1.Bölüm

421 40 15
                                    

Yazar'dan :

Genç adam karşısında acı içinde kıvranan adama bakarken asla yaptığından pişmanlık duymuyordu. O genç bir kadının hayatı kararmak üzereyken buna engel olmuştu. "Her kadın özgürdür lan. Dışarı çıkmaya gezip, eğlenmeye hakkı vardır. Ama sizin gibi orospu çocukları yüzünden zararı olmayacak insanlardan dahi korkar oldular. Hepinize öğretecem lan. Adam olmayı hepiniz öğreneceksiniz. Gecenin bir vakti bir kadını sıkıştırabilme hakkını sana kim verdi ha ?! " bütün öfkesini ve hıncını karşısındakinden çıkarıyordu. Adamın parçalanmış yüzüne defalarca yumruğu ard arda  attığında adam artık dayanamıyor olucak ki bayılmıştı.

"Bu piç burdan çıkmıyıcak. Uyandığında tekrar dövün bütün kemikleri kırılsın. Hepsi teker teker. ANLAŞILDI MI ? " sert ve öfkeli sesiyle son cümlesinde bağırarak çıkmıştı ağzından. Korumalar bile onun bu halinden korkarlardı ki korkmalılarda.

Sert adımlarıyla depodan hızla çıkınca önce derin bir nefes aldı. Gözlerini kapatıp biraz sakinleşmeye başladığında bir çığlık duyuldu. Korumalar bile bu çığlıktan etkilenmişti. Aynı çığlık tekrar duyulduğunda boran ve 5 koruma hızla sesin geldiği yöne doğru koştular.

Sesin geldiği ara sokağa girdiklerinde 8 kişinin birden bir kızın üstüne çullandıklarını gördü. İlginç olansa yerde yatan yüzü gözü kan içinde olan 4 kişiydi. Kız o kadar çok bağırıp debeleniyordu ki 8 kişinin kızı zorla tuttuğuna yemin edebilirdi boran. "Sizin bütün sülalenizi hapislere tıkmayan benin- BIRAKIN BENİ. "  sağ tarafında bulunan adam kızın yüzüne sert bir tokat geçirince. Kızın sarı saçladı ile birlikte yüzü sol tarafa savruldu.

Adamın vurduğu tokat kızı daha da hırslandırdı. Sert bir tekmeyi adamın kasıklarına geçirdi. "OROSPUNUN EVLATLARI. SÜLALENİZE KADAR HEPİNİZİ ÇÜRÜTÜCEM. "kız tekrar debelenmeye başladı.  Daha fazla beklemeyip yanlarına doğru hızla ilerledim. "Bırakın lan kızı. " benim konuşmam ile hepsi bana döndü. Sarı saçlı kız hızla arkasını döndüğünde gözlerindeki öfke ve kurtulma sevincini görebiliyordum. "Sana noluyor lan. " kızın kolunu tutan herif bana çıkıştığında yüzüme yayılan sinsi gülümsemeyi tahmin edebiliyordum.

"Ebenin amı oluyor pezevenk. " adamın bana bakan gözlerini hızla kıza çevrildi. Kıza tekrar el kaldırdığında bu sefer vurmasına izin vermemiştim. Onun elini indirip sert bir yumruğu yüzüne geçirmiştim. Benim hareketimle korumalarda hareketlenmiş kızı tutan adamlar bırakıp bizim adamlara saldırmaya başlamışlardı. Kız son kez bize bakıp üstüne gelen adama sert bir yumruğu yüzüne geçirip kasıklarına sert bir darbe indirdi. Adam ellerini indirince durumdan faydalanıp bacağına tekme atarak diz çöktürdü. Durumdan faydalanıp kolunu ters cevirip diz kapağını eklem yerlerine geçirince adamdan acı bir yakarış koptu.

Sokağın başında duran  boranın arkadaşı arbadeyi görünce hızla buraya doğru koşmaya başladı. Kız oğlanın buraya doğru koştuğunu görünce önündeki adamdan kurtulup, hızla kendini kurtarmak için koşmaya başladı. Yalın ayak ve bembeyaz uzun elbisesiyle ayaklarında oluşucak kesikleri umursamadan koştu.

&

Tecavüzün eşiğinden döndüğümden bu zamana kadar 3 ay geçmişti. Eğer ki o adam gelip beni kurtarmasaydı bende kimsenin umursamadığı, taktıkları bir kravatla kurtulan o şerefsizlerden birine kurban olucaktım. 

Ordan kurtulduktan sonra hemen semiranın yanına gitmiştim. Semira tanıdığım en güçlü kadınlardan biriydi. Çözülmesi güç olan ve kardeşinin iftiraya uğradığı bir davada ona yardımcı olmuş ve kurtulmasıni sağlamıştım. Dostluğumuz da bu sayede başlamıştı.

Belalı avukat (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin