Kitap tanıtımı

347 115 123
                                    

Kitap kapak tasarımı;

Kitap kapak tasarımı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapakla ilgili;

Kapak tasarımı yukarda olduğu gibidir! Böyle bir kapak yapmak istedim. Kitabımızda bir kızın ve mafya olan bir erkeğin hikayesi.

Karakterlerle ilgili;

Karakterleri yayınlamayacağım. Umarım beni anlarsınız.

Bölümlerle ilgili;

Kitaba bölümler haftada bir kez gelecektir sadece! Oy sınırı koyabilirim. Yani hala bu konuda pek bir şey söyleyemem, sonra ki, bölümün özel olduğunu koyacağım oy sınırından da anlayabilirsiniz. Yine de oy sınırı ile ilgili emin olarak hiç bir şey söyleyemem.

Kitapla ilgili;

Yukarıda da yazdığım gibi, bir kız ve erkeğin hikayesi olacak bu kitap. Kitap tamamen bana aittir. İznim olmadığı halde hiç bir şeyin alınmasına izin yoktur!

Umarım sever ve okumaya devam edersiniz... 🦋🦋🦋

|^ K̃̃õñũ̃ ^|

Genç kız mutlu bir şekilde marketten çıkıp eve doğru gitmeye başladı. İçinde olan sevincin haddi hesabı yoktu. Çünkü ilk kez genç kızın babası bugün erken gelmişti. Kızını aramış ve eve gelmesini söylemişti. Belki de bugün genç kız için çok iyi geçebilirdi. Annesi tarafından terk edilen genç kızın hayata tutunma sebebi sadece babasıydı. Sevgi göstermiyordu belki de, ama yine de bu umutla yaşıyordu. Kim bilir!

Belki de hayalleri bugün gerçekleşecekti. Telefonda babasının sesi ne kadar soğuk olsa da negatif düşünmemişti genç kız. 19 yaşında olmasına rağmen daha olgundu, ama annesi başkasını sevip kaçtığı için genç kız babasıyla birlikte yaşıyordu. Genç kızın annesi giden günden beri babası genç kıza yüz göstermiyor, bir çatının altında yaşayan iki yabancı gibilerdi. Genç kız hergün bu umutla yaşıyordu.

Sonunda evine varmıştı genç kız. Derin bir nefes alıp kapıyı açacakken babasının kapıyı açmasıyla göz göze gelmişlerdi. Babasını kızgın ve öfkeli gören kız bir anlık kötü düşünecekken yine de kötü düşünceleri bir kenara atmıştı. Babası kenara çekilmiş, kızının içeri geçmesi için yol göstermişti. Genç kız tereddütle içeri girmişti ve ardından genç kızın babası kapıyı kapatarak içeri geçmişti.

_ Babacığım, erken gelmene çok ama çok sevindim.

_ Sana tek bir soru soracağım.

_ Tamam baba, ama önce bunları bırakıp da geleyim.

Kız sevinçten uçuyordu. Yedi yıldan sonra babası ilk kez onunla konuşuyordu.

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin