Arkadaslar telefondan yazdigim icin yazim hatalarim varsa kusuruma bakmayin lutfen. Bu arada bolumlerin okuma sayisi gittikce dusuyor ve bu beni olumsuz etkiliyor ; yazma istegim kaciyor.
Bu haftada ardarda 2 bolum paylastim. Sirf sizin icin ben derslerimi bir kenera birakip bolum yazdim. Bana biraz yardimci olun ve yazma istegimi kacirmayin.
Eger bu hikayeyi begenmediysenin diger hikayeme bakin? Adi kış güneşi. Yetim evlat birakmayin ve onda bir goz atin :) iyi okumalar...
♣♧♣♧♣♧♣♧♣
Meraktan catlar bir vaziyetteydim.ilkini kim almisti? Ogrenmem lazımdı.
"Ne ilki kizim ya soylesene!"
"Ilk opucugum eylul. Gitti..."
Dedikten sonra tekrar sumuklu sumuklu aglamaya basladi. Bu olanlar arkadasimi mahvetmekten baska birsey yapmiyordu ; ne sevindiriyordu nede musmutlu ediyordu.
Sadece uzuyordu. Ona sarildim. Hic beklemeden karsilik verdi zaten. Bu huyunu cok seviyordum. Ben sarilinca karsilik vermeyen insandan ise kendimi bildim bileli nefret ederdim.
Bugünlerde okulu fazlasiyla aksatmistik. Gorunuse gore biz karneye beslik carpaxagimiza karne carpmayi birakin girecekti bize.
Durumlar da musait olmayi birakin karmakarisikti zaten. Neden bu olaylarin hepsi kizlarin ustune kapaklaniyor o bile belli degildi. Lanet ettim onun yerine.
O bunlari haketmiyordu ki hep o uzuluyordu. Ben mi? Ben uzulmeyi bir kenara koydum, ekşın aramakla mesguldum.
Herneyse iste. Benim sorunlarim onemsiz ama arkadasimin sorunlari buyudukce buyuyordu. Bunun sonu sadece Bartu dan kurtulunca huzura erecegine degiyordu.
Fakat su sorun vardı ki Bartunun yasemini birakmaya hic niyeti yoktu. Kizi aldatmayi birakin resmen isgence ediyordu bu cok olumsuz yonlere surukliyordu arkadasimi.
Onu yerden kaldirdim ve salona gectik. Bayilmasindan olesiye korkuyordum. O oturup sakinlesmeye calisirken telefonumun zil sesi doldurdu kulaklarimi.
Cebimden cikarip ekrana baktığımda numaranin rehperimde kayitli olmadigini ayriyettende gizli numara oldugunu gordum
Nekadarda salaktim boyle...gizli numara zaten gorunmez ki ay vallaha artik kafa kalmadi bende. Actim telefonu :
"Efendim?"
"Hey? Kimsiniz?"
"Alo?"
Daha fazla beklemeden kapattim telefonu. Artik kimse hisirtidan baska birsey gelmiyordu kulagima. Arkadaşıma döndüm.
"Canim. Bak, biliyorum duygularin alt-ust oldu ve karmakarisiksin ama bir dusunsene...hani sevdigin adamdan oldu ilk opucugun,"
Durakladim. Kizin hayatindaki en onemli seyi almis ben nediyordum ya... Dusunsenize hayattan rengini aldığınızi..geriye neyi kalir ki?
"Off, moral falan veremiyorum ben lan!"
Kafasini asagi-yukari salladi. A-aa suna bak ya zilli fadime. Neyse ne ya uff
"Sevdigim adamin bana attigi kaziklar sevmem yerine nefret etmeme yarıyor. "
Dediginde kaldim öyle.
#geri zekali nedesin kiz? Got oldun iste#
Sen sus ic ses! Sensin got.
#mal ben zaten senim puahhahah#
Haklıydı. Aptal ben!
Yasemine baktığımda numarami yapiyordu uyumusmuydu yoksa bayilmismiydi anlamadim ama durtmeye basladim ; eh bu yaptigim durtmek sayilirsa tabii.
Bir saplatmisim kiza, gozlerini bir hisimla acti. Eh tabii azicik agirdi elim.
"Agzina ediyim eylul nabiyosun lan!!"
"Kiz ******** agzina. Bagirmasana!"
"Nasil saplatmak kiz o sanarsin sey yani!"
"Ne yani!"
"Sey işte ya uff"
"Kiz fadimeee!"
"Bu kim lan?"
Bunu diyen kimdi ya?
Vote ve yorum yapin lütfen. Ve diger kitabima bakin yetim kaldi !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Fırtınası
Genç KurguHayatın çok anlamsız olduğunu düşünen bir genç kız... Yakışıklı bir oğlan ... Hayatları bir mucize gereği... Gökkuşağına dönüşen minnacık bedenleri... Renk saçmış sevgileri... Kim bilebilirdi ki onlarında birzaman sonra birleşeceğini ?