1//První setkání

181 7 4
                                    

! POKUD JSTE TO NEUDĚLALI, PŘEČTĚTE SI ANOTACI AŽ DO KONCE !

xxx - příběh (z pohledu Iwaizumiho)
xxx - dračí řeč (telepaticky)

"Dělej, řekni to"
Nádech. Výdech.
"Máš pravdu. Jsem tvoje děvka"

Krásná tvář. Tmavě hnědé až téměř černé vlasy, lesknoucí se na slunci. Oči stejné barvy, přivírající se se setměním.

Krásné tělo. Široká ramena, vypadající, že by unesly tíhu nebes. Vypracovaná hruď a břicho, pastva pro oči... Silné nohy, které by klidně zvládly běžet celou noc, kdyby se odsud mohly dostat.

Ale nemohou. Možná už ani nechtějí...

Nepatrný obrazec - korunka na vlnách - nad levým kotníkem, to nedovolí.

***

"Pohni si, Iwaizumi, nemáme na to celý den!" ozvalo se stroze chodbou. Zanedlouho se na rohu objevila postava mladého chlapce, kterému nemohlo být více jak sedmnáct. Na sobě měl jezdecké kožené kalhoty, bílou halenku a přes to přehozen modrý až tyrkysový plášť, který za ním vlál. Na vlasech, které měly barvu mléčné čokolády a byly učesané tak, že vypadaly rozcuchaně, se leskla malá zlatá korunka.

Bystrýma hnědýma očima propaloval chlapce, který stál na konci chodby, vyrovnaný jako pravítko. Když k němu princ došel, lehce se poklonil, ale hned ho následoval. Mířili spolu do královských stájí.

Dnes byl ten velký den. Den, s velkým D.
Tohle byl jeho dárek k osmnáctým narozeninám. Jak se blížily, princ se ho často ptal:
"Co bys chtěl k narozeninám?"
"Draka. Chci k líhni"
"Jsi si jistý?"
"Ano, pane"

Většina jezdců, kteří měli to štěstí, zažila tento den už jako malá škvrňata. Ale on ne. Ne, když se narodil tam, kde se narodil. Vždycky chtěl mít svého draka. Chtěl patřit do královské letky. Bránit zemi, která mu toho tolik vzala. Chtěl jezdit. Létat vzduchem, byť volný jako pták. Chtěl se dotýkat hvězd.

Tohle všechno draci umožňovali. Byli velcí, malí, rychlí, mrštní... Byli neuvěřitelní. Obdivoval je. Bylo jich mnoho. Nejvzácnější z nejvzácnějších byl vesmírný drak. V historii se objevoval jen výjimečně. Na druhém místě žebříčku, byli draci ve znamení Jin a Jang. Černý a Bílý. Stín a světlo. Vládci života a smrti. Pokud vám Černý drak život sebral, jedině Bílý vám jej mohl vrátit. Ano, existují rituály vzkříšení, ale ty člověka nevzkřísí úplně. Z vaší duše se stane stín. Budete existovat, ale nebudete žít. Kdo by tohle chtěl? Pak tady máme živelné draky. Znázorňují oheň, vodu, zemi a vzduch. A pak jsou obyčejní draci. Jezerní, mořští, skalní, luční, lávoví...

Asi nemusím zmiňovat, že vzácnost draků se liší podle postavení na žebříčku. Dělí se do několika kategorií.

- 1: Vesmírný drak
- 2: Jin & Jang
- 3: Živelní draci
- 4: Řadoví draci

Ale abychom si zase rozuměli... Není to tak, že draka může mít úplně každý. O místo jezdce se můžete ucházet, můžete se o něj přihlásit, ale drak si vybírá jezdce a, no... Pokud si vás ani jeden nevybere, nejste pro ně lákadlem. Samozřejmě, každý je jiný a vy to můžete zkusit vícekrát, ale někomu štěstí prostě nepřeje...

Můj princ má vodního draka. Ale o tom později. Tohle je můj velký den!

Zastavili jsme před stájemi, které vypadaly přesně jako ty koňské, s tím rozdílem, že byly mnohonásobně větší. Byl jsem v nich jen párkrát. Vstoupili jsme dovnitř. Kamenná podlaha tišila naše kroky a louče na zdech nám svítily na cestu. Prvních pár boxů patřilo drakům, členů královské rodiny, letky nebo jiných důležitých osobností. Ve středu stáje jsou boxy pro vojáky a lidi nižších vrstev. Úplně na konci jsou boxy pro mláďata, chovné samice a staré draky, kteří už nejsou schopni létat, ale pomáhají třeba v kovárnách, pekárnách nebo hasičům.

Zloděj stínů [Iwaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat