Yeni Bölüm Sonunda Geldi!
Bölüm şarkısını nerede dinlenecekse oralara koydum. dinlemek isteyen dinleye bilir iyi okumalar umarım seversiniz.
Sabah uyandığımda yüzüme ne güneş vuruyordu nede başka gürültücü bir ses vardı ilk defa kendi başıma kimse tarafından rahatsız edilmedim ve kendim isteğimle uyandım. Ama belimde iki elin olması beni ne rahatsız etmişti ne huzursuz etmişti değişik duygular içerisindeyim şu an.
Akının kollarını biraz gevişetmeye çalışarak ona doğru döndüm gözleri kapalıyken melek,gözleri açıkken şeytan gibiydi ama uyurken her insan melek gibi değil midir? Her insan uyurken zararsız değildir. Sevdiği insanlara kırıcı sözler söylemez istese bile bunu yapmaz. Bir insan uyurken karşısında ki kişi ona ne yapacak diye bir endişeleri olmaz çünkü onlar o sıra kendi hayal dünyalarında oluyorlardı ve bu sırada savunmasız oluyorlardı bir insan uyurken savunmasız olabilirdi. İşte Akın da öyleydi savunmasız güçsüzdü ve ben ona şu an istediğim her şeyi yapabilirdim.
Akının uyumasını fırsat bilip aşağıya inip kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim. Üstümde sadece Akının tişortu olduğu için biraz rahatsız olmuştum.
Dolaba baktığımda pek bir şey olduğunu söyleyemem çünkü gerçektende hiç bir şey yoktu hep hazır yiyecekler vardı. Bu adam bu kadar fit kalmayı nasıl beceriyordu. Yani bu şeyler hep yağ idi.
Neyse bende dışarı çıkıp yiyecek bir şeyler alıp geleyim ve Akına güzel bir kahvaltı hazırlayım. Yukarı Akının odasına çıktım ve kendi kıyafetlerimi aradım ama yoktu. Dolabı açıp akının olan bir tane ona şort gibi olan bana ise kapri gibi olan altı aldım ve hemen altıma geçirdim. Hava sıcak olduğu için üzerime bir şey alma gereği duymadan aşağıya indim ve çantamın içerisinden bir miktar para aldım telefonumu da aldıktan sonra dışarı çıktım.
Kapının önünde Batının arabasını görünce olduğum yerde çakılı kaldım. Yada onun arabasına benziyor da olabilir. Kendimi kandırmaya devam ederek karşı yola geçtim arabanın yanından geçerken içeride uyuyan bir kişi biraz yaklaşıp uyuyan kişiye bakmaya çalıştım ve ne oldu kafamı cama çarptım niye bu gibi zamanlarda sakarlığım tutuyordu ki yok yani niye bunların hepsi beni buluyordu ki. İçeride ki adam kafasını cama doğru çevirdi ve bana baktığında bu kişinin batın olduğunu anlamam on saniye sürdü çünkü o çikolata kahvesi gözleri ben ondan başka kimsede görmedim. Ve şimdi o gözler bana çok sinirli bakıyordu. Korkudan hemen geri çekildim ve yolu hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Arkama bakmadan yürümek istedim ama olmadı benim bu salak merakım yüzünden arkamı döndüğüm anda Batınla göz göze gelmemiz bir oldu o kadar sinirli duruyordu ki.
Hiç bir şey demeden kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladı.
"Bırak sana lan!"diye bağırdığımda hiç beni duymuyormuş gibi yürümeye devam etti.
"Sana diyorum Batın bırak artık şu kolumu ya lütfen hadi!"
"Kes sesini ve yürümeye devam et. Canını yakmak istemiyorum!"konuştukca kolumu daha çok sıkıyordu ve canımı daha fazla acıtmaya başlıyordu.
"Ama sen şu an kolumu acıtıyorsun!"diye bağırdığımda. Hızla bana döndü ve beni arabaya yapıştırdı. Evet arabanın oraya gelmişiz.
"Sen ne bok yemeye o sikik adamın yanında yatarsın lan!"diye bağırdığında arkadan geçen teyze.
"Evladım ne bağırıyorsun kıza?!"hadi teyze ya kim tutar seni! kurtar beni!
"Sana ne teyze yürü git!"Batın teyzeye o şekilde bağırdığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
Lãng mạnYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...