Καταφυγή στην υγρή έμπνευση

23 2 0
                                    

Νωρίτερα πήγα ως την κάβα για λίγη υγρή έμπνευση. Στάθηκα για λίγο απ' εξω γιατί μέσα ήταν δυο νεαροί Ασιάτες και στην πόρτα ενα χαρτί έλεγε πως επιτρέπονται μόνο δυο άτομα. Έλεγε επίσης πως ο πελάτης πρέπει να κρατάει απόσταση δυο μέτρων από τον πωλητή. Σκέφτηκα ότι θα ήταν αστείο να προσπαθήσω να πετάξω τα χρήματα στον πωλητή κι αυτός να τα πιάνει στον αέρα. Είχα μόνο κέρματα! Ευτυχώς δεν χρειαζόμουν ρέστα γιατί είμαι τόσο γκαβός που αν ο πωλητής μου τα πετούσε δεν θα τα έπιανα ποτέ!

Πριν βγούν οι νεαροί Ασιάτες έβγαλαν και σέλφι με φόντο τα μπουκάλια. Μάλλον θα την ανέβαζαν στο facebook, περήφανοι που κάνουν μοντέρνα ζωή! Τι ανόητοι! Στην σκέψη αυτή χαμογέλασα ειρωνικά..

Βγήκαν αυτοί, μπήκα εγω. "Και αλκοολικοί και ψωνάρες" είπα στον πωλητή με σαρκαστικό ύφος ενω αυτός σχολίασε πως υποτίθεται ότι η θρησκεία τους απαγορεύει το αλκοόλ και γελάσαμε με νόημα.

Υποτίθεται..

Πήρα την εμφιαλωμένη μου καταφυγή, αναλογίστηκα λίγο πως το αλκοόλ είναι ενας εθισμός που ξεπερνά κουλτούρες και θρησκείες αλλά δεν επιδρά σε όλους το ίδιο. Άλλοι πίνουν γιατί νομίζουν ότι είναι μαγκιά και άλλοι γιατί νομίζουν ότι θα ξεχάσουν για λιγες ώρες την μιζέρια τους. Υποτίθεται. Νομίζουν.

Εγώ απλώς χαμογέλασα ξανά..

Μεθυσμένα ΠαραληρήματαМесто, где живут истории. Откройте их для себя