Cloudland Takımı 3. Bölüm

18 7 2
                                    


Alex “Haydi, içeri girelim!” Dedi. İçeriye girdiklerinde kadın gülümseyerek “Şifreyi çözmenize çok sevindim çocuklar.” Dedi. Isaac “Şifreyi çözdük, önemli haberlerin neler? Bizden ne istiyorsun ha?” Diye sordu gergin bir şekilde. Alex sakin olması için Isaac’i uyardı. Ardından Sue “Bize neler söyleyeceksiniz hanımefendi?” Diye sordu merakla. Kadın bir anda “Janet!” deyiverdi yüksek sesle. Janet “Adımı nereden biliyorsunuz?” Diye sordu. Kadın “Sen benim en sevdiğim öğrencilerimdendin, daha dün gibi aklımda.” Dedi. “Sen herkesten farklıydın, sende bambaşka bir şey vardı. Biraz düşün bakalım, beni hatırlayabilecek misin?” Janet bir anda “Bu Bayan Martinez!” Diye haykırdı. “Cloudland Anaokulundaki öğretmenimiz! Şifreli fotoğraf parçalarını bize o verdi!” Isaac “İyi de neden?” Diye sordu. Janet “Yıllar sonra tekrar bir araya gelmemiz için.” Diyerek cevapladı. “Hiç mantıklı gelmiyor mu Isaac?” Isaac “Haklısın.” Diyerek karşılık verdi. Janet, Bayan Martinez’e “Peki bizi buraya çağırmanızın esas sebebi nedir?” Diye sordu. Bayan Martinez çok geçmeden cevap verdi. “Westville tehdit altında olabilir. Bugünlerde çok ama çok dikkatli olun. Bu kasabada her an her şey olabilir.” Janet “Durum bu kadar ciddi olduğuna göre harekete geçmeliyiz.” Dedi. “Ancak şimdi hepimizin biraz dinlenmeye ihtiyacı var, yarın ne yapacağımızı konuşuruz.” Aradan birkaç dakika geçtikten sonra Alex “Hey Janet! Biliyorum bugün oldukça yorucu bir gündü ama şey belki sen ve ben oyun salonuna gidip biraz bilgisayar oyunu oynarız, ne dersin?” Diye sordu. Janet şaşkınlıkla “Bu saatte oyun salonu açık mı?” Diye sordu. Alex “Elbette, orası yedi gün yirmi dört saat açık.” Diye cevapladı. “Nedenini bilmiyorum ama öyle.” Janet ise sevinçle “Çok güzel! O zaman gidelim!” Dedi heyecanla. Daha sonra oyun salonuna gittiler, oldukça büyük bir yerdi. Her tarafta son model oyun konsolları ve bilgisayarlar vardı. Alex, Janet’a “Hangi oyunu oynamak istersin?” Diye sordu. Janet bir süre düşündükten sonra “Battle Area oynayabiliriz.” Diyerek cevap verdi. Alex başını tamam der gibi salladı. İki masaya geçtiler ve oyun oynamaya başladılar. Alex adeta büyülenmişcesine “Harika oynuyorsun.” Dedi. Janet ona teşekkür etti ve bu oyunu çok sevdiğini, geçmişinden bugüne onu çok mutlu ettiğini ve zor zamanlarda bu oyunu oynayarak kafa dağıttığını söyledi. Alex “Vay canına, senden öğreneceğim çok şey var o zaman.” Dedi. Janet “Öyle mi düşünüyorsun?” Diye sordu. Alex ise “Kesinlikle.” Diyerek ona cevap verdi tatlı bir gülümsemeyle. O gün Janet ve Alex için karmaşık, şaşırtıcı, sarsıcı ama bir o kadar da güzel ve renkli bir gündü. Hem oyun oynayıp hem de sohbet ettiler. Oyun oynadıktan sonra da dondurma yemeye gittiler, birlikte güzel zaman geçirmişlerdi. Sonra Janet eve döndü. Kapıda onu gören babası “Tatlım iyi eğlendin mi?” Diye sordu. Janet “Elbette, hatta arkadaş bile edindim.” Diye cevap verdi. Babası “Ne kadar güzel, ama gecikeceksen lütfen haberdar et. Çok endişelendim.” Dedi. Janet başıyla onayladı ve odasına gitti. Çok yorulmuştu, yatağına uzandı. Gün boyunca başına gelenleri düşündü. Alex’le oyun oynamak onun için çok eğlenceli ve huzur vericiydi, bazı gerçekleri öğrenmek Janet için sarsıcı olmuştu ama arkadaşlarıyla bütün engelleri aşıp her şeyin üstesinden geleceğinden emindi.

Cloudland Takımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin