Selam uzun bir aradan sonra Sadist Mafya yine sizlerle umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalar :D fhbgsfdjhkbvkdfj
Berfin utana sıkıla Anılın yanına gitti ve kucağına oturdu. Onlara gülümseyerek bakarken Batın bana dönü.
"Onlara ne oluyor öyle!"
"Yeni bir aşk doğuyor."
*****
Bu sesler nerden geliyor böyle!!! Sinirle ayağa kalkıp pencereden dışarı baktığımda yol çalışması olduğunu gördüm. Bu saat de yol çalışması mı olur ya!! Saate baktığımda saat üç'e geliyord- ne saat üç'e mi geliyordu... kahretsin yaaa işe geç kaldım.
Hemen banyoya girip kısa bir duş aldım dişlerimi fırçaladım... rutin işler yani. Üstümü giymek için hızlı bir şekilde kapıya yanaştığımda ben kapıyı açmadan kapı kendiliğinden açılmıştı.
"Ahh!! Ayağım!"
"Ada iyimisin?"bu berfin di. Sesi endişeli geliyordu gelmeliydi de.
"Ayağım ağrıyor ya off!"
"Ben özür dilerim Ada cidden ya of çok özür dil-"
"Kes sesini Berfin ve kalkmama yardım et!"dediğimde berfin hızlı bir şekilde koluma girdi ve beni ayağa kaldırdığında ayağımı yere basmamla acı bir çığlık basmam bir olmuştu.
"Bir doktora gidelim mi Ada?"berfinin sesinde cidden endişeli bir hal vardı.
"Gerek yok canım zaten acilen işe gitmem lazım. Eğer bu günde gitmezsem artık Okan Abi beni kovacak."dedim ve gözlerimi devirdim. Ayağımın üstüne zoraki basıp ytağımın üstüne oturduğumda berfin bana birkaç parça kıyafet getirmişti hemen onları da üzerime geçirdim-tabi ki berfinin yardımıyla- yataktan kalkıp aşağı indik. Bu gün topuklu ayakkabı giyemeyeceğim için siyah sade babet giydim ve berfinle birlikte arabama bindik ben arabayı bu ayağımla süremeyeceğim için beni berfin bırakacaktı.
Kulüp'ün önün geldiğimizde arabadan inip bu sakat ayağımla ne kadar hızlı gidersem artık...
Kulüpten içeri sekerek girdiğimde Baran bana doğru koşarak geldi.
"Ada iyi misin neyin var?"
"Küçük bir kaza geçirdim Baran o kadar abartılacak bir şey değil."
"Tamam yardım ede bileceğim bir şey var mı peki?"
"Aslında odama kadar bana eşlik edebilirsin."dedim ve masum bir gülücük yerleştirdim yüzüme.
Baran beni yarı yolda kucağına aldı ve o şekilde götürürken odamın önünde Akın ve Okan Abiyi görmem beni şaşırttı. Akın bana öyle bir bakıyordu ki sanki sevgilim beni başkasının kucağında görmüş ve sinir küpüne dönüş gibiydi. Tamam biraz saçmaladım ama gerçektende niye bu kadar sinirlendi. O hep öyle bakıyor Ada bence fazla abartma. İç sesimin haklı olduğunu anladıktan sonra düşüncelerimi geri itip dudakalrımı Baranın kulağına yaklaştırdım.
"Benim ayağımda bir sorun yok tamam mı?"
"Ne demek yok sen şaka mı yaptın yani?"
"Salak mısın Baran? Eğer ayağım da bir sorun var dersem çalışamam anladın mı? Ve bana para lazım."
"Peki güzelim."
Akının yanına yaklaştıkça yoğun içki-sigara-parfüm kokusu burnuma dolduğunda kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.
"Tamam Baran bu kadar şaka yeter beni yere indire bilirsin."dedim yalandan gülümsemeyle. Baran mal mal yüzüme baktığında sırtını cimciklediğim de güldü ve beni hiç kibar olmayacak bir şekilde yere bıraktığında ağzımdan biraz inleme çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛SADİST MAFYA♛
RomanceYirmi iki yaşındaki kızlar ne yaparlar? Nereye giderler? Nasıl eğlenirler? Vs. Vs. Kafe'ye giderler,gece kulüplerine gidip bol bol içip eğlenirler ve en önemlisi'de ARKADAŞLARIYLA takılırlar. Ama...ama ben öyle değilim on sekiz yaşından sonra fahişe...