" Bu bir daha asla olmayacakmış gibi davranmanın faydası yok. " dedi Emrys, ifadesi biraz gergindi. " Muhtemelen olacak. Ama bunun hiçbir şeyi değiştirmediğini açıkça belirtmek istiyorum. Sen benim çırağımsın. Ben senin ustanım. Hepsi bu. "
////****////
" Beni yendi. Gücü, benimkinden üstündü. Benimkini adeta ezdi. Hala her şeyi hatırlamamın tek nedeni, eğitimimin onunkinden çok daha üstün olması ve eğer biri anılarımı silmeye kalkışırsa diye güvenceye sahip olmamdı. "
Arti inanamamazlıkla gözlerini kırpıştırdı. " Seni yenmek mi? Ama sen - sen. Sen de 7. Sınıfsın! "
Emrys 'in çenesi kasıldı. " İki yılı aşkın bir süredir 6. Sınıf telepatım Arti. Özellikle de, bu senin hatan olduğu için bunu fark edememiş olmana şaşırdım. "
////****////
" Prens Suga, Sehun' a sizden bahsetmiş. Suga kim olduğunu Idron' un anılarından öğrenmiş ve senin bunun farkında olduğunu söyledi. " dedi. Kaşlarını çatmıştı " Ama bilmiyor muydun? Anlamadım. Suga bu konuda nasıl yanılmış olabilir? O bir 7. sınıf. "
Arti ona baktı. Bir şeyler yanlıştı. Draco 'nun tamamen ciddi ve dürüst olduğunu hissedebiliyordu. Bir şekilde doğruyu söylediğini biliyordu ama... Ama bununla ilgili hiçbir anısı yoktu. Midesi bulanıyordu, Emrys' e baktı. Ustasının telepatik varlığında rahatsız bir şeyler vardı.
" Sen..." diye fısıldadı Arti " Onunla ilgili anılarımı sildin, değil mi? "
****************************
Beşinci Kraliyet Sarayı güzeldi. Güzel, iğrenç derecede lüks ve tamamen yabancı. Hiçbir şey hafızasını tetiklememişti.
Manastırdan çıktıklarından beri aralarına çöken garip sessizliği bozan Draco " Eskiden farklı görünürdü. " dedi sert bir şekilde.
Arti ne diyeceğini bilemeyecek kendini rahatsız hissetti. Draco' nun yanında nasıl davranacağından emin değildi. Onu kardeşi olarak görmüyormuş gibi değildi, tutsak olduğu ay boyunca bunu bir gerçek olarak kabul etmişti ve şimdi anıları geri geldiğinden bunu hatırlıyordu. Draco zamanla şüphesiz daha da güçlenecek bir aile bağının başlangıcına sahip oldukları konusunda haklıydı. Adamdan hoşlanmadığını bile söyleyemezdi. Hayır, sorun Draco' nun ondan ne beklediğini bilmemesiydi. Draco 'nun kayıp küçük kardeşini bir tür meleğe dönüştürdüğünü hissediyordu ve Arti kesinlikle böyle bir şey değildi. Ve şu anki ruh halinde, olmadığı biri gibi davranmayı becerebileceğinden emin değildi.
" Bu salonda eskiden eski heykeller vardı. " dedi Draco, asık suratında acılı bir şey titreşerek. " Annemiz onları severdi. "
Arti bunu hatırlamadığı için mantıksız bir şekilde suçlu hissederek başka tarafa baktı. " Onunla ilgili hatırladığım tek şey saçları ve sesi. " dedi. " Çok güzel bir sesi vardı, değil mi? "
" Evet. " dedi Draco rahatlayarak. " Seninki gibi ama daha yüksek. Ona çok benziyorsun. "
Arti geniş salona baktı. " Bana odamı gösterir misin? Yorgun sayılırım. " Ve bunaldım.
Her şey hala çok gerçeküstü geliyordu, ama gerçekti ve oluyordu. Bundan sonra gerçekten bu sarayda kardeşiyle yaşayacağına inanamıyordu. Onu gerçekten isteyen kardeşiyle.
Sadece fikir garip görünüyordu. Bu onu mutlu etmeliydi. Tüm hayatı boyunca bir yere veya birine ait olmak istemişti. Sanki her an Ustası onu uykucu olduğu için eleştirerek sabah meditasyonundan uyandıracağı saçma bir rüyaymış gibi geliyordu.
Çaresizce odaklanacak bir şey ararken, " Naip ve oğlu nerede? Onları çoktan kovdun mu? " dedi.
Draco 'nun yüzünden bir gölge geçti. " Hayır. Şimdilik imkansız. Hala burada yaşıyorlar. "
Arti şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı. " Ne? Neden? "
" Uzun Hikaye."
Draco konuda konuşmak konusunda isteksiz görünüyordu, bu yüzden Arti zaten yakında öğreneceğini düşünerek gitmesine izin verdi. Gerçeği söylemek gerekirse, Beşinci Kraliyet Hanesinin iç işleyişiyle pek ilgilenmiyordu. Ustası onun hırs eksikliğini hiç şüphesiz onaylamazdı. Emrys burada olsaydı...
Arti yüzünü buruşturdu ve derin bir nefes aldı. Odaklan, kahretsin.
" Zaten bir kanıt yok. " dedi Draco kaşlarını çatarak. " Bütün izlerini örtmüş. Ona karşı kanıtlar en iyi ihtimalle ikinci derece. Onun sözüne karşı benim sözüm olurdu ve anılarım, bir şeyi yanlış anlayan travma geçirmiş bir çocuğun sanrıları olarak kolayca reddedilecek. Konseyde çok arkadaşı var. Kendi halkım ona ve oğluna tapıyor. "
Arti ona karşı bir acıma duygusu hissederek kaşlarını çattı. " Bu yüzden mi hala burada yaşıyorlar? Kamuoyunda daha fazla sempati kazanmalarını istemediğiniz için mi? "
" Evet. Sehun tavsiye etti. Politikadan nefret ediyorum, bu yüzden onun yargısına güveniyorum. "
Arti düşünceli bir şekilde mırıldandı. " Yanlış karar değil. Kartlarını doğru oynarsa bir iç savaşa neden olabilirler. "
İçini çeken Draco elini sarı, ipeksi saçlarından geçirdi. " Ondan nefret ediyorum. Neden hiçbir şey basit olamıyor? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensin Efendisi - Merthur ( Uzaylı Prensler Serisi 4 )
FanfictionEmrys Idhron, kendini duygulardan arındırarak tamamen güçlenmeye odaklanmıştı. Hiçbir şey ve hiç kimse onu amaçlarından saptıramazdı. Kimse kalkanlarını aşarak senelerce uğraşarak edindiği gücü ondan alamazdı. Ancak planları, ufacık bir fidan gibi k...