PART 3

234 26 0
                                    

Sabah zilin durmadan çalmasıyla yataktan düştüm.Yaseminin sesiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı .

''Geç kalcaz uykucu hadi kalk ! ''

Diye beni kaldırmaya yeltendi ki Başardı da.

***

Okula girdiğimizde bana gülen çocukla -ismini öğrenmem gerek - arkadaşları kapıda dikiliyorlardı . Okul kıyafetimin eteği çok kısaydı -bana göre- dizimin bir karış üstünde.Yanlarından geçtikten sonra Yasemine  ;

'' O çocuğun adını biliyormusun ? ''

Diye hiç düşünmeden sordum ve şuan kızardığıma eminim.

''Eylül , o çocuk varya tüm kızların gözdesi ve adı da : Çağlar.''

Dediğinde popi ve kaslı bebelacımızın adının Çağlar olduğunu öğrendim.Sınıfa girip sıramıza oturduk . Ve içimden yüksek bir 'OHA' çektim .Eminim gözlerim hortlak görmüş gibi açılmıştır . O kaslı popi bebelac varya , benim tam arkamdaki sıraya oturdu, yani Çağlar.

''Yasemin ders ne''

diye sorduğunda ünlülerin içinde boğulan kişiler  gibi çığlık attım. Sesi çok yumuşaktı ve hoşuma gitmişti.Yasemin ;

''Fizik''

Diye cavaplamıştı,arkadan bir 'of' sesi duymuştum . Anlaşılan derslere pek alışık değil bebelac'ımız .

***

Son derste bana çarparak çıkan bebelac çağlara istem dışı 'Oha!' dedim ,sırıtarak sınıftan çıktı.Bu çocuğun benimle ne derdi vardı acaba ? Eve doğru ilerlerken birden okulda anı defterimi -günlük gibi birşey-unuttuğum aklıma gelmişti.

''Yasemin sınıfta anı defterimi unuttum sen ilerle ben hemen geliyorum! ''

Diyerek hızlı hızlı okula doğru ilerledim.Sınıfa girdiğimde Çağlar -evet bebelac -defterimi okuyordu ,gözlerimi devirdim.Bana döndüğünde ;

''Ne acayip ve sıkıcı bir hayatın varmış''

Dediğinde gülüp ona doğru ilerledim ve kitabı almaya yeltendiğim gibi yere yapıştım. -bugünlerde çok ayağım kayıyor nedense heryeye takılıyorum da  ! - Çağlar gülerek elimden tuttu ve tuttuğu gibi beni kendine çekti...

YAZABİLDİĞİM KADARINI YAYINLADIM AMA YAkında GERİ KALANINI PAYLAŞMAYI UMUYORUM ÖPÜCÜKLENDİNİZ :**

Kum FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin