Ey güzel belalı avukat okuyucuları nasılsınız ?
Umarım iyisinizdir. Çünkü ben çok iyiyim. Çünkü kurgularımıza azda olsa beni havalara uçuran bir ilgi görüyor.
Düşüp bayılmasam iyi. Neyse camlar yine bomba gibi bir bölüm ile geldim o güzel elleriniz alttaki yıldıza basmayı ve bol bol eğlenceli yorumlar yapmalı ki ben de gaza gelip hemencecik bölüm atayım.
Bu bölümü NidahazelYldrm adlı okuyucuma ithaf ediyorum. Kendisi bölüm için fazla sabırsızdı. Jsbskdbdkdnf
Ayrıca Es10ytĺ _TugbaR7_,minekaya_34,damlanur222088,SudeBldn1,Hatice3213,laylawvi,Nehoo002,rumeysaaa838. Adlı kullanıcılarıda bana destek çıktıkları için teşekkür ediyorum.
Önceki bölümden kesit:
Nezarethaneden ve karakoldan çıkıp eve gitmek için arabaya bindim. Eve vardığımda odamda bulduğum görüntüler ve not uzun bir süre karanlığa hapsolacağımın belirtisiydi.
Seni buldum,
Arkadaşınla tanıştım ama
Sen yoksun.
Söylesene sevgilim yanıma ne zaman geliceksin ?_______^_______^______^_______^_____
Notu okuduktan sonra olduğum yere çökmüş ve düşünmeye başlamıştım. Herkese yardım eden ben kendime yardım edemiyordum.
Elimde olan darp raporu, fotoğraflar, mesajlar hepsini polise vermiştim ama bana sadece uzaklaştırma kararı çıkartmışlardı. O uzaklaştırma kararını onlara geri monte etmek istemiştim. Onlarca kadının çığlıklarını duymayan polisler benimkilerimi duyacaklardı.
İnsanlar sağırmıydı da çığlıklarımızı duymuyorlardı ? Insanlar körmüydü de vücudumuzdaki izleri görmüyorlardı ? Ben buna inanmıştım artık insanlar hem sağır hem kördü.
Vicdanları sökülmüş yerine sadece para sevgisini yerleştirmişlerdi. Ben 5 yıldır bunun için çırpınıyordum. Insanlar artık görsün, duysun diye ama hiçbir faydası olmuyordu. Bir kız çocuğu öldüğünde bile hak etmiştir diyenler vardı. O kız çocuğu neyiyle sizi tahrik ediyordu ? Sana göz mü kırpmıştı, önünde soyunmuşmuydu ne yapmıştı da seni tahrik etmişti ?
Iğrençti. İnsanlar iğrencti, zihinleri pisti. Hak ettikleri yer ceza evi değil toprak olmalıydı. Gerçi toprak bile onları kabul etmezdi.
6 yıl önce
Amfiden çıkıp fakültenin koridorun da yürürken bir yandan da kayranın topladığı dedikoduları dinliyordum ama aklım barlastaydı. Dün sinir krizi geçirmiş evi dağıtmıştı. Hatta bir an bana dahi el kaldırmış ama ne yaptığının farkına varıp bana sarılmış çocuk gibi ağlamıstı.
Bu aralar daha sık sinir krizi geçiriyordu ve ben artık bundan korkmaya başlamıştım. "Sen beni dinliyor musun ? " kayranın sesi düşüncelerimi zihnimin gizli odacıklarına geri gitmişti. "Dinliyorum tabi ki. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı avukat (+18)
ActionO kimsenin arka çıkmadığı, ölüme terk edilen küçük bedenlerin, tacize uğrayıp da bir kravatla kurtulan adam sayılmayacak şerefsizleri en ağır cezaları almasına sebep olan bir kadın. Afra sarhan. Henüz kaybettiği bir davası bile olmayan güzel, alımlı...