p.o.v 3e persoon onbekend
Er wordt op de deur geklopt. Langzaam opent degene die op de deur klopte de deur. Ze loopt naar binnen zodra haar ogen de zijne ontmoeten. Met gebogen hoofd loopt zijn richting en ze buigt. Langzaam laat ze zich op haar knieën zakken zodat ze met gebogen hoofd voor hem zit. Op deze manier ziet hij er nog machtiger uit en toon zij veel respect naar hem. 'Vertel, wat ben je te weten gekomen?' is zijn vraag. 'Het spijt me meester maar ik ben niet heel veel te weten gekomen'. Ze duikt nog meer ineen onder zijn blik. 'Hoe lastig is het om informatie te vinden over die slaaf van Liam?' antwoord hij kalm. 'Ze is een tijd geleden weg gelopen en prins Liam heeft haar nog niet gevonden, meester' antwoord ze angstig. Aan hoe haar houding veranderd kan je zien dat ze de ijskoude blik van hem opmerkt. 'Vertel dan wat je wel weet' snauwt hij. Angstig kijkt ze een stukje omhoog maar nadat haar ogen de zijne ontmoeten kijkt ze snel weer naar beneden. 'Ze is niet meer bij haar ouders. Haar zusje zegt dat ze vermoord is maar haar ouders hebben haar naar een instelling gebracht'. 'Welke instelling' is zijn vraag daarop. 'i i i ik weet het niet meester'. Hij staat op loopt naar haar toe en gaat voor haar zitten op zijn hurken. Ruw pakt hij haar kin vast. 'Prima maar je weet wat de consciënties zijn'. Hij staat op en trekt haar aan haar haren mee. 'Als jij binnen een uur geen goede nieuwe informatie hebt zit je de rest van de week zonder bloed en zonder gif'. Ze rent de deur uit. Dat laat zien hoe eng ze hem vindt of hoe erg ze verslaafd is aan zijn gif.
Een uur later
Als zij na een uur weer binnen komt lopen kijkt ze niet meer zo angstig. Hij gebaart dat ze naar hem toe moet komen. Weer gaat ze voor hem op de grond zitten en weer buigt ze haar hoofd. 'Vertel' is het enigste wat hij zegt. 'Ze zit in een psychologische instelling en is daar heel ongelukkig en prins Liam vertelde dat hij daar heen gaat en kijken of ze weer mee terug wil en als ze niet mee terug wil dan gaat hij haar waarschijnlijk ontvoeren maar ik heb gezien hoe ze eruit zag dus denk ik wel dat ze mee wilt'. Hij knikt bedenkelijk en zij keek hoopvol zijn kant op. 'Weet je ook wanneer Liam Vanessa gaat halen?' is zijn vraag. 'Nee meester maar hij gaat haar wel binnenkort halen'. Hij stond op en liep naar haar toe. Met een hand pakt hij haar haar vast en hees haar op haar voeten. Zijn ogen werden rood en hij duwt ruw haar nek hoofd aan de kant. Haar gezicht vertrekt van de pijn maar dan ontspant ze en hangt tegen hem aan terwijl hij van haar drinkt en zijn gif in haar laat stromen. 'Blijf informatie voor me verzamelen, anders zal jij dit gevoel van mijn gif dat door jouw aderen stroomt nooit meer hebben'. Fluistert hij in haar oor. Zij knikt en buigt heel diep voor hem 'dank u wel meester' is haar enigste reactie. 'Je kan gaan' antwoord hij.
Prins Liam komt later ook nog binnen lopen. 'Ik heb je hulp nodig grote broer' is het enigste wat hij zegt. Zijn broer trekt een wenkbrauw op. 'Vertel' is zijn antwoord. Langzaam begint Prins Liam te praten 'Mijn slaaf is weggelopen en ik ga haar terug halen alleen weet ik nog niet hoe. Als je me niet helpt blijf ik jou en jouw panter net zolang irriteren totdat je het wel doet Ace'. Er verschijnt een glimlach op Ace zijn gezicht. 'Goed dan, wat kan ik doen.' 'Je kan vader bezighouden terwijl ik naar haar en de mensenwereld toe ga'. 'Is goed weet je al wanneer je gaat?' is Ace zijn antwoord. 'Ja, ik ga morgenmiddag'. Ace knikt als antwoord. 'Oké dan hou ik vader morgenmiddag en avond bezig.' 'dankje' zegt Liam en hij loopt de kamer uit. Vlak daarna gaat Ace naar zijn eigen vertrekken.
P.o.v. Lia
Ik klop op de aangegeven deur. En de deur gaat bijna meteen vanzelf open. Er zit een man op de bank en kijkt mij vragend aan. 'Kom binnen'. Is het enigste wat hij zegt. Ik zet een stap naar binnen en geef het briefje dat ik vast heb aan hem. Zijn blik blijft koud terwijl hij het briefje leest. 'Hoe heet je?' vraagt hij. 'Lia, meneer'. Mompel ik. Hij gebaart dat ik naar hem toe moet komen maar mooi niet dat ik dat ga doen want ik ben toch ontvoerd. Er klinkt luid gegrom door de kamer waardoor ik verbaast opkijk. Voor me staat die man met bloedrode ogen. Langzaam doe ik een stap achteruit en nog een en nog een totdat ik de deur in mijn rug voel. De man rent op me af en duwt me tegen de deur aan. Ik voel zijn koude vingers tegen mijn wang en hij buigt mijn hoofd opzij. Er schiet een scherpe pijn door me heen. Misschien is het toch waar wat ze zeiden over die vampiers denk ik. Mijn benen beginnen ter trillen en het wordt zwart voor mijn ogen.
p.o.v Vanessa
Als ik mijn kamer in kom lopen zie ik een persoon in de vensterbank zitten. Langzaam loop ik naar diegene toe. Ik kan vanaf hier alleen zien dat het een man is. Als ik bijna bij het raam ben staat diegene op. Ineens herken ik hem. Ik ren op hem af en knuffel hem. Langzaam laat ik hem los en buig voor hem. 'Heb je me gemist, Vanessa?' 'Ja uwe koninklijke hoogheid'. Ik ben op de een of andere manier blij dat Liam er weer is. 'Ga je mee terug naar het paleis?' vraagt Liam. Ik twijfel maar dit ben ik ook zat ik wil eigenlijk alleen maar dat alles weer normaal wordt. Ik knik als antwoord.
We waren met tien minuten klaar met inpakken. Ik weet dat het raar is maar ik heb het paleis gemist. Ik spring meteen op bed zodra ik binnen kom. Liam loopt achter me aan. Ik voel zijn hand om mijn nek en ik word omhooggetrokken. Ik voel Liams adem in mijn nek. Zijn hoektanden prikken in mijn nek. Liam bijt door en ik hoor mijn bloed door zijn keel glijden. Ik hoor de deur opengaan en iemand naar binnen lopen. Ik zie Levi verschijnen met rode ogen. Hij duwt mijn hoofd opzij en bijt aan de andere kant in mijn nek.
De volgende ochtend word ik waker door stemmen. Als ik de woonkamer in loop zie ik Liam op de bank zitten en hetzelfde meisje als op de vampier school voor hem op de grond zitten. 'Maar uwe koninklijke hoogheid het was niet mijn schuld'. 'En hoezo was het niet jouw schuld'. Ik uuh ik liep gewoon door de gang en toen knalde prins Levi tegen mijn rug op'. Liam kijkt haar aan alsof hij er niks van geloofd. Liam staat op en loopt naar haar toe. Ik zie hoe Liam haar keel vastpakt en knijpt.' s Ss stop alstubllieft' smeekt Rosa. Liam stopt met knijpen. Rosa valt op de grond maar staat snel weer op. Liam pakt haar hoofd vast en duwt zijn tanden in haar nek. Na drie minuten stopt hij met drinken en valt Rosa bijna flauw. Na een paar minuten voelt Rosa zich weer prima er gaat ze weg om haar excuses aan te bieden aan Levi.
JE LEEST
slave from a vampire
FantasyVanessa Brown is één van de weinige mensen die weten dat vampieren bestaan. Dit komt omdat ze de slaaf is van een vampier samen met nog twee slaven- Olivia en Emily- woont ze bij de vampier tweeling Liam en Levi. Liam is haar eigenaar. De slaven wet...