Kitabı sevebilecek sayfaları etiketlerseniz sevinirim.
Hangi tarihte hikayeyi okumaya başladınız?
Bugün tüm bölümleri aynı anda yayınlayacağım.
Lütfen oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın...
________
Jisoo,
Elimdeki çantayı sanki silah tutuyormuşum gibi, önümdeki sırtı bana dönük olan kızın beline bastırdım. Kız anında irkilmişti. "Ayh! Ne oluyor?!" Bana doğru döndüğünde şaşkınlıktan kocaman olmuş gözleri yavaşça yumuşadı. Fakat bu kısa sürdü. Nayeon'un dingin gözleri aniden alev topuna döndü. "Sen burada, bu halde ne yaptığını sanıyorsun, Kim Jisoo?!" Sesini, fazla yüksek çıktığını anlayıp boğdu. "Yani neden böyle ürkütücü şeyler yapıyorsun?"
Yüzüm soğuk ve korkunçtu. Aynı bir doberman gibi. "Bts'ten birisinin yeni sevgilisi olmuş diyorlar." Tek kaşım, saçtan aniden ayrılan bir tel gibi kalktı. "Bu doğru mu?"
Nayeon'un yüzü bir süre şaşkınlığa boğuldu. Ardından ellerini kaldırıp parmaklarıyla oyalandı. "Yani..." Gözlerini kaçırmaya çalıştı. "Bu seni neden ilgilendiriyor?"
Derin nefes aldım. Çantamı kolumun altına sıkıştırıp belimi dikleştirdim. Alışveriş merkezindeydik ve paparazziler her yerdeydi. Bu yüzden olabildiğince dikkatli davranmaya çalışıyordum. Mavi bir kot, üzerimde ise beyaz tişört vardı. Beyaz ayakkabı ve şapkamla uyumluydum. Sıradan görünmek için özen göstermiştim. "Bunun beni ilgilendirdiği kanaatine nasıl vardın?"
Kaçırmaya çalıştığı gözlerini, aniden bana dikti. "Sorun yüzünden."
Çantamı kolumun altından çıkarttım. Huzursuz olmuştum ve huzursuz olduğumda durmadan bir şeyler yapardım. Diğer tarafa bakıp elimi gelişigüzel salladım. "Bu normal, haklısın, kim olsa öyle düşünürdü. Bana da araştırmam için bir arkadaşım rica etti." Gözlerimi ona dikip göz kırptım. "Bilirsin böyle işleri. Konu erkeklerse sakız gibidirler."
"Blackpink'ten mi?" Gözlerini kıstı.
"Öyle diyelim." Derin nefes aldım "Kim olduğunu öğrenmem gerek." Etrafa baktım. Nayeon'dan bir şeyler bulamayacak gibiydim.
"Eğer..." Gözlerimi konuşmaya başlayan kıza diktim. "...bir şey öğrenirsem iletişime geçerim."
Elimle kolunu okşadım. "Sen en iyisisin, kızım!" Telefonum çalmaya başladığında Nayeon da gitmesi gerektiğini söyleyip yanımdan ayrılmıştı. Telefonun ekranına baktım. Setten arıyorlardı. İç çekip telefonu açtım.
"İyileşiyormuşuz gibi hissediyorum." Ellerimi masanın üzerindeki kahveme sarmıştım. Gözlerim de kahvemle buluşmuştu. Yutkundum. "Ve bu beni korkutuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vsoo | Who is Kim Taehyung's new lover? (Kim Taehyung'un yeni sevgilisi kim?)
Hayran KurguKameralar bizi hedef almamışken, hâlâ bir şeyler hissediyorken, hâlâ buradayken öp beni. idol⩩ 05.08.2020 あ LifeDesire