7. Bölüm

138 31 9
                                    

Selamlaaaaar ! Ben geldim.

Nasılsınız ?

Yine bomba gibi bir bölümle geldim, yalnız geçen sefer ki ile aynı uzunlukta çünkü bifaz rahatsızım ve bu yüzden yazamıyorum. Sizi de çok bekletmek istemediğim için hemen yayımladım.

Bu arada belki kafanıza takılır diye söyliyeyim, Afra'nın verdiği tepkiler çok normal çünkü geçmişnde çok acı çekti ve bunu yapan kişi tekrar karşısında. Biraz empati ile işi hallederiz bence.

Fazla uzatmadan bölüme geçelim.

Hepinize iyi okumalar. ♡♡♡♡♡

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Önceki bölümden kesit ;

Pamirin gayet kibar ve izin ister şekilde çıkan sesi ile kadın bana dönmüştü. Başımı onaylar şekilde salladığımda üstümdeki ceketi çıkarıp bacaklarının altına serip sonra da kolları ile birbirine bağlayıp aralarında oluşucak teması kestim. Kendini rahatsız hissedebilirdi. 

Pamir kollarını kadına dolayıp, bacaklarından da geçirdiğinden de kucağına almıştı, bende çantamı elime alıp arkalarından çıktım. Kadın arkasından bana bakıyordu, pamire güvenmiyordu.

Bu duyguyu bilirdim, en güvendiğin bile en güvensiz gelirdi insana. Sadece kendine güvenirdi ben kendimi o kadının yerine koyduğumda onunla aynı acıları paylaşıyormuşuz gibi hissetmiştim. Tek farkımız o   bacaklarını kullanamıyordu  ben serçe parmağımı bile kullanamamıştım.

Sonra güzel bir adam beni sevmiş hem güvenimi hem kalbimi almıştı.

○○○○○○○

Pamir ile Zehra önde, bende arkalarından kapıdan çıkıcağımız zaman kapıda ki adam Pamirin üstüne atılmıştı. Ama ben hızlanıp önlerine geçince durmak zorunda kaldı. "SEN NE HAKLA BENİM KARIMI KUCAĞINA ALIRSIN LAN !? " yüksek çıkan sesi ile içimden bildiğim ya da hayal gücümün eseri olan küfürleri karşımdakine sıralıyordum.

(Böyle bir karakter yazmak bile sinirime dokunuyor. Dar zihniyetli insanlardan gerçekten nefret ediyorum. ) 

"Asıl sen kim oluyorsun da benim yanımda Zehra hanıma bağırabiliyorsun ? " dediğimde öfkeli gözlerin hedefi ben olmuştum. 'hanım' demem onu deli ediyorudu bunu fark etmiştim. Yüzüme yayılan alaycı gülümseme ile daha da kuduruyordu. "Acaba karını bu hale getiren orospunun evladı  sen olduğun için, yürüyemeyip kucağına alması kadar doğal ne olabilir ki ? "

"Ayrıca kaldı ki bu hali ile kendini kurtarmak için sana karşı gelmesi onu benim gözümde son derece yükseltti. " diye sözlerime devam ettiğimde neredeyse boğazıma sarılıcaktı ama yanımda ki korumalar bunu yapmasına engel oluyordu. Hoş olmasa da olurdu boşuna eğitim almamış olurdum bende. 

Adam hızla bakışlarını Zehra hanıma çevirdiğinde gülümsemem daha da arttı. Ya ben bu işi çok seviyordum vallahi. Hızla öne atıldığında kolundan tutup onu durdurmuştum.  Öne doğru eğilip gözlerini bana dikmesine sebep oldum. "Eğer benim yanımda ona dokunmaya kalkarsan burdan cesedini çıkarırım senin. " gözlerime yerleşen kararlı ifade bunu yapacağımın en büyük kanıtıydı.

"Sen bana dokunamadan senin boynunu kırarım kadın. Karım benim yanımda kalıcak ve sende burdan siktir olup gidiceksin. " kaşlarım alayla yukarı kalktığında bunu nasıl yapacağını düşünüyordun.

Artık sabrımın kalmadığını hissettiğimde dizimi bacak arasına geçirip bükülmesini sağladığımda, sert bir yumruğu çenesine geçirdiğim de dengesini kaybetmiş ve yere düşmüştü. Belinde görünen silahı elime alıp emniyetini açtım ve başına dayadım. "Sizi yok etmek için öldürmem gerekiyorsa bunu Allah şahidim olsun yaparım. Ve sen bir daha beni tehdit etmeye kalkarsan senin ağzına sıçarım şerefini siktiğimin piçi. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Belalı avukat (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin