Bugün Taehyung'un doğum günüydü. Ona hediye olarak ne kupa, ne kitap, ne de bir bilet hazırlamıştım. Ona kadife sesim ile bir şarkı coverlamıştım. Her şarkı bana onu hatırlatıyordu, bu yüzden seçmek biraz zor olmuştu. Ama en sonunda Taehyung'un favori sanatçılarından olan Justin Bieber'ın şarkısından seçebilmiştim. Tuhafki sesimle inanılmaz bir iş ortaya çıkarabilmiştim. Bu konuda ilk defa evrenin benim tarafımda olduğu için çok mutlu olmuştum.
Taehyung evinde büyük bir parti vermişti. Ona herkesin önünde bu hediyeyi verirsem gerçek duygularım belli olacağından korktum.
Yine kendi aşkımdan kaçtım. Aşkımı kimsenin bulamayacağı bir yere saklamaya çalışıyordum. Ama bir türlü olmuyordu. Sürekli ellerimden kaçıp gidiyor ve potlar kırmama sebep oluyordu. Taehyung'un hâlen anlamamasına da çok şaşıyordum. Ama bir şekilde rüzgara kapılıp gidiyordum. Yalanlar söylüyordum. Korkmamak için. Mutlu davranıyordum. Üzülmemesi için. Saklıyordum. Onunla olmaya devam etmek için. Resmen kara delikte sürükleniyordum.
Geceye doğru evdeki çoğu kişi gitmişti. Alkolsüz bir parti olduğu için hızlıca boşalması benim işime gelmişti. Birlikte çok yorulmuştuk. Taehyung'u büyük kanepeden otururken gördüm. Hediyemi vermenin tam zamanıydı. Onun yanına oturdum. Büyük televizyondan flashın içindeki şarkıyı açtım.
Taehyung hemen ayaklandı, şaşırarak bana baktı.
"Aman tanrım! Kookie, bu sensin!"
"Özel bir insana özel bir hediye vermek istedim. Sıradan hediyeler sana yakışmıyor."
"Hoseok'un aldığı yeni sezon Gucci gömlek güzeldi ama..."
"Hı?"
"Şaka yapıyorum aptal. Bu hayatımda sahip olduğum en mükemmel hediye. İçinde sen varsın. Sesin o kadar güzel ki... Sanırım bayılacağım."
"Senin gibi birisi için, bu hediye az bile."
Yanıma oturup başını omuzuma yasladı.
"Kookie, burası çok güvenli geliyor."
"Senin için her zaman burda olacağım."
"Kookie, seni seviyorum"
"iyi ki doğdun taetae~"
Keşke senin kollarında başlayan sabahlara uyanabilsem. Keşke seni seviyorum demek o kadar kolay olsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
broken hearts - taekook
FanfictionOna nasıl bu kadar yakın olup, uzakta olabiliyordum?