" Seninle ilgili tüm anılarımı silmeni istiyorum. "
Emrys 'in gözleri büyüdü. " Ciddi olamazsın. "
" Sonunda bir ailem var. Beni seven bir kardeşim var. Mutlu olmak istiyorum. Beni umursamayan bir erkeğe ihtiyaç duymak yerine, gerçekten mutlu olmak istiyorum. Sana ihtiyaç duymak istemiyorum. " Emrys 'in gözlerinin içine baktı. " Seni sevmek istemiyorum. "
/////*****////
Akıl ustası eğildi ve kuru dudaklarını nazikçe alnına değdirdi.
" Umarım mutlu bir hayatın olur. " dedi adam, sesi sakindi. " Hoşçakal, Prens Arthur. "
////****////
" Kardeşinin cinsel saldırıya uğradığının ve saldırganını öldürdüğünün farkında mısın? "
Ne?
" Neyse ki Arthur o sırada Tarikatın en iyi zihin ustasına bağlıydı. Idhron tüm hatalarına rağmen çocuğa iyilik yapmış ve travmasını iyileştirmiş. Şimdiye kadar. Idhron' la ilgili her anısı kaybolduğunda, onunla uzaktan bile ilgili olan her şeyle birlikte Arthur'un zihninden tüm şifa ve travma tedavisi de dahil olmak üzere silinmiş. Bu yüzden şimdi dağılıyor. Yardıma ihtiyacı var. Mümkün olduğu kadar çabuk. "
**********************
Arti kaşlarını çatarak elindeki mor değerli taşa baktı. Onda neredeyse tanıdık gelen bir şey vardı, tam olarak kavrayamadığı bir anıyı kışkırtıyordu. Mücevheri nereden bulduğunu bilmiyordu. Son derece sinir bozucuydu. Ona neden bu kadar bağlı hissettiğini de bilmiyordu. Hiçbir anlamı yoktu. Sahip olduğu en güzel mücevher olmaktan çok uzaktı ama onda bir şey vardı... Rahatlatıcı bir şey. Onu giydiğinde biraz daha iyi hissediyordu, ruh hali açıklanamaz bir şekilde hafiflerken derisinin altındaki rahatsızlık da azalıyordu. Kendi zihni hakkında anlamadığı bir şey daha vardı. Kendi geçmişi. Anılarını alt üst eden kişiye yumruk atmak istedi ama görünüşe göre o kişi kendisiydi. Draco 'ya göre bu onun kendi fikriydi.
Sarayın yapay zekası, " Majesteleri, bir ziyaretçiniz var. " dedi.
Arti değerli taşı gömleğinin altına soktu ve göğsüne dayamasına izin verdi. " Arayanları kabul etmiyorum Resul. " dedi.
" Ben de öyle söyledim, ama oldukça ısrarcıydı, Majesteleri. "
İçini çeken Arti " Kimmiş? " diye sordu.
" Yüksek Usta, Majesteleri."
Arti kaşlarını kaldırdı. Anılarını aradı ama Tethru... öldükten sonra yeni Büyük Üstat 'ın kim olduğunu bile bilmiyor gibiydi. Bu düşünceyi kafasından uzaklaştırarak kendini şimdiye odaklanmaya zorladı. Yeni Büyük Usta her kimse, onunla bir telefon görüşmesi yapması pek olası değildi. Ya... Ya Bölüm biliyorsa?Arti yutkunarak derin derin nefes aldı. Her şey iyi olacaktı. Bunca zamandan sonra bilmeleri mümkün değildi.
Zorla " Onu göreceğim Resul. " diyebildi. Tethru 'yu öldürdüğünü bilseler de, bilmeseler de yeni Büyük Ustayı geri çevirmek onu çok kızdırırdı. Terli avuçlarını pantolonuna sildi. Kapının açılma sesi onu ayağa kaldırdı. Kapıdan ona bakan bir adam vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensin Efendisi - Merthur ( Uzaylı Prensler Serisi 4 )
Hayran KurguEmrys Idhron, kendini duygulardan arındırarak tamamen güçlenmeye odaklanmıştı. Hiçbir şey ve hiç kimse onu amaçlarından saptıramazdı. Kimse kalkanlarını aşarak senelerce uğraşarak edindiği gücü ondan alamazdı. Ancak planları, ufacık bir fidan gibi k...