Cloudland Takımı 8. Bölüm

13 5 11
                                    

Cloudland Takımı iki gündür sığınakta kalmaya devam ediyordu. İkinci günün sabahı Rick, Isaac’i konuşmaya çağırdı. Kafasını kurcalayan bir şeyler vardı, garsonu kim öldürmüştü? Garsonu öldüren gizemli kişinin nasıl göründüğünü, nasıl bir tip olduğunu çok merak ediyordu. Isaac, Rick’in yanına geldi ve bir sandalyeye oturdu. Rick “Isaac, merak ediyorum da garsonu öldürüp sonrasında sizi takip eden adamın nasıl göründüğünü tarif eder misin?” Diye sordu. Isaac “Şey... Kızıl saçlıydı, siyah bir takım elbise giriyordu ve güneş gözlüğü takmıştı, değişik bir yürüyüşü vardı.” Diye cevap verdi. Rick sinirlenip önündeki masaya yumruk attı, o kadar sert bir yumruk atmıştı ki Isaac çok korkmuştu. Rick “O pisliği nerede görsem, nerede duysam tanırım!” Dedi. “O Miles Harrison, Avustralya’daki gizli bir örgüt için çalışıyor ve para için yapmayacağı şey yok!” Isaac “O olduğunu nereden biliyorsun?” Diye sordu. Rick “Yıllardır kanlı bıçaklı düşmanız, eskiden çok yakın arkadaştık ama servet uğruna arkadaşlığımızı mahvetti. O yüzden onu tarzından, tavırlarına kadar tanırım, o çok tehlikelidir yüksek meblağlar için yapmayacağı şey yoktur.” Rick biraz düşündükten sonra Isaac’e “Okulunuz ne zaman başlıyor?” Diye sordu. Isaac “Bir hafta sonra.” Diyerek cevap verdi. Rick “Güzel, eğer dışarıda tekrar onu görürsen bana haber ver.” Dedi ve Isaac’in eline bir kağıt tutuşturdu. “Bu bana ulaşabileceğin bir numara, eğer bir gelişme olursa lütfen beni bilgilendir.” Janet, Veronica, Sue ve Katherine geldi ve hep bir ağızdan “Neler oluyor?” Diye sordular. Rick “Yüksek ihtimalle garsonu öldüren kişiyi bulduk.” Dedi büyük bir ciddiyetle. “Miles Harrison.” Veronica gözlerini devirdi. Katherine sinirli bir şekilde “Yine mi o?” Diye sordu. Daha sonra arkadan gelen bir kadın “Kimmiş o adam?” Diye sordu. Herkes arkasını dönüp baktıktan sonra Rick, Veronica ve Katherine “Lilia!” Diye haykırdı. Isaac, Janet ve Sue ise “Bayan Martinez!” Diye bağırdılar. Bayan Martinez bu oluşumun bir üyesi miydi? Bunu neden daha önce Cloudland Takımı’na söylememişti?
Katherine “Onu tanıyor musunuz?” Diye sordu şaşkın bir yüz ifadesiyle. Sue “Tabii ki!” Diye cevap verdi. Miranda, Alex ve Rodney hep bir ağızdan “Yanlış mı görüyoruz yoksa bu Bayan Martinez mi?” Diye sordu. Agustin gülerek “Ah affedersiniz çocuklar size söylemeyi unutmuşuz ekibimizde bir kişi daha var, Lilia Martinez.” Dedi. Janet “O bizim anaokulu öğretmenimizdi.” Diyerek karşılık verdi. Veronica “Vay be Lilia, çocuk gelişimi ile ilgilendiğini bilmiyordum doğrusu!” Diye haykırdı. Bayan Martinez “Çocuklar o gece size söylemeyi unutmuşum, bu ekipte ben de varım.” Dedi. Rodney “Bu çok havalı!” Dedi sevinçle. Veronica “Lilia bilmen gereken bir şey var, Ajan Miles Westville kasabasında kol geziyor!” Dedi endişeyle. “Acilen bir şeyler yapmalıyız.” Rick “Ben Isaac’le konuştum, onu gördükleri zaman bize haber verecekler.” Dedi. Agustin ortamdaki gergin havayı dağıtmak için “Lilia da geldiğine göre artık üzerimizdeki stresi atmalıyız!” Diye haykırdı. “Harika bir film biliyorum!” Katherine “Ben de mısır patlatırım.” Dedi gülümseyerek. Rick heyecanlı bir şekilde “O zaman neyi bekliyoruz?” Diye sordu. Veronica “Haydi gidelim.” Dedi yüksek sesle. Sığınaktaki ufak, televizyonlu yere yöneldiler. Agustin eski bir çekmeceden bir DVD aldı ve televizyonun yanındaki DVD girişine yerleştirdi. Agustin filmi başlatmadan hemen önce Katherine patlamış mısır ve kola getirmişti. Rodney patlamış mısır ve kolayı gördüğü anda gülümsedi. Film başladı, izledikleri film sihirli güçlere sahip genç bir dâhinin, bir adayı kurtarma çabasını konu alıyordu. Rick “Belki sihirli güçlerimiz yok ama biz de koca bir kasabayı kurtarmak için çabalıyoruz.” Dedi ve çocuklara göz kırptı. Hep beraber keyifle filmi izlediler. Artık Bayan Martinez de kasabayı kurtarma mücadelesindeki yerini almıştı. Peki şimdi işler nasıl ilerleyecekti?

Cloudland Takımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin