PART 1

584 30 0
                                    

Herşey çok anlamsızdı taaki annemin, babamın işi yüzünden izmir'e taşınacağımızı ve bavulumu hazırlamamı söyleyene kadar.Burası çok sıkıcıydı. Hemen bavulumu hazırlamaya başladım ; kısa şortlarımı,mini eteklerimi,iç çamaşırlarımı,elbiselerimi,kitaplarımı,ayakkabılarımı,kazaklarımı,pantolonlarımıve vazgeçilmezim olan takılarımı vesaire, bavula önemsiz bir şekilde tıktım. babam gelince okuldan kaydımı aldırdık.

***

Sabah saat 8.30 du . Zaten kiradaydık ama babam çalışırken para biriktirdiği ve biraz kredi ile ev alabilecektik. Arabamızın bagajına sığmayan bavullar benim izmir'e gidene kadar canımı çıkarmıştı.Babacığımın önceden araştırıp almaya karar verdiği evin sokağına gelmiştik.Saatin daha iki civarlarında olmasına rağmen bu sokağın beni ürpertmesine engel olamamıştım.Babam arabayı durdurunca annem üstümdeki bavulu aldı..Büyük bir oh çektim . Babamda arabadan inince bende indim.Hepimiz, bavulları yeni evimize taşıyorduk.Evimiz apartmandı, acaba komşularımız nasıl insanlardı ?

Annem 'Eylül' diye bağrınca apartman kapısının eşiğine takılıp yeri boyladım.Karşıdan geçen benim yaşlarımdaki(15-17)çocuk bana , yürürken güldü.Ona gözlerimi devirdim ..Bana acımış bir şekilde bakarak yoluna devam etti .Vicdansız !

***

Sabahın erken saatlerinde dokuz civarlarında kahvaltı ettik.Babamla bugün yeni okuluma beni kaydettirmeye gidecektik.Ağzıma öylesine birşeyler tıkıp konuşmaya başladığımda annemin ;

''Ağız doluyken konuşulmaz''

Sohbetine mağruz kalmıştım ki babamda , bu konuşmadan sıkıldığı için hemen evden çıktık.Babam araba kullanırken radio da en sevdiğim şarkı ;

Iggy Azaela-bounce

Çıkmıştı .. Babamda kafa adam tabii .Son ses 'bounce' dinleyerek okula gelmiştik . Babam müziğin sesini kısıp bana ;

''Heyecanlımısın?''

Diye sordu.

''Aslında arkadaş edineceğim için heyecanlıyım''

Diye cevapladığım gibi babam güldü ve ;

''Ozaman arkadaşların seni tanıyacakları için çok şanslı''

Diyip yanağımdan öptü ve arabadan indik.Herkezin gözü üzerimizdeydi,bir kıza müdürün odasını sordum,tarif etti.Babamla beraber tekrar yürüdüğümüzde apartmanın kapısında düştüğüm zaman bana gülen o çocuğu tekrar gördüm ve ona dözlerimi devirdim.Oda , beni aynı şekilde tekrar etti.Önüme dönüp yürümeye devam ettim.

Okuduğunuz için TEŞEKKÜR EDERIM ! :*

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin