PART 16 (ZARARLI EĞLENCE) tAm bÖlÜm!!

23 1 0
                                    

Banyodan çıkarken yere yapışmış, herkesin üzerime düşmesine neden olmuştum. Yine sakarlıklarım başlamıştı. kim bilir neler olacaktı.


"Çüş Yasemin! "


"Kendi düşen ağlamaz Eylül"


Dır dır dır çene ! Başka birşey yok bunda.


"Yasemin bu akşam Sıla'nın konserine mi gitsek? "


" Düşünce kafanı mı vurdun lan? Sen ve eğlence. O ne kız öyle küfür gibi? "


Te Allahım!


" İyi be gitmeyelim, üf! "


Yüzü düştü tabii. İtiraz etmeseydi banane?


" E-ee şey.. yok ya gidelim biz bence. Sen zaten eğlence için doğmuşsun. "


Yalan söylüyordu. Eğlence mi ben mi? Ha-ha güldürmeyin yaa. Söylerken bile yüzünü buruşturdu. Neyse..


" Tamam. "


Dedigimde yüzünde güller açtı. Uzun sürmemişti çünkü ben konuşmuştum.


" Yada vazgeçtim!..bara gidelim. "


Kaşlarım akıl almaz bir halde aşağı-yukarı doğru oynadığında anladım bu ben değildim. İçime ya bir c*n girmişti yada ben çok değişmiştim. Ama sanki ikinci düşüncem daha mı olumluydu ne?


"Ciddimisin?  Hayır yani sonra boşuna umutlanmıyım da"


Kafamı sallamam yeterli olurdu herhalde.


"Sen bir tanesin yaa."


Bana sımsıkı sarılan salağa karşılık verdim.


" Ah, biliyorum bebeğim. "


" tamam ukalalığa son ver. Kıyafet almaya çıkacağız!"


Kıyafet mi? Kotla gidilmezmi yani? Ne gerek var şimdi ya. Tam da sahibine söyledim.  Arkadaşım diye demiyorum ama çok zevklidir kendisi. Ama yine de bir şansımı denemem lazım diye düşündüm umutla.


" Yasemin, ıımm.... kotla gitsem? "


Beni parçalayacakmış gibi bakıyordu çünkü hassas noktasına adeta tekme atmıştım. Yasemin kıyafet delisiydi ve cirkin birşey giyersem herzaman saçlarımı yolacak dereceye gelirdi.


"Pardon...duyamadım? "


Eğer tekrar söylersem üstüme atlayacakmış kadar sinirlenirdi. Hiç gerek yok böyle şeylere hani.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin