PART 12 -Bücür-

130 10 0
                                    

Bölüm şarkısı : Gece - Darbeder :)

Hikaye önerim : sister-read ; Vay Piç !

Hikaye önerim : kiraz mevsimi

Hikaye önerim : mihrimavi - psikopat

İYİ OKUMALAR :**

Çocukları sevmemem , sevememem neden bana birçok haliyle garip geliyor ki ? Onlar , masum  yaratıklar . Masum oldukları kadar , şeytani düşünceleri olduğu gibi tam bir 'İticilik Mevzusu' kavramına denk gelebiliyorlar.Evet , biliyorum sinirlerimi oldukça fazla zorluyorlar fakat sinirlerimi zorladıkları kadarda , zorladıkları şeyleri düzeltebiliyorlar. Biz , büyük bireylerin de böyle bir yeteneği olmalı bence . 

Neden bilmiyorum ama kuzenlerime hep ben anne gibi yaklaşmıştım onları öyle sevdim hep.Umarım ki büyüdüklerinde onların gözünde önemsiz biri olarak kalmam,  bu beni okadar çok üzer ki ...

Sinirlerim bir anda vakumlanmış bir şekilde onlara bakarken hala bana o kıyamadığım bakışlardan atıp gülümsüyorlardı.Kıyamadım ve ;

- '' Peki , tamam kızmayacağım ama lunaparkta sözümden çıkmıycaksınız ? '' Dediğimde , hiç beklemeden kafalarını aşağıya ve yukarıya salladılar . Gülümsedim , çok tatlıydı bunlar.

- '' He bir de şey   -  ikiside gözlerini dehşete kapılmış bir vaziyette kocaman açtılar -  sizi çok seviyorum ''

+ '' Bizde seni ! '' Kulağım o çıkardıkları garip sesten mahvolsa da , kucağıma atladıkları kısıma bayılmıştım. Beni gerçekten de çok seviyorlardı.

Yürümeye devam ederken karşıda ki durakta oturan Yasemin'i gördüğümüzde ona el salladım ve koşturarak kucağına atladım , azkalsın ikimizde yeri boyluyorduk ama aynı sevinçle bana karşılık verdiğinde çok mutlu etmişti beni. 

Bir anda aklıma 'dank' ettiğinde çocuklar aklıma geldi onları geride bırakmıştım , of lanet olsun ya ! Gözlerimi vurulan insanlar gibi kocaman açtığımda bana birşey mi oldu korkusuyla Yasemin beni sarstı.Bu kız tam bir şekerleme !

- '' Ç-çocukları unuttum ! ''  Bana anlamaz bakışlar attığında alt dudağımı dişledim ve koşturarak çocukları bıraktığım yere gittiğimde  en korktuğum şey gözümün önüne gelmişti : Bacağı kanayan bir erkek çocuğu.

Evet , en orktuğum şey buydu . Onlara zarar gelmesinden nefret ediyor , onlara zarar verenlerde daha birçok nefret ediyordum . Hızlı adımlarla minik kuzenlerimin yanına gidiyordum ve telaşlı bakışlarla Melis'e bakıyordum.O ise bana dahamı bi anlamsız bakışlar atıp işi daha telaşlı yapıyordu.

- '' Hey ! Sen iyimisin ? Neoldu ? Kim yaptı ? Neden yaptı ? Derdi neymiş ? ''  Sorularımı art arda tıkıştırdığım için galiba onuda korkuttum ama galiba sakin kalmam işin en mantıklısıydı.

+ '' Ben iyiyim Eylül abla '' Ağlamaklı gözleri yüzünden boğuk konuşuyor,fazla anlaşılamayan ses tonu kullanıyordu.

- '' Emin misin tatlım ? '' Başını salladı.

- '' Lunapark'a hala gitmek istiyomusunuz  ? ''

Yüzünü buruşturdu.Bende gülümsedim.Çocuk dilinde bu galiba 'Hayır' demek oluyordu.Yanımda dikilen arkadaşıma olan biteni anlatıp gelemeyeceğimi söylediğinde çocuklara ölümcül bakışlar atıyordu.Onun omzuna yavaşça vurduğumda kendine gelip bana sırıttı.

+ '' Peki görüşürüz , bücür kafalı '' kaşlarımı dediğinin mümkün olduğunu anlamak istercesine kaldırdım ve ciddi olduğunu gördüm.Gözlerimi devirmekle kalmıştım !

Yolda yürürken bazen bacağını tutuyordu, sanırım canı yanıyordu.Çok merhametli (!) olduğum için onu kucağıma aldım.Eşşek kadar çocuk yahu !

Eve geldiğimizde , amcamlar evde yoktu.Galiba karşı komşumuz olan tükürüklü babaanneye gittiler.Eve girer girmez kuzenim olan -eşşek kadar - çocuğu yere indirdim ve gidip üstünü değiştirmesini söyledim.Koşarak gittiğini gördüğümde içimden bir küfür mırıldanmıştım, minnacık çocuk beni işletmişti.Bücür !

Melis hala ayakkabılarını çıkartmaya uğraşırken eğildim ve ona yardım ettim.Melis çok tatlı bir çocuktu ama bazen şeytani düşünceleri masumluğuna engel oluyordu.Gıcık bir durumdu.

Uzun bölüm yazacak kadar vaktim yoktu çünkü projelerim birikti.Bu hafta kendimi onları bitirmeye adayacağım.Sanırım yeni bölüm hafta sonu gelecek.Sizi çok seviyorum. Eyçağ çiftini detekliyomusunuz bilmiyorum ama düşüncelerinizi bilmek istiyorum.Kitaplarınızı ve hikayelerinizi söylerseniz yeni bölümlerde hikayelerinizi önerebilirim.Yorumlarda düşüncelerinizi ve fikirlerinizi belirtebilirsiniz...

NOT : Sömestr tatilinde yeni bölümler hızla eklenecektir.

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin