Cloudland Takımı 6. Bölüm

10 5 9
                                    

Cloudland Takımı, Westville’e geri dönmek için yola çıkmıştı. Doğa iç içe olmak onlara iyi gelmişti. Evlerine uğradılar, hepsinin evlerinin banyosu aşırı derecede pislenmişti. Bilinmeyen madde öyle bir etki yaratmıştı ki tüm Westville’de sular kesilmişti. Saat çok erkendi. Okula gitmek için hazırlandılar, daha sonra da okul bahçesinde buluştular. Jenny onları görür görmez “Zavallılar!” Dedi gözlerini devirerek. Miranda onu kenara çekip “Eğer bizimle uğraşmaya devam edersen bedelini ağır ödersin. Kaba davranışlarını kendine sakla! ” Dedi sinirli bir şekilde. Janet, Miranda’yı sakinleştirmeye çalıştı. Daha sonra Jenny arkasına bakmadan sınıfa gitti. Isaac sakin bir ses tonuyla “Boş ver onu.” Dedi. Aradan birkaç dakika geçti ve sonra Alex “Ders başlamak üzere, haydi sınıfa gidelim.” Diyerek arkadaşlarını sınıfa çağırdı. Sınıfa gittiler, kimya dersi vardı. Öğretmen içeri girdi, Jenny ve Belle derste yoktu. Bu her ne kadar Miranda’nın umurunda olmasa da Janet ve Sue’yu meraklandırmıştı. Bir süre sonra etrafa keskin, rahatsız edici bir koku yayıldı. Bu koku sayesinde öğretmenin dalgınlığı bir anda geçti. Derse girenleri not ederken, Jenny ve Belle’in derse girmediğini fark etmişti. “Jenny ve Belle’in nerede olduğunu bilen var mı?” Diye sordu. Bir saniye sonra bir çığlık sesi duyuldu. Tüm sınıf bir anda yerinden fırladı. Rodney “Neler oluyor?” Diye sordu endişeli bir şekilde. Janet, Miranda ve Sue öğretmenin iznini alarak ne olduğunu kontrol etmek için sınıftan çıktı. Kızlar tuvaletine doğru yöneldiler. Tuvalete gittiklerinde Jenny ve Belle’in gördüler. Üstleri dün gece gördükleri o iğrenç sıvıyla kaplıydı. Jenny ve Belle kızları görür görmez bir klozeti işaret edip “ORADAYDI!” Diye ciyakladılar. Jenny ve Belle’in söyledikleri kızların kafasını karıştırmıştı. Fakat onlar, bu işi çözmekte kararlıydılar. Janet “Ne oradaydı?” Diye sordu. Belle “Canavar!” Diye cevap verdi korkmuş bir şekilde. Bunun üzerine Sue “Peki neye benziyordu?” Diye sordu. Belle “Yeşil, iğrenç bir şeydi ve çok pis kokuyordu!” Diye tarif etti. Miranda “Yoksa bu...” Derken Janet “Dün gece gördüğümüz canavar!” Diyerek sözünü tamamladı. Sonra birden okulda sirenler çalmaya başladı. Herkes okuldan çıktı. Bahçe çok kalabalıktı, Alex endişe içinde Janet’ı arıyordu. Janet, Miranda, Sue, Jenny ve Belle içeride kalmıştı. Kızlar içeriden çıkmaya çalışıyordu Janet, Miranda ve Sue o kadar endişeliydi Jenny ve Belle’in ortadan kaybolduğunu fark etmediler. Alex Janet’ı kurtarmak için güvenlik görevlilerini aşıp içeri girdi. Rodney ve Isaac de peşinden gitti, Jenny’nin sevgilisi Bruce da Jenny ve Belle’i aramak için okul binasına girdi. Alex nihayet Janet’ı bulmuştu, ona sımsıkı sarıldı ve çok endişelendiğini söyledi. Rodney ve Isaac de Miranda ve Sue’yu bulmuşlardı, ama Bruce Jenny ve Belle’i hala bulamıyordu. Her yeri aradı ama onları hiçbir yerde bulamadı, dışarı çıkmak zorunda kaldığı için aramaya devam edemedi. Hep beraber dışarı çıktılar. Okulda eğitime bir süreliğine ara verilmişti. Daha ikinci günden böyle şeyler olması çok tuhaftı. Akşam saatlerinde Isaac oturduğu sitenin bahçesinde, sitede yaşayan arkadaşlarıyla beraber futbol oynuyordu. Miranda onu görmeye gelmişti, “İyi misin?” Diye sordu. Bunun üzerine Isaac “İyi miyim?” Diye sordu. “İyi miyim? Nasıl iyi olabilirim ki?” Diye sordu tekrardan. Çok gergin görünüyordu. Miranda “Biliyorum, bu olay başımıza gelen en kötü şey olabilir. Sen de, ben de ve diğer arkadaşlarımız da zorlu bir süreçten geçiyoruz.” Dedi. Isaac “Aynen. Şey, ben özür dilerim galiba çok üstüne gittim.” Diye cevap verdi üzgün bir şekilde. Miranda ufak bir gülümseme ile “Sorun değil.” Dedi. Isaac’in arkadaşları eve döneceklerini söylediler. Isaac onlara “Tamam, siz gidin ben biraz arkadaşım Miranda’yla konuşacağım.” Diyerek cevap verdi. Tam o sırada ikisinin de telefonuna bir mesaj geldi. Sue tarafından gönderilmiş bir toplu mesajdı. “Spice Island’a gelin.” Yazıyordu. Miranda ve Isaac yola koyuldular.

Cloudland Takımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin