PART 10

183 14 2
                                    

Merhaba ! Gerçekten çok üzdünüz beni . Ben hikayeme emek harcıyorum ama emeğimin karşılığını 0 vote ile alıyorum. Bir önceki  bölümdeki voteden hiç memnun kalmadım, bence bu haksızlık ! Wattpad'daki en sapık hikayelere bile bilmem kaç K vote geliyor şu hale bak . Herneyse 

 Hatırlatmadan sonra iyi okumalar

*

Gülümsedi ama sanki başka türlü yani nebiliyim piç smile gibiydi , bende hiçbirşey anlamadan gülümsedim keşke gülümsemeseydim çünkü bana doğru ilerliyordu .

Acaba ne yapıcaktı ?

*

Çağlar yanıma bir sandalye çekip oturdu.Elinde siyah bir kılıf vardı,galiba gitar kılıfıydı.

Ne yapıcaktı ? Acaba banamı şarkı söyliyecekti ?

- ''Eylül birlikte şarkı söyliyelimmi ? Hem keyfimizde yerine gelir,nedersin ? ''

Upps ! Ben ve şarkı söylemek ,imkansız ! . Tamam sesim güzel ama biraz utangaç olabiliyorum bazenleri..Ama şimdi cesaret zamanıydı. Utandığını belli etme Eylül ,koz verme ona ! 

+ ''Ee.. bilmem ki ne söyleyeceğiz ki  ? ''

- '' hım.. sen seç,sen söyle.Bende gitarı çalarım olur mu ? ''

+ ''Peki.   Nukleer Başlıklı Kız - pişman değilim ''

En sevdiğim şarkıyı çalıcaktı,ben söyleyecektim.Bu nereden çıkmıştı bilmiyorum ama hoşuma gitmişti,açıkcası Çağların gitar gibi bir enstürmanı çalması beni etkiledi.Ve başlıyoruz..

......

Kimse senin gibi iz bırakmadı sevince,

Acıttığın kalbimle savaşıyorum yeterince,

Keşke keşke geriye dönsek sessizce,

Ama keşkeler yetmez biliriz ikimiz de,

Aşk için, aşk için,

Pişman değilim,

Anıları bin parçaya böldüm gizlice,

Güçsüz değilim,

Yüzümü gözyaşımla yıkasam da her gece,

Biliyorum yerim hazır küçük kalbinin içinde,

Ben yine derinlerde meşgulüm seni sevmekle,

Beni sana anllatan haksız her hece,

Cümleler içinden geçiyor sinisice,

Aşk için, aşk için,

Pişman değilim,

Anıları bin parçaya böldüm gizlice,

Güçsüz değilim,

Yüzümü gözyaşımla yıkasam da her gece,

......

****

- ''Vay canına sesin çok güzelmiş,ayrıca benimde en çok sevdiğim şarkılardan biriydi . Baksana acaba şarkıcı olmak istermiydin ? ''

Bir an  duraksadım.

+ ''N-nasıl ? Ben mi ? şarkıcı,ben ? Bilmem ki öyle birşey olmıycağını bildiğim için hayalini  bile kurmamıştım . Ayrıca sende çok iyi çaldın.Güzel bir deneyimdi çok teşekkür ederim''

Dedim ve ardından gülümsedim,oda gülümsememi öksüz bırakmayıp karşılık verdi.

- ''Aslında babamın bir cafesi var , ben orada bazenleri gitar gibi enstürmanlar çalıyorum . Aynı canlı müzik gibi yani .Seninde sesinin güzel olduğunu duyunca  benimle birlikte sahne alabileceğini düşünmüştüm..''

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin