Arkadaşlar bu bölüm full Batının ağzından umarım beğenirsiniz.
Bölümler çoookk geç geliyor biliyorum ama voteler az olunca benimde bölüm yazasım gelmiyor ama okuyan arkadaşlarım var yorum yapanlar ve vote yapanlara çok teşekkür ederim..
Media Ada :Dsdkjfnkjd
İyi Okumlar
Batın Ağızından.
Alinin teklif ettiği şey biraz olsun dikkatimi çekmişti . dövüşmek güzeldi yani bana göre öyle. İnsanlara vurduğumda burunlarının kırılması dişlerinin çıkması falan hoşuma gidiyordu. Ahh biliyorum bana sen nasıl bir yaratıksın diyeceksiniz ama yapa bileceğim bir şey yok zevk alıyorum özellikle sinirlendiğimde insanlara acı çektirmek hoşuma gidiyor.
Alinin teklifini kabul edeceğim ve yeni baştan ringlerde ben olacağım YENİLMEZ BATIN...
Evet biliyorum kendimi çok övüyorum ama öyle değil mi?
1.Yakışıklıyım
2.Kaslıyım
3.Mafyayım
4.Zenginim
5.Karizmatiğim
6.Baştan çıkarıcıyım.....
Say say bitmez.
Üç gündür Adayı görmüyordum ve onu özlemiştim. Ne arıyordu ne mesaj atıyordu! Onun inadına bende onu aramıyordum ve mesaj atmıyordum ama geçen seferde öyle yaptığımda kız evde bıçaklanmıştı.... Haaa bıçaklanmış derken Ada yı bıçaklayan orusbu çocuğunu buldum ve üç gündür depoda ne yemek veriyorum ne su veriyorum daha hiç yanına inmedim bu gün ilk işim gidip o adamı sikmek olacak sonra Adanın yanına gidip beni neden hiç aramadığını soracağım ve birde onu .... Neyse.
Ben daha fazla düşünürsem bu yataktan asla çıkamam . Birden ayağa kalktığım için başım döndü ama anında geri geçti. Banyo ya doğru ilerlediğimde aynada kendimi görememle geri geri gelmem bir oldu benim kaslarım neredeydi ya!!!
Tabi Batın iki buçuk aydır antreman yapmazsan böyle sönersin işte.!
Banyo ya gittim elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım ve en sonunda kıyafet odama girip üstüme kırmızı bir gömlek altıma siyah kot bir pantolon ayakkabı olarak siyah vans larımı geçirdim ve aynada kendime baktım saçlarım dağılmıştı fön makine siyle saçıma güzel bir fön çektim yani düzelttim.
Saatimi ve olmazsa olmazım gözlüğümü alıp garaja indim.
Camaro ZL1 markalı arabama bindim alalı daha bir hafta dan fazla oldu ben ilk kez biniyordum arabama. Arabayla garajdan çıktığımda yağmur damlaları arabamın camlarına vurmaya başladı. Yol biraz uzun olduğundan dolayı müzik açmaya karar verdim frekansı ayarladığımda Ed Sheeran-Give me love çalmaya başladı güzel şarkıydı seviyordum bende eşlik etmeye başladım.
Give me love like her,
Tıpkı onun gibi aşkını ver bana
'Cause lately I've been waking up alone.
Çünkü son zamanlarda yalnız uyanıyorum
paint spotted tear drops on my shirt,
Lekeli gözyaşlarım t-shirtime damlıyor
told you I'd let them go.
Sana onların gitmesine izin vereceğimi söylemiştim
And i'll fight my corner,
Kendi köşemde dövüşeceğim
maybe tonight I'll call ya,
Belki bu gece seni ararım
after my blood turns into alcohol,
Kanım alkole döndükten sonra
no i just wanna hold ya,
Hayır,sadece seni tutmak istiyorum
Give a little time to me, we'll burn this out,
Bana biraz zaman ver, yakıp kül edeceğiz
We'll play hide and seek, to turn this around,
Saklambaç oynayacağız ve buraya geri döneceğiz
all i want is the taste that your lips allow,
Tek isteğim dudaklarını tatmama izin vermen
evet şarkının yarısında Branda ya gelmiş bulunuyorum. Branda dan içeri girdiğimde Tek tük kişiler vardı fazla kişi yoktu. Anıl neredeydi orası bilinmiyor. Piç kesin yine kız beceriyordur işi gücü bu zaten birde Berfin i seviyorum diyordu aslında demiyordu ama seviyordu yani onun hakkında konuştuğumuz zaman gözleri ışıldıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomansaYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...