𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝑭𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕(intro)

613 53 3
                                    

(Unicode)

"Hyung ...အသက်တွေကြီးသွားလို့ အကြောင်းတစ်ခုခု များဖြစ်ခဲ့ရင် ကျွန်တော့်ကိုမေ့ပစ်လိုက်မှာလား?"

"ဘာအကြောင်းဖြစ်ဖြစ် ငယ်လေးကို မေ့စရာလား? ပြီးတော့ အဲ့လို​တွေ ဖြစ်စရာမရှိတာမို့ Mashi ကဘာမှမတွေးနဲ့နော်.."

"hyung ကြီးလာရင် ကျွန်တော့်ကို လက်ထပ်မှာလား?"

"သေချာပေါက် လက်ထပ်မှာပေါ့.."

"ဒါဆို ကတိ"

"အင်း...ကတိ"

"hyung မှတ်ထားပြီနော် တစ်ခုခုကြောင့် ကျွန်တော့် ကိုမေ့သွားရင်တောင် ကျွန်တော်က hyung နားမှာဘဲ hyung မသိလည်း ကပ်တွယ်နေမှာမို့ ကျွန်တော့်ကလွှဲ ပြီးဘယ်သူ့မှလက်မထပ်ပါနဲ့နော်.."

5နှစ်သားအရွယ်ကလေးတစ်ယောက်နဲ့ 7နှစ်သားအရွယ်ကောင်လေးတစ်ယောက် ကတိအပြန်အလှန်ပေးရင်း နေဝင်ချိန်ကိုကြည့်ကာ ပြုံးနေကြတယ်...
ရှေ့မှာဖြစ်လာမယ့် ကံတရားကိုတော့ ထိုကောင်လေးနှစ်ယောက်ရော တောင်အကွယ်ကို ဝင်သွားတဲ့ နေမင်းကြီးရော ဘယ်သူမှမသိလိုက်ကြပေါ့...

(Zawgyi)

"Hyung ...အသက္ေတြႀကီးသြားလို႔ အေၾကာင္းတစ္ခုခု မ်ားျဖစ္ခဲ့ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေမ့ပစ္လိုက္မွာလား?"

"ဘာအေၾကာင္းျဖစ္ျဖစ္ ငယ္ေလးကို ေမ့စရာလား? ၿပီးေတာ့ အဲ့လိုေတြ ျဖစ္စရာမရွိတာမို႔ Mashi ကဘာမွမေတြးနဲ႕ေနာ္.."

"hyung ႀကီးလာရင္ ကြၽန္ေတာ့္ကို လက္ထပ္မွာလား?"

"ေသခ်ာေပါက္ လက္ထပ္မွာေပါ့.."

"ဒါဆို ကတိ"

"အင္း...ကတိ"

"hyung မွတ္ထားၿပီေနာ္ တစ္ခုခုေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေမ့သြားရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္က hyung နားမွာဘဲ hyung မသိလည္း ကပ္တြယ္ေနမွာမို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကလႊဲ ၿပီးဘယ္သူ႕မွလက္မထပ္ပါနဲ႕ေနာ္.."

5ႏွစ္သားအ႐ြယ္ကေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ 7ႏွစ္သားအ႐ြယ္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ကတိအျပန္အလွန္ေပးရင္း ေနဝင္ခ်ိန္ကိုၾကည့္ကာ ၿပဳံးေနၾကတယ္...
ေရွ႕မွာျဖစ္လာမယ့္ ကံတရားကိုေတာ့ ထိုေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ေရာ ေတာင္အကြယ္ကို ဝင္သြားတဲ့ ေနမင္းႀကီးေရာ ဘယ္သူမွမသိလိုက္ၾကေပါ့...

Don't Forget {Mashikyu} (Uni & Zaw) (Completed) Where stories live. Discover now