7.Bölüm

3.9K 114 7
                                    

İyi okumalar :D

Batın Tunç

"Saçmalama lan! Ne demek mekanı bastılar! hangi piç lan bu?!"öfkenden gözüm dönmüştü. Hangi piç benim mekanı mı basmaya çalışır? helede ben mekandan ayrıldıktan bir saat sonra olur bu.

"Abi vallah'a hiç kimse adamın adını falan bilmiyor sadece yüzünü görmüşler onuda karanlıkta o kad-"yüzüne sert bir yumruk indirdiğim an sesi kesilmişti ve burnundan kan gelmeye başlamıştı. Tiksinmiş bir şekilde baktım ve gitmeleri için başımı hareket ettirdim ve Anıl adamları dışarı apar topar çıkarması bir olmuştu ben öfkeden kudurmaya başlamıştım.

Bana iyi gelen şeyler -Ada -Bir piçe işkence çekt- bir dakika ya Ada mı demiştim?

Her neyse diye kendimi geçiştirdim ve mekandan çıkıp Adanın evine doğru gittim. Yağmur yağmaya başlamıştı ve silecekler hiç durmadan çalışıyordu. Yağmur damlaları arabanın camlarını parçalar bir şekilde iniyordu.

Adanın evinin önüne geldiğimde iki gün önce gece bana dediği şeyler aklıma geldi.

"Kıskan ya.. Biriyle konuştuğumu görünce trip at bana yada tripte atma git o adamın ağızını yüzünü parçala.Birtek benimle konuş. Mesela gecenin yarısında uyandır ve o tatlı sesinle bana sesini özledim sevgilim de. Hep senin le uyuyup hep seninle uyanayım. Olmuyor başka türlü rahat uyuyamıyorum.Benden bir saat haber alamadığın zaman ortalığı ayağa kaldır. Yap yani bunu benim Asi Erkeğim ol. Sahiplen kıskan sev. Ama en çok ta özle lütfen fazla bir şey istemiyorum yani.Hberim olmadığında kapıma kadar gel,çık dışarıya de. Tek başıma evin önüne bile çıkarma beni. Hep benden bekleme,biraz da sen özle. Sahiplenilmeye ihtiyacım var. Tek tarafı olunca olmuyor. Hep birşeyler eksik oluyor. Evet artık itiraf edebiliyorum hayatım Seni Seviyorum!!!"

Evet bana tam olarak bunları söylemişti hatta söylemeden önce elini gözümün önünde sallamıştı ve karşılık verecek mi diye dudağımı öpmüştü. Bu kız ne yapacağını çok iyi biliyordu uyanıktı ama ben ondan daha uyanığım benim duymadığımı düşünüyordu ama yanılıyordu. O her konuştuğunda kalbim çarpıy- ben ne diyorum ya! bir tane kızın daha kalbimi sikmesini istemiyorum bunu bir kere yaşadım bir kere daha yaşamaya gerek yok demi?

Arabanın kapısını açıp koşarak kapının önüne gittim ve zile basmaya başladım elimi hiç çekmedim hiç durmadan çaldı. Onu sinirlendirmek hoşuma gidiyor daha vahşi oluyor ve ben o zaman onu becermek istiyorum. Bide benden bir şey istemesi yok mu ya o maviş gözleri o kadar tatlı oluyordu ki..

Ada kapıyı bir hışımla açıp

"Sen salak mısın ya? Uyuyordum hem bu saatde ne işin var burada!Sen beni eğer boktan sebepler yüzünden uyan-"

Evet cümlesi yarıda kesilmişti çünkü onun o dudakları kızarmış saçı dağılmış mavi gözleri sokağın lambasıyla ışıldarken ve altın da mini bir şort ve üstünde yarım bir tişort varsa siz olsanız sizde duramazdınız.

Dudaklarını öpmeye başladığımda ilk önce şaşkınca durdu ve bir şey yapmadı tek yaptığı öylece durmak oldu.

"Ya bana karşılık verirsin yad-"

Cümlemi bitirmeme izin vermeden tek elini saçlarımın arasına daldırmış diğer eliyle boynumdan tutup kendine çekmişti ve bir hışımla öpmeye başlamıştı. Bende bir an şaşırmıştım.

"Ya bana karşılık verirsin yad-"benim dediklerimi tekrar ederken suratın da bir gülümseme oluştu ve bende onun gibi aynı yerde lafını kesip dudaklarını öpmeye başladım. Kapının önünde öpüşmeye devam ederken rüzgar esmeye başlamıştı ve yağmur içeriye doğru giriyordu ve Adanın üşümesini istemediğimden dolayı iki elimi de poposuna indirdim ve

♛SADİST MAFYA♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin