırarak biraz korkmuştum çünkü sesi o kadar gür çıkmıştı ki siz benim yerimde olsanız direk giderdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...