Ξέρω

147 14 8
                                    

Βρίσκομαι στο δωμάτιο μου μα φαίνεται παλιό. Βρίσκομαι στο παρελθόν. Ακούω βήματα και φωνές από το κάτω πάτωμα. Αμέσως αναγνωρίζω την δική του. Έχω παγώσει. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Τα βήματα του πλησιάζουν. Μπαίνει μέσα στο χώρο και βγάζει τα ρούχα του. Με παρατηρεί αλλά δεν φαίνεται να εκπλήσσεται.
Μπαμπάς:. Βγάλε τα ρούχα σου μικρή.
Δεν κάνω τίποτα. Αυτός αγανακτισμένος με πλησιάζει και μου βγάζει τα ρούχα. Με ρίχνει στο κρεβάτι. Ξέρω τι θα συμβεί αλλά φοβάμαι. Δακρύζω. Αυτός μπαίνει μέσα μου και γω ουρλιάζω.
Ααα, φωνάζω με όλη την δύναμη που μου είχε απομείνει. Δάκρυα στολίζουν το κόκκινο πρόσωπο μου και όροι και επίδεσμοι τα χέρια μου. Πώς κατάφερα να επιβιώσω; Δεν είμαι στο νοσοκομείο. Είμαι στο δωμάτιο . Δεν καταλαβαίνω. Ο Πάνος εισβάλει στο χώρο ανήσυχος.
Πάνος: Επιτέλους ξύπνησες, λέει και κάθεται δίπλα μου.
Εγώ: Τι εννοείς;
Πάνος: Άννα ήσουν σε κόμμα για 4 μέρες!
Εγώ: Μα πως επιβίωσα;
Πάνος: Είσαι τρελή! Γιατί ήθελες να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;Γιατί να πεθάνεις; Δεν σκέφτηκες εμάς;
Εγώ: Μα για σας το έκανα. Καλύτερα να μην με έχετε στα πόδια σας!
Πάνος: Όλοι σε θέλουμε στη ζωή! Όλοι! Τι έπαθες;
Εγώ: Εφιάλτης.
Πάνος:Α κατάλαβα. Θες να το συζητήσεις;
Εγώ: Όχι. Και τι εννοείς κατάλαβες;
Πάνος: Άννα ξέρω την αλήθεια.
Εγώ: Ποια αλήθεια;
Πάνος: Το τι σου συμβαίνει στους εφιάλτες,και τον λόγο που ήθελες να βάλεις τέλος.
Εγώ:Δεν μπορείς να τα ξέρεις αυτά!
Πάνος: Άννα σταμάτα!
Εγώ: Δεν ξέρεις τίποτα. Τίποτα δεν είναι αλήθεια!
Πάνος: Σταμάτα!
Εγώ: Δεν ξέρεις κανένας σας τι μου συμβαίνει!
Πάνος: Σταμάτα! Ξέρω για τον πατέρα σου!
Τον κοιτώ με τα δάκρυα να τρέχουν.Πώς έμαθε; Πώς;
Εγώ:Δεν ξέρεις τι λες!
Η κατάσταση μου είναι άθλια. Είμαι αδύναμη μα κυρίως νιώθω εσωτερικό πόνο. Κλαίω ασταμάτητα και με λυγμούς.
Πάνος: Ξέρω και αυτό είναι που σε τρομάζει μικρή μου,λέει αγκαλιάζοντας με . Δεν ξέρω τι να κάνω και τι να πω. Απλά ανταποδίδω αυτή την ζέστη αγκαλιά με τα δάκρυα μου να βρέχουν την μπλούζα του. Μα δεν δείχνει να τον νοιάζει. Νοιάζεται μόνο για μένα και αυτό είναι που θαυμάζω σε αυτόν...

Ένα πολύ μικρό κεφάλαιο αλλά δεν είχα έμπνευση! Ελπίζω να σας άρεσε! Ψηφίστε και σχολιάστε. Θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο! Love you all!💕

𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧Donde viven las historias. Descúbrelo ahora