! bu bölümde smut vardır !
Taehyung fazlasıyla heyecanlıydı. Arkadaşlarıyla konuşarak heyecanını dindirmeye çalışsa da beceremiyordu. Bütün gün hazırlık yapmış, Yoongi'nin aramalarına cevap vermeyi unutmuştu.
Taehyung, bugün Yoongi'siyle beraber olacaktı. Onunla bir bütün olacaktı, tamamen birbirlerine ait olacaklardı. Tabii bu plandan sadece Taehyung'un haberi vardı, yine de Yoongi'nin reddeceğini sanmıyordu.
Artık arkadaşlarını kıskanmaya başlıyordu, hepsi bebek sahibi olmuşlardı. Taehyung da istiyordu, hatta en çok Taehyung istiyordu. Bu yüzden akşam Yoongi'yle konuşmaya karar vermişti.
Yoongi'nin gelmesine yakın bir saatte ayağa kalktı Taehyung. Birkaç haftadır beraber kaldıkları odaya doğru ilerledi. Basamakları geçerken yüzünde bir gülümseme vardı Taehyung'un. Dolabı ortak kullandıklarından birbirlerinin kokusu kıyafetlerine sinmişti. Odaya geldiğinde kapıyı yavaşça araladı, odada bulunan ikinci kapıyı açtı ve giyinme odasına doğru adımladı. Dolapların kapaklarını araladı ve sabah kararlaştırdığı kıyafetleri kırışmasını önleyerek çıkarttı.
Yoongi, ona saten elbiseleri çok yakıştırıyordu, bu yüzden kırmızı bir saten elbisede karar kılmıştı. Elbisenin derin bir sırt dekoltesi vardı, dekolte kuyruk sokumunda bitiyordu. Elbisenin etekleri biraz boldu, bu yüzden hareket ederken zorlanmayacaktı. Altına elbiseyle uyumlu topuklu ayakkabılarını giydi ve takılarını taktı. Uzun saçları duş aldığı için dalgalanmıştı, bu yüzden tekrar saç yapmaya ihtiyaç duymadı. Yoongi'nin onun için aldığı makyaj masasına ilerledi ve elbiseye uygun tonlarda bir göz makyajı yaptı. Çilekli parlatıcısını sürerek dudaklarını birbirine sürttü ve parlatıcının iyice yayılmasını sağladı. Kokusunu fazla kapatmamak için hafif bir parfüm sıktı ve Yoongi'nin evlenme teklifi ederken kullandığı yüzüğü parmağına taktı.
Yüzüğe gülümseyerek bakarken duyduğu kapı sesiyle ayağa kalktı. Yoongi'nin adını seslenmesiyle odadan çıkıyorken, koridorun başındaki Yoongi'yle karşılaşmıştı. Yoongi'nin inip kalkan adem elmasından dolayı yutkunduğunu anlamıştı Taehyung. Ondaki etkisine karşı gururla gülümsedi ve yavaş adımlarla Yoongi'nin yanına yaklaştı. Yaklaşır yaklaşmaz kollarını hyungunun boynuna sardığında, ince belinde kemikli elleri hissetmesi uzun sürmemişti. Taehyung gülümseyerek Yoongi'ye bakarken, Yoongi gözlerini Taehyung'tan alamıyordu.
"Bebeğim, bu güzelliğini neye borçluyuz?" diye sordu yavaşça, ellerinden biri dekolte yüzünden açık kalan esmer sırta çıkmıştı.
"Sadece güzel bir gece geçirelim istedim, dün gece şaşkınlığımdan dolayı biraz ihmal ettim seni." dedi Yoongi'nin tişörtünün yakasıyla oynarken.
Yoongi ikinci kez yutkunmuştu, doğru anlayıp anlamadığını kafasında tartıyordu.
"Doğru anladın, hyung. Seninle sevişmek istiyorum." demişti Taehyung, Yoongi'nin dudaklarına yaklaşırken.
Yoongi'nin cevabı çok gecikmemişti. Taehyung'u baldırlarından kavrayarak kucağına aldı ve dudaklarını karşısındaki ince dudaklara bastırdı. Bastırdığı dudaklardan anında karşılık alırken ellerini Taehyung'un kalçalarına koyarak sıkıca kavradı ve odaya doğru adımlamaya başladı.
Odaya girdiklerinde Taehyung'u hızlıca yatağa yatırıp üzerine çıktı. Ağırlığını vermeden dizleri üzerinde duruyorken, altında kalan Taehyung'u süzdü. Parmaklarını; Taehyung'un çenesinden başlayarak boynuna, oradan göğsüne, oradan kasıklarına ve en sonunda baldırlarına sürterek parmaklarının hareketlerini gözleriyle takip etti.
