Kız fadimee artı yeni zil sesim artı ölümcül bakış artı kıyamet eşittir şimdiki durum.
Hal böyle olunca dalma nidaları çarpı bir insanı bile parçalayacak olan gözlerim bana yakıt kadar enerji vermiş, sinirden patlamak üzereydim.
Şuan dışarıdan biri beni görse eminim deli hastanesinden firar eden biri sanardı.
Ah, Yasemini kesinlikle gebertecektim hiç şansı yoktu! Yalvarır bakışlar, panda surat artı güzel iltifatlar busefer onu kurtarmayı bırakın kılını bile koparmadan kendisine vermeyecektim.
Bartu muydu şu malı öpen? Hı evet sanırım oydu. Neyse ne!
Ellerimi ovuşturdum ve onu saçından tutup banyoya doğru ilerlettim. Kezzap mı çamaşır suyu mu? Hangisi daha kötü?
Kezzap diyeceğim ama annesi buna hamileyken kezzap kokladığı için onun için doğal birşeydi kezzap. Oyüzden çamaşır suyu diye kararımı verdim!
Bana gözleri zıvanadan çıkmış bir şekilde bakarken ben hunharca gülüyordum. Ama sonra vazgeçip, onu duş kabinine doğru fırlattım. Basket! Tam da içine düşmüştü.
Suyu soğuğa ayarladım ve ona doğru tuttum. Küçük çaplı bir çığlık atınca çocuklarda kilitli kapıyı açıp yanımıza geldiğinde suyu hafif ılıttım ve onlarla birlikte kendimde kabinin içine girdim.
Gülüşlerimiz banyoda yankılanırken aynı zamanda eğleniyordukta. Bütün sinirim kuş misali uçup gitmiş, sinirin eseri bile yoktu artık. Hasta olacaktık belki ama bu güzel anı bizimle birlikte kalacaktı.
Endişeli gözükmesemde arkadaşım için ölesiye panikliydim. Bazen intihar girişiminde bile bulunabileceğini düşünüyorum ama somra sürekli mutlu olma çabalarında bulunduğunu görünce bu düşünceyi kafamdan silip süpürüyordum.
Benim beynimi olumsuz etkileyende olumlu etkileyende Yasemindi. Oyüzden bana olumsuz düşündüğümde kızması haksızlıktı!
Su faturası! Eyvah, biz ne zamandır suyun altındayız? Ellerim yumuşamış, etlerim yumuşamış hatta ve hatta iflas bayraklarını bile çekmiş durumdaydım. Annem beni kesecek, su faturasınıda faturacı kesecekti.
" Allah'ım sana geliyorum! "
Dediğimde Yaseminle birlikte bayılma numarası tam yapacaktık ki kafalarımız birbirleriyle tokuştu. Çocuklar halimize kahkahalarını daha da arttırarak gülerken, Yasemin ile ikimiz mırıldandık.
"Fatura"/ "Fatura" (aynı anda söyledikleri için böyle yazdım)
Elimizi silah haline getirip kafamıza doğrulttuk. Tam 'tahtah' diyeceğimiz sırada iyice tiyatrocuya benzedigimizi düşündüm.
"Türk filmine benzedik iyice kapat lan suyu kapat ay şimdi ettik altımıza ah, anneyy.. ne günahın vardı benim? "
Bana inanamazmış gibi bakan Yasemin konuştu.
" Geri zekâlı kız anan geberticek şimdi seni! Hadi çık lan çık "
Ay haklıydı, öldüm ben!
Bugunluk bukadar.yazim hatalarim olabilir ve uzgünüm kisa oldu ama vaktim yok arkadaslar anlayin teog var ve son bir ay kadar zamanim kaldi calismalarima tempolu devam etmem gerekiyor. Umarim birkac gun sonra tekrar görüşürüz :**
Multimedia: Yasemin :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Fırtınası
Teen FictionHayatın çok anlamsız olduğunu düşünen bir genç kız... Yakışıklı bir oğlan ... Hayatları bir mucize gereği... Gökkuşağına dönüşen minnacık bedenleri... Renk saçmış sevgileri... Kim bilebilirdi ki onlarında birzaman sonra birleşeceğini ?