PART 6

173 21 0
                                    

Büyük bir acı ile gözlerimi açtım . Nedenini bilmiyordum,başım,heryerim ağrıyordu. Elimi kafama götürdüğümde nemli bir sıvı elime bulaştı,buğulu sesler duyuyordum.

4 SAAT ÖNCE

Gece susamıştım.Mutfağa gitmek için merdivenlerden inmem gerekiyordu,üşengeçlik tabi.Merdivenlerin demirlerinden kayarak inmeye çalıştığımda herşey saniyesinde gerçekleşti,heryer karanlık ve gürültülü..

4 SAAT SONRA (ŞİMDİKİ ZAMAN)

Burasıda neresi ? Ben neredeyim ? Neler oluyor burada  ?

Gözlerimi açtığımda bir çift gözlerle ödüm koptu.Annem bana tepeden gözlerini pörtletmiş bakıyordu.Başım yanıyodu,anlatılmaz bir acı vardı heryerimde.Neolmuştu bana ? Hiçbişey hatırlamıyorum.

+ ''ANNE ?!?''

- ''Uyandı Ferhat ! ''  

----ferhat eylülün babası----

+ ''Anne ne bağırıyosun ya kafama neoldu ? Neden bıçak batırıyorlarmış gibi acıyo ? ''

- ''Babacım  iyimisin,merdivenlerden yuvarlanmışsın.Başının kanadığını gördüğümüzde çok korktuk iyisin değil mi ?''

+ ''Of iyi Ferhat bişe olmaz ona okulunu aksatmasında ''

- ''Hayır! Ben çok kötüyüm baba bana bişeyler oluyor ayğğ okuldan izinmi alsak acaba? '' Umutla gözlerine bakarken ;

+ ''Tabikide hayır küçük hanım , okuldan falan izin almak yok '' Dediğinde hayal kırıklığına uğramıştım.

-''Ya ama..'' 

Dediğimde  O kıkırdama sesini duydum.Mümkün olsa kafamı kaldırıp bakıcaktım ama imkansız bir şey bu , lanet boyunluklar ! . Buyüzden anneme ;

+ '' Anne ! Şu kıkırdayan sinsi cadı kim ? ''

- ''Kopyaaan !! ''

+ '' Meraba kopyacım napıyoson sen allasen ya niye merdivenden inmek varken mallık yapıpta direkten kayıyosun he gerizekalıcığım ? ''

- '' Teşekkür ederim Yaseminciğim iyi dileklerin için (!) ''

+ '' Demek sinsi cadı ha ? '' ((ibne sırıtış))

   --bittim ben--

- '' II şey canım ya .. Ödev varmı ? ''

+ '' YONCA teyzeciğim!! Eylül ödev varmı diye soruyor ..Okulunu çok özlemiş anlaşılann !! '' 

---eylülün annesi YONCA . Unutanlar için hatırlatıyım dedim---

Diyip benim suratımdaki ifade ile kahkahaya boğuldu.Bende dayanamayıp güldüm tabi.

Annem yanımıza geldiğinde gülümseyip ;

- ''Eylül yarım saate  taburcu edilcekmişsin , birşeyin yokmuş hazırlanmaya başla ! , Yasemin boş durma kızım ,kes gülmeyi Eylüle yardım et!! ''

***

Eve geldiğimizde boynumdaki sızı azalmaya başlamıştı.Yasemin beni yatağıma kadar götürüp,yorganımıda üstüme örtünce odamda beklememi söylemişti .

NEREYE gidebilirdimki !

Bu halde nereye gidilir yani !

He nereye !

Yasemin odama girdiğinde elinde çorba vardı,çorbaya bayılırdım.Çorbamı içmeyi bitirdiğimde yasemin beni uzandırıp odadan çıktı. Yarın çok yorucu bir gün bekliyordu beni .Boyunlukla okulda nasıl dolaşaktım neler olacaktı ?

SINAVLARIMIN ARASINDAN ---TEOG SINAVI--- BU BÖLÜMÜ YAZDIM EMEĞE SAYGI PLEEESSSSS :*  

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin