PART 5

196 22 0
                                    

Bugün hafta sonuydu onda kalktım.Bugün annemler eve market yapmaya gittiler ve ben tek kalmıştım. Bendekide akıl ..Gittim Yasemini aradım ama telefonu kapalıydı,bide bana uykucu diyor mal .Bugün sıradan bir gün gibi geçecekti inşallah hayatım.Macera,heyecan.. olmayacaktı.Justin Bieber-As Long As love Me son ses açıktı ve sesim kısılana kadar bağırarak söylüyordum,dergileri karıştırıyordum ve günüm böyle geçmişti.

*** çağların gözünden***

Hep Eylül'ü düşünüyordum. Çok çekici bir kızdı ve gözümü büyülüyordu .Diğer kızların aksine çok masum biriydi ve saftı ..  Sanırım ilk görüş aşk gibiydi benimkisi..

Acaba onu etkiliycek birşey yapsammı yoksa kendiliğindenmi gelişse aşkımız ? Tabi bana aşık olur ise.Galiba kendiliğinden gelse daha iyi olur onu korkutmak istemem.Ona kene gibi yapışık biri olarak anılmak istemem.Oyüzden  yarın lunaparka gidip birkaç kızla kafamı dağıtmak istiyordum.Eylül'ü seversem zarar görürdü.Ondan vazgeçmem gerekiyor mu ?

***EYLÜL'ÜN GÖZÜYLE***

Bugün pazar günüydü, dün çok saf bir şekilde geçmişti .Müzik dinleyip  yine dergileri karıştırmıştım.Ama bugün kısa mini şortumu ve askılımı giyip Yasemin ile Lunapark'a gidicektik .Saat sekiz olmuştu ve biz Lunaparka daha yeni gelmiştik.

Bir sürü alete binmiştik ama Yasemin'in midesi çok hassastı .Öğk ! . Lunaparkta Twıster a binerken Çağlarla bir kızı öpüşürken gördüm . Iyğ mide bulandırıcıydı. -itiraf ediyorum hiç öpüşmedim- ve istememde .Cidden midem ağzıma gelicek şimdi neyse kapayın konuyu beni ilgilendirmez .

***Çağların gözünden ***

 Eylül ile konuşmayalı 2 hafta olmuştu.Onu kafamdan silmek için tanımadığım bir kızla öpüşüyordum ve kusma isteğim gelmişti .Kızı ittirip Lunaparktan gittim . Eylül'ü öpmek istiyordum ve bu hisse engel olamıyordum.Ona resmen aşık olmuştum ama bunu bilmesini istemiyordum . Korkmuyordum ama Ya reddederse ? Ozaman mahvolurdum ki zaten bu riski alamazdım .

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin