-§6. Bölüm§-

59 34 21
                                    

Hepinize selam canlaaar :)

Yeni bölüm ile yine karşınızdayım..

Oy vermeyi ve satır arası yorumları unutmayın lütfennnn 🤍

Keyifli okumalar 🖤

" Tamam " demişti Asya... Yüzündeki yorgunlukla.

" Şimdi sadece dinlenmeye bak. 1 kaç gün sadece uyu, hareket çok az yap. Sonunda iyileşeceksin " dedi gülümseyerek Serkan.

" Tamam Serkan, sen ilaçları bize söyle, bir de nasıl uygulanması gerektiğini söylemen yeterli " demiştim daha fazla uzatmayarak. Nedensizce sinir olmuştum...

" Tamam abi, gösteririm şimdi. Zaten size söyleyeceğim ilaçlar yanımda var, onlarla gösteririm, ama mutlaka alın, olur mu? " demişti aynı soruyu sorarak.

" Tamam dedik ya " sinirle konuşmama şaşırmıştım. Doğrusu bende şaşırmıştım.

" O zaman, tamam... " çantasından bir kaç krem ve bir hap ilacı çıkarır. "... nasıl yapıyorsam, aynısını yapman gerekiyor. " konuşarak 3 tane kremi bir birine karıştırmıştı. "Evde zeytin yağı var, dimi? " diye sormuştu hemde.

" Evet, var " demiştim anlamaz gözlerle.

" Hemen bana getirin " demişti emrivaki şekilde. Buna biraz sinir olsam da, Tolga'ya kafamla işaret etmiştim ve o da da anlar anlamaz zeytin yağını getirmeye gitmişti.

" Serkan, zeytin yağını ne yapacaksın? " diye sordum meraklı gözlerle.

" Bir dakika bekle abi, göreceksin " demesiyle yine işine koyulmuştu. Her zaman ki, Serkan..
Söylemek yerine, göstermeyi tercih eder, of...

Sonunda Tolga zeytin yağını getirmişti. Getirir getirmez Serkan'a uzatmıştı.

" Al Serkan, getirdim " diyerek de, haber vermişti aynı zamanda. Serkan kremleri birbirine karıştırdıktan sonra içine bir miktar zeytin yağı ilave etmişti. Ben ve Tolga ise öylece bakıyorduk, tabi Asya da...

Sonunda karıştırmayı bitirdiğinde, sağ elini kreme batırmıştı ve Asya'ya " Yenge, yine döner misin? " demişti, Asya da dönmüştü, sol eliyle Asya'nın pijamasını yeniden kaldırmıştı. Elini Asya'nın vücuduna yakınlaştırıyordu ki;

" Ne yapıyorsun Serkan? " çıkmıştı bir anda ağzımdan. Ne oluyordu bana?!

" Yaralarına sürüp, masaj yapacağım abi " demişti ve az da olsa, şaşırmıştım.

" Ben yaparım! " demiştim bir anda sinirle.

Bir anda Tolga ve Serkan'ın gözlerini üzerimde hissettim. Şaşkınlıkla bakıyorlardı bana... Neden olduğunu da çok iyi biliyordum...

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin