Miután Bucky segítségével elkászálódtam a nappaliba,mondjuk az túlzás hogy "nappali'. A kanapéból csak cafatok meg egy fa váz maradt. A konyha szekrények fele le volt szakadva,ami pedig a falon maradt, ha hozzá ért volna valaki már a földön is termett volna,az étkezőből egy szék maradt egyben. — Az is csak addig még Sam rá nem ült. — A nagy üveg ablakok egytől egyig kivoltak törve,a falakon golyó ütötte nyomok voltak. A padlón üvegszilánkok hevertek szerteszét. Egy szóval teljes volt a káosz. Bruce amint meglátta az állapotom a laborba rángatott,kaptam infúziót,meg valami antibiotikum félét. Undorító színe volt szóval inkább szó nélkül hagytam a dolgot. Nat és Clint elkezdték takarítani a nappalit,amibe a többiek is megkapcsolódtak.
Most éppen apát keresem,már fél órája járkálok a toronyban de sehol sem találom. Inkább elvetettem az ötletet, biztos valami fontos dolga van, szóval inkább hagyom az egészet. Felmentem az emeletemre ahol az saját és Bucky szobája található,a konyhába menet csináltam magamnak egy csésze teát és a meg gőzölgő gyümölcsös folyadékkal kiültem az erkélyre. Nyugalom honolt az egész városban,a nap lassan kezdett nyugovóra térni. Vörös és narancs színben pompázott az égbolt. Imádtam ez a fajta "békét". A kedvenc teám és a naplemente. Viszont a gondolataim úgy gondolták hogy nem hagynak nyugodni. Folyamatosan Buckyt láttam magam előtt. Vajon ő mit érezhet? Ne nevetesd ki magad Elizabeth! Te sem tudod mit érzel,nem hogy még Ő. Fogalmam sincs hogy mihez kezdjek. Jobbnak láttam ha inkább bemegyek,mert kezdett csípős lenni az idő. A poharamat elmostam,majd vissza tettem a szekrénybe. Ekkor viszont hangos nevetés csapta meg a fülemet,a lift ajtó engedelmesen tárta szét két ajtaját ezzel esélyt adva arra hogy bekukkantsak a benne lévőkre. Apa állt Thorral a jobbján. Nem hittem a szememnek,már vagy fél éve nem láttam. Gyors léptekkel indult meg felém,majd meg pörgetett a levegőben. Tettére felnevettem,már ideje volt a látogatásának.
- Azta,ilyen sok dolgod volt az űrben? — nevettem fel.
- Veled ellentétben,nekem nincs időm egész nap olvasni és a csillagokat bámulni! Mellesleg van egy idegesítő öcsém. — ráncolta össze a szemöldökét.
- Jó civakodást,nekem még van egy kis dolgom. — nyomott egy puszit a homlokomra apa majd eltűnt.
- Szóval Heimdall-on keresztül kémkedtél utánam? — indultam a hűtő irányába. Majd egy sört tettem le az isten elé,amit hatalmas mosollyal fogadott.
- Csak szerettem volna tudni hogy jól vagy-e. Olyan mintha a kishúgom lennél Liz! Nem szeretném hogy, bajod essen. — kortyolt bele a sörbe.
- Jól van,de azért bizarr hogy a tudtom nélkül figyeltél. — nevettem fel.
- Mit csinált Loki? — mióta ismerem Thort azóta ha van valami az öccsével,mindig nekem beszéli ki.
- A szokásos lázadásai,apánk nem nézi jó szemmel. Anyánk halála után pedig még rosszabb lett, teljesen magába fordult. — nézett a szemembe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Csak érted élek/ |Bucky Barnes ff|
Hayran KurguElizabeth Rogers bekésen éli az életét a bosszúállókkal. Míg nem egy nap Steve Rogers be nem toppan a toronyba gyermekkori barátjával. Mi lesz ha a két volt HYDRA fogoly egymásra talál? Ha érdekel tarts velem! ✪Trágár szavakat és erőszakos cselekmén...