Cloudland Takımı 4. Bölüm

26 6 4
                                    


Okulun ilk günü geldi çattı. Tabii ki bu da felaketleri beraberinde getirdi. Özellikle de havalı sarışın Jenny ve onun en yakın arkadaşı Belle, Janet ve arkadaşlarının başına bela olmaya başlamıştı. Jenny ve Belle herkesi rahatsız ediyordu ve ikisi de çok kötü davranışlara sahipti. Herkesi kendilerinden aşağıda görüyorlardı ve bu Janet ile arkadaşlarını çok rahatsız ediyordu. Janet, Miranda, Sue, Alex, Isaac ve Rodney her zamanki gibi grup olarak takılıyorlardı. Üstelik hepsi aynı sınıftaydı. Janet genel olarak sınıf arkadaşlarıyla iyi geçiniyordu. Tabii ki Jenny ve Belle hariç, onlarla zaten hiç kimse anlaşamıyordu. Janet dışlanmamış olduğu için mutluydu, tıpkı sözleştikleri gibi Miranda ile sıra arkadaşı olmuşlardı. Sue ise kuzeniyle oturuyordu, Isaac ve Alex aynı sırayı paylaşıyordu. Rodney ise Mark adında bir çocukla sıra arkadaşı olmuştu. Buraya kadar her şey normaldi, asıl olaylar okul çıkışındayken başladı. Çocukların ebeveynleri kısa sürede kaynaşmışlardı. Bunu gördüklerinde aynı anaokulunda okuduklarını ailelerine hatırlatmaya karar verdiler. Aileleri hatırlayınca çok şaşırdılar ama aynı zamanda da çok sevindiler. Onlar şaşkınlık içinde sohbete devam ederken, Janet ve arkadaşları gruplarına bir isim bulmaya çalışıyordu. Rodney “Afacan Arkadaşlar’a ne dersiniz?” Diye sordu. Isaac de “Hayır, hayır ve HAYIR! Kesinlikle çok çocukça!” Diyerek cevap verdi. Miranda ise başka bir isim önerdi. “Mahşerin Altı Atlısı nasıl olur?” Sue “Hayır, bunu çoğu arkadaş grubu kullanıyordur zaten.” Diyerek yanıt verdi. Isaac biraz düşünüp “Okuduğumuz anaokulunun adı neydi?” Diye sordu. Alex “Cloudland Anaokulu.” Diye cevap verdi. Isaac sevinçle “Tamam o zaman, grubumuzun adı Cloudland Takımı olsun!” Dedi. “Ne de olsa hepimiz orada okuduk değil mi?” Janet “Vay canına! Bu çok iyi bir isim dostum!” Dedi. Tam o sırada oradan geçen Jenny ve Belle gözlerini devirerek Cloudland Takımı’na baktı. Jenny sinir bozucu bir şekilde “Siz zavallılar burada ne yapıyorsunuz böyle?” Diye sordu. Sue “Sence ne yapıyor gibi görünüyoruz?” Diye sordu öfkeyle. Belle küçümser bir ifadeyle “Yolumuzdan çekilin.” Dedi. Miranda tam öfkeyle Jenny ve Belle’in arkasından gidiyordu ki daha sonra Janet onu durdurdu. “Takmayın onları, bu yaptıklarının eğlenceli olduğunu sanıyorlar.” Dedi. Alex “Haklısın bu ikisi nefretle dolup taşmış.” Diyerek arka çıktı. Herkes sakinleştikten sonra Miranda “Arkadaşlar sanırım ebeveynlerimiz okul alışverişini beraber yapmayı düşünüyor.” Dedi heyecanla. Sue “Bu çok güzel ama sanırım şu anlık herkes evine gidiyor.” Diye karşılık verdi. “Sonra görüşürüz.” Herkes evine gitti, biraz dinlenip sonra da akşam yemeği yedi ve sonra Cloudland Takımı ebeveynleriyle beraber okul alışverişine çıktı. Alışveriş için bir markete geldiler. Market çok büyüktü ve içerisinde birçok çeşit vardı. Alışverişe başladılar. Rodney yapıştırıcı bulmak için dolaşırken bir adam gördü. Adamda bir gariplik fark etti ve hemen arkadaşlarını yanına çağırdı. Isaac “Ne oldu?” Diye sordu. Rodney “Şu adama bakın ne kadar da tuhaf!” Dedi. Sue “Anlayamadım, adamda tuhaf olan şey nedir?” Diye sordu. Rodney “Kibrit, çakmak gazı, gaz yağı falan alıyor! Patlayıcı yapıyor olabilir!” Dedi tedirginlikle. Miranda “Evet haklısın, Bayan Martinez kasabada bir tehlike olduğundan bahsetmişti.” Dedi. Janet “Jenny ve Belle’den sonra bir de bu çıktı başımıza!” Dedi sinirli bir şekilde. Rodney “Birdiler iki oldular!” Diyerek ona hak verdi. Isaac “Komik olma Rodney! Zaten iki tane problemimiz vardı.” Diyerek Rodney’e tepki gösterdi. Okul alışverişini bitirdikten sonra sohbet etmeye başladılar. Miranda “Acaba neden böyle şeyler geliyor başımıza?” Diye sordu. Isaac “Ah bir bilsem!” Diyerek cevap verdi. Alex bir anlığına durdu. Sonra “Saat onda Saint Carter Sokağı’nda buluşalım!” Dedi. Alex’in aklında tam olarak ne vardı?

Cloudland Takımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin