"Bunu onlara gerçekten nasıl açıklayacaksın?"
Bakışları elini tuttuğu Kiraz'a kaydığında içine derin bir nefes çekti Necati. Sanki cezaevinden daha yeni çıkmıştı, öyle bir nefesti içine çektiği...
"Sana nasıl açıkladıysam öyle?"
Kiraz Necati'nin tek kaşını kaldırıp kendinden emin verdiği cevaba hafifçe tebessüm etti. Yıllar Kiraz'ı değiştirmişti ama Necati hala olduğu gibi duruyordu. Sadece ufak bir yerde, mavi gözlerinde garip bir karanlık vardı ve bu Kiraz'ın hiç hoşuna gitmemişti.
Birde şöyle bir gerçek vardı ki, Kiraz Necati'inin aşık yönünü hiç bilmiyordu ve bu bakışlar ona fazlaca garip geliyordu. Necati genelde onunla uğraşırdı, onu güldürür bazense sinirden deli ederdi. Ama aşk... bu onda görmediği tek duyguydu.
"Kadir'in pek sıcak bakacağını sanmıyorum."
Duyduklarıyla kaşları hafif çatılmıştı Necati'nin.
"Nasıl yani?"
"Bunu onunla konuşsan daha iyi olur bence."
Kiraz Necati'nin konuşmasına fırsat vermeden zile basmıştı. Çünkü eğer ona fırsat tanırsa Necati'nin Kadir'le görüşeceğini pek sanmıyordu.
"Geliyorum!"
Gizem'in içeriden gelen sesiyle içine derin bir nefes çekti Kiraz. Ve kapı yavaşça kucağında kızı Bal olan Gizem tarafından açılmıştı.
Gizem şaşkınlıkla Kiraz'ın elini tutan adama baktığında kala kalmıştı. Daha dün bu adam hakkında Kiraz'a nutuk çekiyordu Gizem.
"Necati abi?"
"Gizem?"
Her zaman ki sert sesini duyduğunda Gizem olduğundan daha şaşkın bir hale gelmişti. Sanki Necati konuşunca burada olduğu gerçeği tamamen ortaya çıkmıştı.
"Ama sen?"
"Ama ben?"
Gizem şaşkınlıkla Kiraz'a bakmış ve yutkunarak tekrar konuşmuştu.
"Kiraz?"
"Gizem"
Ortamı yumuşatmak adına gülümseyerek konuştuğunda Gizem biraz daha kendine gelmiş ve hızla kaşlarını çatmıştı.
"Niye geldin sen?!"
İlk defa saygısını bir kenara itip Necati'ye bağırmıştı Gizem. Ardından hiç duraksamadan da Kiraz'ın elini tutup kendine doğru çekmiş ve ikisinin elini ayırmıştı.
"Sen gurursuz musun kızım?!"
"Ne saçmalıyorsun Gizem sen?"
"Ne mi saçmalıyorum?! Lan sen değil miydin iki sene önce defolup giden?! Canın sıkılıp da 'ay bir Kiraz vardı gidim de onun tekrar aklını alayım' diyerek geri mi geliyorsun?!"
Kiraz Gizem'i susturmak adına kucağındaki Bal'ı almıştı ki bu Gizem'in daha çok serbest kalmasına sebep olmuş ve Necati'ye sert bir tokat atmasına yol açmıştı.
"Gizem!"
Kiraz hızla bağırıp bir eliyle Gizem'i çekeledi.
"Ne yapıyorsun sen?!"
"Ne yaptığını ben söyleyeyim, sabrımı zorluyor."
"Asıl sen sabrımı zorluyorsun! Sen kardeşinin düğününe bile gelmedin! Şimdi ne yüzle gelmiş kapımı çalıyorsun?!"
"Eğer fırsat verirsen zaten bir açıklama yapacağım 'Kardeşime'!"
"Öyle mi? Al sana fırsat o zaman!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İri (Kısa Hikaye)
Cerita Pendek"Kiraz, sevgilim Kadir ve abisi Necati abi." Sevgilisi ve Necati'ye dönmüş ve tekrar konuşmuştu Gizem. "Hayatım, Necati abi, bu da en yakın arkadaşım, kardeşim Kiraz." "Gizem sen beni pavyona falan satmayı planlamıyorsun değil mi?" Bütün düşünceleri...