7. Bölüm

742 67 89
                                    

"Kendimi pozisyon için aday olarak öne sürdüm ve oy çokluğu ile yeni Büyük Üstat olarak seçildim."

////****////


" Kan yüzünden. " diye açıkladı Ustası, muhtemelen kafa karışıklığını hissederek. " Yakın akraba telepatların benzer telepatik işaretleri vardır. Aile bağlarının kökeni budur: kardeşler ve ebeveynler tarafından paylaşılır çünkü telepatik varlıkları bağlantı kurmalarına yetecek kadar benzerdir. Ve benzer telepatik işaretler, zaman geçtikçe daha güçlü izlenimler bırakır. "



////****////


Beşinci Büyük Klan' dan Veliaht Prens Draco ve üç yaşındaki kardeşi Prens Arthur. Yıllardır kayıp olan iki prens.


Sonra yanlarındaki Prens Draco 'ya baktı. Resmine bakınca göğsünde bir şey sıkıştı. Onu hatırladığından neredeyse emindi, ama bu sadece kendimi kandırma da olabilirdi.


Bu, Enrys 'in onun kim olduğunu tam olarak bildiği anlamına geliyordu. Daha henüz çaylakken üzerinde hak iddia ettiğinde tam olarak kim olduğunu biliyordu.


Baştan beri biliyordu.


Emrys ona hiç ilgi göstermemişti çünkü onu çırağı olarak tutmak gibi bir niyeti yoktu. Emrys bir gün onu siyasal oyunlarında başka bir piyon olarak kullanacağını her zaman biliyordu, bu yüzden bağlanmanın bir anlamı olmadığını düşünmüş olmalıydı.


Soru şuydu ki, şimdi ne yapacaktı?


********************************


PS: Arkadaşlar haftaya işlerim nedeniyle yeni bölümünüz büyük ihtimalle Cumartesi değil Pazar günü akşama doğru gelecek, bilginize.^^


Emrys eve gelene kadar Arti az çok sakinleşmişti. Her ne kadar dünyası tamamen alt üst olması durumuna "sakin" demek son derece yanlış bir kelime gibi görünse de. Hayatında hiç bu kadar güçsüz hissetmemişti. Tarikat şimdiye kadar bildiği tek şeydi ve ondan kovulma, asillerden biri olma düşüncesi, açıkçası, biraz ürkütücüydü. Ustasının onu bir çırak olarak değil de, siyasi bir oyunda bir piyon olarak kullanmak istediği için seçtiğini keşfetmek, içinde bir şeylerin acı ve öfkeyle yanmasına neden olmuştu.


Bu yüzden belki de sakin değildi.Ama sakinmiş gibi davranabilirdi. Çığlık atmak ve öfkelenmek istese bile gülümseyebilirdi. Çığlık atarak ve öfkelenerek hiçbir şey elde edemezdi; bu kadarını ustasından öğrenmişti.


Yemek odasına girdiğinde Emrys bakışlarını yemekten kaldırdı. " Yedin mi? " dedi servis yapan robota bakarak.


" Aç değilim Usta. " Yeterince doğruydu. Yemek yerse muhtemelen kusacaktı.


Emrys 'in kaşları çatıldı. " Neden kendini koruyorsun? "


Arti çarpık bir şekilde gülümsedi. " Bana her zaman gürültülü, tatsız duygularımın dikkatini dağıttığını söylemiyor musun? "


Emrys ona uzun bir süre baktıktan sonra sessizce, " Sorun ne Arti? " dedi.


Arti' nin boğazı tıkandı. Bir yanı efendisinin suratına yumruk atmak istiyordu. Öfke, incinme ve ihanetle kaynamayan diğer yanı ise, efendisinin kollarında saklanmak ve teselli bulmak istiyordu. O saf yanı, hayatının bir yalan olduğunu, onun dünyası olan bu adamın onu sadece kullanılıp atılan bir piyon olarak gördüğünü öğrenmemiş gibi davranmak istiyordu.



" Her şeyi biliyorum Usta. " dedi sessizce.



Emrys fazlasıyla hareketsiz kaldı. " Pardon? " dedi, sesi ve gözleri dikkatliydi.



" Kim olduğumu biliyorum." dedi Arti boğuk bir sesle. " Beni neden çırak olarak yanına aldığını biliyorum."


Emrys' in en azından suçlu görünme nezaketine sahip olacağını düşünmüştü, ama herhangi bir suçluluk hissedemiyordu, sadece teslimiyet ve sarayda hissedebildiği aynı garip gerginlik. Emrys bir an için sakince ona baktı ve karşısındaki koltuğu işaret etti. " Otur. "



" İstemiyorum. " dedi Arti kollarını göğsünde çaprazlayarak.


Emrys içini çekti. " Sanırım kızgınsın. " dedi, bakışlarını salatasına dikerek.


Arti güldü. " Öyle diyebilirsin. Kendimi aptal gibi hissediyorum. Dünyanın en büyük aptalı gibi. Sanırım bu benim hatam, sana güvenebileceğimi düşünmek büyük aptallıktı. Beni umursadığını sanmak. "


Emrys 'in yüz ifadesi biraz gerginleşti. " Sana hiç yalan söylemedim Arti. " dedi gözleri hala yemeğinde. " Bana beceremediğim nitelikler atfetmiş olman benim suçum değil. "


" Haklısın," dedi Arti kırılgan bir gülümsemeyle. " Kızgınım ama en çok kendime, bu kadar aptal olduğum için. Merak etme, iğrenç, mantıksız duygularımla artık seni rahatsız etmeyeceğim. "


Emrys 'in omuzları gerildi. Bakışlarını kaldırdı, mavi gözleri dikkatliydi. " Ne demek istiyorsun? Ayrılıyor musun? "



Arti homurdandı. " Nereye gideceğim ki? " dedi acı acı. " Ölü ailemin yanına mı? " Emrys 'in gözlerinde bir şey titreşti ama hiçbir şey söylemedi. " Sanırım Beşinci Kraliyet Sarayı 'na gidebilir ve mirasımı talep edebilirim. Ancak henüz yönetecek yaşta olmadığım bu büyük ölçüde anlamsız olurdu, çünkü ailemin ve erkek kardeşimin ölümlerinde parmağı olduğuna bahse girebileceğim vekilin insafına kalmış olacağım. " Arti duraksadı, derin bir nefes aldı. Önündeki sandalyenin arkasını kavradı. " Yaşıma gelene kadar burada kalacağım, sonra benden kurtulacaksın. Tıpkı başından beri planladığın gibi. "



Emrys 'in yüzü okunaksızdı ama telepatik varlığı gergin ve tedirgindi. " Bununla ilgili anılarını silebilirim. " dedi sanki havadan sudan bahseder gibi.



" Yapabilirsin. " dedi Arti, bunu bir seçenek olarak bile düşünmediği için kendinden, bu adama hala ona zarar vermeyeceğine güvendiği için nefret ederek. " Ama bunu neden yapasın ki? Ne de olsa planını harfiyen uygulayacağım. Hiçbir şey kaybetmedin Usta. Aptal sevgimden başka hiç bir şey. "


Emrys 'in çenesi kasıldı. " Arti-"


" Merak etme Usta," dedi. " Sana toplum içinde saygısızlık etmeyeceğim. Sen hala benim Ustamsın. Şu andan itibaren, sınırlarına saygı göstereceğime ve diğer çırakların davranışlarını taklit etmeye çalışacağıma söz veriyorum. O kadar sessiz olacağım ki artık beni fark etmeyeceksin bile. " Buruk bir şekilde gülümsedi. " Sonunda her zaman istediğin duygusuz, saygılı çırağa kavuşacaksın. "



Emrys 'in yüz ifadesindeki değişimi görmekten tuhaf bir zevk almıştı. İyi. Bu sahip olduğu tek silahtı.



Aslında Emrys' in aralarına mesafe koymasını umursadığından bile emin değildi hatta belk bundan memnun olması çok muhtemeldi ama bu, elinden alamayacağı tek şeydi. Belki sevgisi ve güveni Emrys için önemli değildi, ama Arti için önemliydi ve onları almak, Efendisi onu kullanılmış bir şey gibi bir kenara attığında, en azından gururunu ve öz saygısını biraz koruyacaktı.


Ve belki, sadece belki, mesafe kalbindeki bu korkunç, mantıksız özlemi yok etmesine yardım edebilirdi.


Lütfen, diye düşündü, dinleyen her tanrıya yalvararak. Lütfen.




******************************



Irrene çaresizlik içindeydi.


Patronu kesinlikle kötü bir ruh halindeydi. Bazı insanlar Emrys Idhron' un ruh haline sahip olduğu fikriyle alay edebilirdi ama Irrene daha iyisini biliyordu. Yeni Büyük Usta 'nın sekreteri olduğundan bu yana geçen yıl boyunca Usta Emrys'i birkaç farklı ruh halinde görmüştü. Zamanın kabaca yüzde yetmişinde, kesinlikle sakin ve soğukkanlıydı. Zamanın yüzde yirmi beşinde, hafif derecede sinirliydi. Ve zamanın yüzde beşinde, patronunun kafasını koparmasından korktuğu için ona yaklaşmaktan korkuyordu.


Usta Emrys öfkesini nadiren yüzüne yansıtıyordu ama morali bozuk olduğunda telepatik varlığı o kadar karanlık ve bunaltıcı oluyordu ki onunla aynı odada nefes almak bile zor oluyordu. Irrene, patronu sinirlendiğinde ondan uzak durmayı öğrenmişti ama ne yazık ki son birkaç ayda kötü günlerin iyi günlere oranı kesinlikle normal değildi. Aylardır patronunun artan gerilimini hissetmişti. Artmış, artmış ve artmıştı ve bunca gerilim sonunda bir çıkış bulduğunda olacaklardan korkuyordu.

Prensin Efendisi - Merthur ( Uzaylı Prensler Serisi 4 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin