Met een verlangend gevoel en hoofdpijn wordt ik wakker. Er staat een geïrriteerde prins voor me die me aan mijn arm het bed uitsleept vervolgens duwt ie me tegen het raam met de tekening om de bloedmaan te kunnen voorspellen. "Wat is dit?" Vraagt hij geïrriteerd. Ik voelde mijn hart een slag overslaan van angst. 'eh ik eh ik heb geen idee' lieg ik bang hopend dat hij het niet door zou hebben. Zijn koude hand verplaatst van mijn arm naar mijn nek van trekt me van het raam af om er verolgens nog een keer tegen aan te knallen waarna er een kreun van pijn uit mijn mond kwam. 'Lieg niet tegen me!'. Hij draait me om en kijkt me indringend aan en vraagt met een zachte stem waarom er een tekening op het raam staat waarmee je de bloedmaan kan voorspellen. Ik wou mijn mond openen om weer hetzelfde antwoord te geven maar dat lukt niet ik voel een enorme drang om de waarheid zeggen maar hou stijf mijn mond dicht. Hij keek me chagrijnig aan totdat die blik veranderde in niet veel goeds voorspellende glimlach. Hij smijdt me door een muur heen op een groot lekker zacht bed. Naast het bed ligt een dienblad met eten klaar. De kamer is groot en luxe en ruim ingericht. Terwijl de prins door het gat in de muur stapt komen er een paar hysterische mensen aan rennen. met een knip in zijn vingers laat hij ze allemaal uit het raam springen. Ik voel iets nattigs op mijn hoofd en als ik er met mijn vingers overheen ga worden ze rood. De prins komt naar mij toe lopen en knijpt mijn keel dicht. Hij knijpt mijn keel steeds verder dicht totdat ik helemaal geen lucht meer krijg. Al snel begin ik te vechten om los te komen en krijg ik steeds meer behoefte aan lucht. Pas als ik duizelig begin te worden laat hij mijn keel los en hap ik naar lucht. Terwijl ik hijgend op de bedrand zit loopt de prins de kamer uit. Ik laat me languit op het bed vallen terwijl ik bedenk hoe ik hem vannacht bezig ga houden.
Het is nog maar een paar uur voordat de maan opkomt en ik heb nog steeds geen beter idee dan hem proberen knock-out te slaan. of alle ramen zwart verven. Na tien minuten te hebben gepiekerd besluit ik opzoek te gaan naar de prins om te kijken of Ik aan verf kan komen. Ik loop door de gangen op mijn gevoel af. Ik kom langs geen een raam of deur tot aan het einde van de gang daar zit een opening in de rotswand waar gepraat vandaan komt. Ik hoor een mannenstem - waarschijnlijk die van ace- praten. "je speelt een gevaarlijk spel zonder ook maar een blik in de spelregels te nemen". Een vrouwelijke stem antwoord "jij weet niet hoe het is om iedereen van wie je houd te zien sterven". "nee maar ik weet wel hoe het is om mensen langzaam te zien breken en je smeken te stoppen met het vermoorden van de mensen van wie ze houden" zegt de man "en het is het beste gevoel ooit". Ik hoor iemand in de kamer zachtjes huilen. "alles wat ik wou was me nog een keer weer mens voelen". "wat is er nou menselijker dan sterven". Daarna hoor ik een hoop geschreeuw en na een plof is het ineens stil. Ik besluit om heel snel weer terug te rennen naar mijn kamer. Als ik weer terug ben merk ik dat ik dat mijn zicht begint te bewegen. voor de zekerheid besluit ik om op het bed te gaan zitten. ineens voel ik mijn lunch omhoog komen en ren ik snel naar de wc. Na mijn maaginhoud er uit te hebben gegooid hoor ik een waarschuwing om niet naar de maan te kijken vanavond door mijn speakers. Meteen daarna wordt het donker en zie ik een briefje mijn kamer in waaien met de tekst "wat is het toch een mooie bloed maan vannacht kijk naar de sterrenregen die er omheen vliegt".
"wat was die waarschuwing?" vraag ik zodra ace mijn kamer in komt lopen. "was dat jouw werk?" is zijn antwoord. "nee" "waarom lag je dan?' "omdat ik het een goede grap vind". Hij gebaard dat ik mee moet lopen naar buiten. Als we buiten zijn loopt hij door naar een andere grot. Er is een kleine opening aan de achterkant van de grot waar we naar binnen gaan. Binnen is een helder meertje wat er een paar meter diep uit ziet. Aan de kant waar we naar binnen gekomen zijn is een soort strandje met brokken steen erop. Alles is gestroomlijnd door wat er uit ziet als slijten door het water. Aan de boven kant zit een gat in de grot waardoor je de nacht ziet en een heel klein stukje van de maan. De prins pakt mijn arm vast en maakt met een mes een snee erin, eerst laat hij een beetje bloed in het water druppelen en daarna neemt hij een slok bloed en laat een zucht van genot. Ineens krijg ik een slecht voorgevoel.
p.o.v Ace
Alles is precies hetzelfde als de vorige keer dat ik dit wou proberen op een ding na en dat is dat ik toen het bloed van de dochter van de enigste half demon half engel - een hybride- nog niet had. Ik vraag me wel af of Vanessa weet dat haar moeder de enigste in haar soort was en of ze haar moeder überhoupt gekent heeft. De maan staat bijna op het hoogste punt als Snow binnen komt lopen met Riaw een half mens, half vogel soort. Riaw loopt snel de maangrot binnen als Snow begint te grommen. Zodra de maan precies in het midden staat offeren we Riaw en laten we haar bloed in het meertje vallen. Als zij leeg gebloed is laat ik 2 druppels van Vanessa's bloed in het water vallen en daarna 1 druppel van snows bloed. Dan het bloed wat ik van al mijn broers heb meegenomen. Als laatste moet ik een slok van het mengsel nemen en dan is het hele ritueel klaar.
p.o.v Vanessa
Er komt samen met de sneeuwpanter een Half vogel achtig iets binnen lopen. Zodra de maan helemaal boven het gat staat pakt de prins de half vogel vast. Ik laat van schrik een gil als hij haar keel open snijdt en haar laat bloeden boven het water. Al het bloed loopt het water in en als ze helemaal leeg gebloed is loopt hij naar mij toe. Met het mes in zijn maakt hij een snee in mijn hand en laat precies 2 druppels bloed in het water vallen. Daarna loopt hij naar de panter toe en laat daarvan 1 druppel bloed in het water vallen. Pas als de maan weer bijna uit het gat gaat komt Ace weer in beweging hij trekt zijn shirt uit en zijn broek uit en loopt naar het water toe. Hij laat zicht er langzaam in zakken en zwemt naar het midden daar duikt hij omlaag. Het water begint magisch te glimmen als Ace weer boven komt met iets in zijn handen. Pas als hij het ding op zijn hoofd zet zie ik dat het een kroon is. Zodra de kroon contact maakt met zijn natte haar licht de hele ruimte op. ik buig automatisch voor de kracht die er vanaf straalt dan doet zijn sneeuwpanter ook.
JE LEEST
slave from a vampire
FantasyVanessa Brown is één van de weinige mensen die weten dat vampieren bestaan. Dit komt omdat ze de slaaf is van een vampier samen met nog twee slaven- Olivia en Emily- woont ze bij de vampier tweeling Liam en Levi. Liam is haar eigenaar. De slaven wet...