Taehyung sabırsızlandığı için Yoongi'nin tişörtünü kavrayıp onu üzerine çekerken, Yoongi onun bu tavrına gülmüştü. Hızla dudaklarını birleştirirken kavradığı alt dudağı sertçe emiyor, elleri altındaki bedenin kalçalarını yoğuruyordu. Taehyung hoşnut mırıltılarını Yoongi'nin ağzına bırakırken tişörtünü kavrayan elleriyle Yoongi'nin tişörtünü yukarıya doğru çekiştirmiş, Yoongi aralarına birkaç santimlik mesafe koyduğunda tişörtü çıkartıp yere fırlatmıştı. Elleri beyaz tenin sırtını turlarken bir bacağını üstündeki bedenin beline sarmış, güç uygulayarak kendine bastırmıştı.
İkili tutkulu bir öpüşme içerisindeyken ellerini birbirlerinden uzaklaştıramıyor, vücutlarının her yerini keşfetmek istercesine yaramaz bir şekilde birbirlerinin teninde gezdiriyorlardı. Ellerinin savaşını geri çekilen Yoongi bitirmişti. Derin bir soluk alarak kafasını Taehyung'un boynuna gömmüş, burnuna ulaşan omega sıvısı kokusu ve Taehyung'un feromonlarıyla boğazında bir hırıltı belirmişti. Esmer bedenin boynuna hiç acımadan sertçe izlerini bırakıyorken, elleri altındaki kalçaları sert sıkıyor, hafif yukarı kaldırarak kasıklarına bastırıyordu.
İkili, bir süre savaşarak birbirlerine izler bıraktığında ikisi de memnunca geri çekilmiş, birbirlerine bıraktığı izlere bakmışlardı. Yoongi dayanamayarak kemerini hızlıca çözüp bir kenara atmış, pantolonunu da iç çamaşırıyla beraber çıkartarak kemerinin bulunduğu yere fırlatmıştı. Taehyung'u yüz üstü çevirmiş, ince beli kavrayarak kalçalarını yukarı kaldırmasını sağlamıştı. Üzerindeki saten elbise geriye doğru düşerken, tamamen çıplak olan ıslak delik Yoongi'nin gözlerini döndürmeye yetmişti. Penisindeki sertlik canını acıtırken önündeki kasılıp gevşeyen deliğe uzun bir öpücük bırakmış, dudaklarına bulaşan omega sıvısını diliyle temizlemişti. O sırada onu omzunun üzerinden izleyen Taehyung gördükleriyle derin bir inleme bırakmış, feromonlarıyla beraber omega sıvısının daha çok salgılanmasını sağlamıştı.
Yoongi gözü dönse bile yumuşak olmaya çalışırken Taehyung'un sözleriyle kendini tutamamış, zaten ıslak ve hazır olan deliğin ucuna penisini hızlıca sokmuştu. Taehyung'un alışmasını için biraz beklemiş, alıştıktan sonra hızlıca tamamını içine sokmuştu. Birkaç sert vuruştan sonra Taehyung'un artan boğuk inlemeleriyle prostatını bulduğunu anlamış, boğazından hırıltılı bir inleme çıkarken sertçe aynı noktaya doğru kendini itmeye başlamıştı.
Geçen dakikalarda ikili, bir sürü pozisyon denemiş, en sonunda Taehyung sert hareketleri yüzünden altında ezilirken düğümünün kitlendiğini hissetmişti Yoongi. Dudaklarını Taehyung'unkilere bastırmış öylece beklerken, uzun sürecek dakikaların geçmesini beklemişti. Taehyung'un dudaklarının arasına bıraktığı kesik inlemeler ve sırtına sürten tırnaklar yüzünden Yoongi daha da sertleşirken, hakimiyet kurduğu dudaklarda sertçe oyalanmaya devam etmişti. Birkaç dakikanın ardından düğümü çözüldüğünde derin bir nefes almış, Taehyung'un içinden çıkarak kendini yorgunlukla yanına atmıştı. Taehyung anında ona doğru dönüp göğsüne sığınırken, rahatlamaları için feromonlarını odaya salgılıyordu.
O gece ikisi de yorgun düşüne kadar birbirlerinin olmaya devam ettiler, odaya karışan feromonlarının ve aşk sözcüklerinin etkisiyle beraber.
biliyorum sizi çok beklettim ama hem aşıdan önce hasta oldum, hem de aşıdan dolayı iyice kötü oldum. Gözlerim ve boğazım acıyor, kolum ağrıyor ama yine de sizi çok beklettiğim için bir bölüm yazmaya çalıştım. öncekiler kadar güzel olmadı ama gerçekten kötü hissediyorum ve bu haldeyken yazabileceğim en iyi şekilde yazmaya çalıştım. umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tres vasos de tequila
مستذئبmotorcu alfa jeongguk ve feminen modern dansçı omega jimin üç bardak tekiladan sonra olanları hatırlamamaktadır. ama onlara bu geceyi hatırlatacak şey, yakında ortaya çıkacaktır. alfa jk! omega jm! bu ficte; yaş farkı, cinsellik, feminenlik, küfür...