Cloudland Takımı 10. Bölüm

9 3 32
                                    

Bruce "Hem Jenny ve Belle'i de bulmuş oluruz." Diye ekledi. Rick merakla "Onlar kim? Sen de kimsin?" Diye sordu. Bruce "Benim adım Bruce, bu çocukların okuldan arkadaşıyım." Diye cevap verdi. Sue "Jenny ve Belle ise kaybolan çocuklar." Dedi.

Agustin "İlginç." Diye cevap verdi. "Bu çocukların kaybolmasının Ajan Miles'la bir bağlantısı vardır belki." Miranda "Bunun doğru olup olmadığını bilemeyiz ancak bu mantıklı bir fikir olduğu gerçeğini değiştirmez." Dedi.

Rick "O zaman sen de hoş geldin Bruce!" Dedi gülümseyerek. "Bunlar arkadaşlarım Agustin, Veronica, Katherine ve Lilia." Agustin "Bana kısaca Agus diyebilirsin." Diye ekledi. Bruce "Hepinizle tanıştığıma memnun oldum." Diyerek karşılık verdi.

Sonra hayretler içerisinde Rick'e baktı ve "Vay canına! Bu kadar kaslı olmayı nasıl başardın?" Diye sordu. Rick "Meslek sırrı." Diye cevap verdi ve göz kırptı. Bruce, Rick'in kuvvetli görünüşüne hayran kalmıştı. Isaac "Evet bence artık bir plan yapma zamanı geldi." Dedi. Rick "Haklısın artık işe koyulmalıyız." Diyerek karşılık verdi.

Rick'in aklında birtakım fikirler vardı, yapbozun bütün parçalarını birleştirip işe yarayacak bir plan yapması gerekiyordu. "Pekala, aklımdaki planı açıklıyorum." Diyerek söze başladı.

"Agus, Miles'a ait bir cihaz bulup hackleyecek ve onun konumunu bulacak. Sonra ben ve Katherine kılık değiştirerek onu izleyeceğiz. Eğer gerekli olursa bazı yerlere kamera yerleştireceğiz." Agustin "Sonra ne olacak?" Diye sorarak araya girdi. Rick gözlerini devirdi ve "Biraz sabırlı olursan teker teker neler yapacağımızı söyleyeceğim." Diye cevap verdi.

"1. Aşama bu şekilde, 2. Aşamaya geçmeden önce Veronica ve Lilia birkaç kişi seçerek kendi gruplarını oluşturacaklar." Veronica "Ne için?" Diye sordu. Rick "Bu aşamada iş bölümü yapmanız gerekiyor." Diyerek cevap verdi. "Bir grup etrafı kolaçan edip varsa eğer güvenlik görevlilerini oyalayacak, ki yüksek ihtimalle vardır. Diğer grup ise Ajan Miles'ın peşine düşecek."

Agustin "Pekala, gayet iyi bir plan ama ona ait bir cihaz bulmak biraz zaman alacak." Dedi ve hemen ardından bilgisayarını çıkardı. "Ben kasaba çevresindeki bütün IP adreslerini gözden geçireyim, sen de Katherine'le beraber sahte kimlik işlerini hallet."

Katherine "Miles'ın bir elemanı gibi görünmeliyiz." Dedi. Rick "Evet, ben Miles'ın çalışanlarının bilgilerini araştırırım." Diye cevap verdi. Agustin IP adresleri ile ilgilenirken Veronica yanına yaklaşıp "Durum nedir?" Diye sordu.

Agustin "Genel olarak Westville kasabası ile ilgili edindiğim bilgilere göre kasabada yaşayan kişilerin IP adreslerinin sonunun aynı olması gerekir. Bu kurala uymayan tam üç adet IP adresi mevcut." Diye cevap verdi. "İki tanesinin ilk üç rakamı aynı ancak bir tanesi tamamen farklı. Bu da IP adresinin buraya kesinlikle ve kesinlikle ait olmadığı anlamına geliyor."

"Ne olur ne olmaz üçünü de kontrol etmek istiyorum." Dedi Agus. Bunun üzerine Veronica "Bir dakika, ya Miles'ın IP adresi aslında buraya kayıtlıysa?" Diye sordu. Agus güldü ve "Sanmıyorum, Miles'ı birazcık tanıyorsam bu konulara hiç dikkat etmez ve bu çok büyük bir hata." Dedi.

Agustin üç IP adresini iyice kontrol etti. Başları aynı olan IP adresleri Westville'e misafir olarak gelen iki kişiye aitti." Geriye sadece bir tane kalmıştı, yoksa Agustin Miles'ı bulmuş muydu?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cloudland Takımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin