Cloudland Takımı 7. Bölüm

16 5 25
                                    


Spice Island, Westville kasabasının en ünlü hamburger restoranıydı ve neredeyse tüm Westville sakinleri Spice Island’ı bilirdi. O yüzden Miranda ve Isaac oraya giderken hiç zorluk çekmediler. Geldiklerinde tüm ekip oradaydı. Beraber hamburger yiyip son olanlar hakkında konuşmaya başladılar. Janet “Bu işin peşini bırakmayı kesinlikle düşünmüyorum!” Dedi kızgınlıkla. Rodney “Haklısın. Sizce neler yapabiliriz?” Diye sordu. Alex üzüntüyle “Hiç bilmiyorum.” Diyerek cevap verdi. Bir süre sessizce oturdular. Sonra, Franklin adında bir garson çocukların boş tabaklarını toplamaya gidecekken bir anda lazer ışınlı bir tabancayla vuruldu. Herkes panikle restorandan kaçmaya başladı, Franklin’i o gizemli adam vurmuştu ve böylelikle Cloudland Takımı’nın karşısına tekrar çıkmıştı. Ekip kaçmaya çalışırken lazer ışınları neredeyse Sue’ya isabet ediyordu fakat son anda Rodney onu kenara çekti. Eğer son anda fark etmeseydi Sue ölebilirdi ve bu Cloudland Takımı’nı çok korkutmuştu. Kaçmaya devam ettiler, gizli bir sığınak bulup hızlıca oraya girdiler. Sığınakta iri yarı, güçlü insanlar Cloudland Takımı şok oldu. Hepsi bir ağızdan çocuklara “Burada ne arıyorsunuz?” Diye sordu. Cloudland Takımı durumu açıklamak istiyordu fakat hiçbiri şoktan tek bir kelime bile edemiyordu. Bu güçlü yetişkinlerden biri olan sarı saçlı, kirli sakallı ve oldukça kaslı olan bir adam ısrarla “Sizden bir cevap bekliyorum!” Diye söylendi. Onun yanındaki uzun siyah saçlı esmer bir kadın “Haydi ama Rick! Onlar daha çocuk! Görmüyor musun? Çok korkmuşlar!” Diyerek tepki gösterdi. Onun hemen yanındaki sıska, kahverengi gözlü ve kısa saçlı adam “Haklısın Katherine! Rick şu çocukları görmüyor musun? Korkudan titriyorlar!” Dedi. Hemen ardından kısa kıvırcık saçlı mavi gözlü genç bir kadın “Agustin ve Katherine doğru söylüyor! Onlara yardım etmeliyiz!” Diyerek Agustin ve Katherine’e hak verdi. Agustin “Teşekkürler Veronica.” Dedi gülümseyerek. Rick “Peki. Size yardım edeceğiz ama önce neler olduğunu anlatmalısınız.” Dedi. Çocukların hepsini bir masaya oturttular. Rick “Buraya gelmenize ne sebep oldu?” Diye sordu. Alex “Hep beraber bir restoranda yemek yiyorduk.” Dedi. Agustin sözünü kesip “Hmm... Dur tahmin edeyim. Spice Island’da mıydınız?” Diye sordu. Alex evet der gibi başını salladı, daha sonra sözüne devam etti. “Sonra bir garsonu lazer ışın silahıyla öldürdüler. Öldüren adam bizi takip etmeye başlayınca biz de buraya kaçtık.” Rick “Anlıyorum. Lütfen beni affedin çocuklar, size o şekilde davranmamalıydım.” Isaac “Sorun değil, seninle birbirimize çok benziyoruz. Ben de çoğu zaman gergin biriyimdir ve genellikle ani tepkiler veririm.” Dedi gülerek. Rick “Sonunda beni anlayan küçük bir dostumun olmasına sevindim.” Dedi gülümseyerek. Bunun üzerine Isaac de Rick’e gülümsedi, gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Agustin bir anda “Biliyor musunuz? Rick’i ilk defa bu kadar sıcakkanlı görüyorum. Beni bu gruba alırken hiç bu kadar sıcakkanlı değildi.” Dedi gülerek. Katherine, Veronica ve Rick hep bir ağızdan “Agus!” Diye haykırdılar. Agustin “Ama ben ne dedim ki şimdi?” Diye sordu. Rick “Çocuklar, bundan sonra artık size yardımcı olacağız ve istediğiniz kadar kalmanıza izin vereceğiz.” Dedi samimi bir gülümsemeyle. Janet “Bize yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederiz.” Dedi sevinçle. Katherine “Ah, siz çok tatlı çocuklarsınız, buraya gelin.” Dedi gülümseyerek sonra hep beraber bir grup sarılması yaptılar.

Cloudland Takımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin