xxx - příběh (z pohledu Iwaizumiho)
xxx - dračí řeč (telepaticky)Tři přijmou čtvrtého mezi sebe,
živly zas jednou zachrání svět.
Zkáza je blízko, důkazem je nebe,
pátý má moc, žene se vpřed.Slunce chřadne, stín ovládá světlo,
čtyři vydají se zachránit střed.
Pomocníci ovládajíc živly spojí se v jedno,
nepřítel zmizí zas na stovku let.Takhle to bylo. Věštba, kterou pronesl v jakémsi transu jeden z přátel mého prince. Potom co se zase vypletli z labyrintu jeskyní. Zjistil jsem, že Hanamaki v té chýši nad zemí nebydlí a má nějaké doupě tady v podzemí. Zavedl mě do jednoho z výklenků, prý tady přečkám noc. A pak odešel. Bez jakýchkoli slov, mě tady prostě nechal, v kamenné místnosti s bambusovou postelí. Nešprýmuju. Nic krom postele, která nevypadala zrovna dvakrát stabilně, tady nebylo. A to bylo ještě světlo, když jsme vcházeli do jeho doslova skromného příbytku. Ale ono asi není potřeba nějak moc věcí, když často cestujete a bydlíte sám.
Lehl jsem si na rozviklanou postel a místo polštáře, jsem si hlavu podložil rukou.
Tři přijmou čtvrtého mezi sebe.
Třemi byli myšleni ti co sedí nade mnou. Oikawa, Matsukawa a Hanamaki. Kdo je čtvrtý? Kdybych to- ne, kde ty bys sebral větrného draka? Ušklíbl jsem se nad svými naivními myšlenkami.
Živly zas jednou zachrání svět.
Je očividné, že to nemůžeš být ty!
Zkáza je blízko, důkazem je nebe,
To vidím, že je nebe každým dnem tmavší... Pokud to bude pokračovat, za chvíli neuvidím ani svůj odraz v zrcadle, natož to kam bych měl jít. Ale jak moc blízko ta zkáza je? Co si mám představit pod pojmem zkáza? Proč jsou proroctví tak složitá?
pátý má moc, žene se vpřed.
A kdo je "ten pátý"? Živly jsou jen čtyři a nic jako avatar neexistuje. Teda, vlastně... Ale jaká je pravděpodobnost, že by se objevil právě tady... Tak dál.
Slunce chřadne, stín ovládá světlo,
K tomu nemám co dodat. Jak může někdo ovládat tak základní věci jako je stín a světlo? Tedy, vlastně JinJang draci MOHOU. Ale dokázal by to nějaký člověk jejich prostřednictvím? Vždyť nikdo neví na základě čeho, fungují dračí schopnosti... Draci mají svůj rozum, ani Tooha by přece neudělala nic, co by jí nedávalo smysl... Celé tohle nedává smysl!
čtyři vydají se zachránit střed.
Je jasné, že se mluví o čtyřech strážcích...
Pomocníci ovládajíc živly spojí se v jedno,
Jediný kdo ovládá živly jsou draci. Lidé to neumí. Nemůžeme převzít dračí schopnosti. Zničilo by nás to jak psychicky, tak fyzicky. Nikdy jsem to neviděl a mám pocit, že ani nechci, ale kdyby to přece jen šlo- kdyby byl přece jen někdo, kdo by to dokázal- ne, Hajime, to by nebyl člověk, ale monstrum.
nepřítel zmizí zas na stovku let.
Pokud se strážci předvedou v dobrém světle a spolu s draky nepřítele porazí. Nevím, jestli mám být rád, že jsem JEN osobní stráž a že se mě tento "výlet za dobrodružstvím" netýká nebo jestli mám propadnout tomu zděšení, co ve mně roste, kvůli tomu, že můj princ- že kluk, kterýho miluju- že je jedním z těch, kteří to mají odvrátit. Panebože. Kdyby se nevrátil- ne, na tohle nemůžeš myslet. Ale co kdyby... Jak by se mnou naložili, kdyby se princ nevrátil. Teda- kdybych se já jako jeho osobní stráž vrátil bez něj...
ČTEŠ
Zloděj stínů [Iwaoi]
ФанфикIwaizumi Hajime. Osobní stráž korunního prince. Kluk s tajemnou minulostí, o které se nikdy nikdo nesmí v žádném případě dozvědět. Nedávno oslavil osmnácté narozeniny a jeho jediným přáním bylo, podívat se k líhni malých dráčat. Chtěl svého draka, c...