3. SEVGİLİ

789 77 6
                                    

"Eğer devamını düşünüyorsan bu küçücük odada olmayacağını söylemem gerekiyor sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Eğer devamını düşünüyorsan bu küçücük odada olmayacağını söylemem gerekiyor sanırım." 

Ne demek istemişti?

Sen ve ben diyor, mercimek, fırın diyor, çiftleşme diyor. Daha da açıklamamı ister misin safım benim?

Teşekkür ederim almayayım.

Kaşlarım hızla çatılırken onun umursamaz bakışları hala yerini koruyordu. Boynuna doladığım kollarımı hızla çekip ayaklarım üzerine indiğimde bir iki saniye daha kolları belimde dursa da dengemi sağlayabildiğim anda ellerini hızla bedenimden uzaklaştırdı. 

Aynı anda kapıya vurulan sert yumrukla artık karşımdaki yabancının da kaşları çatılmaya başlamıştı. "Hande, aç şu kapıyı." Zorlanan kapı koluyla bir adım geriye gitsem de beklediğimin aksine kapı açılmamıştı.

"Sevgilin Viyana kapısını zorlayan Osmanlı gibi kapıya yüklenmeye daha ne kadar devam edecek?" 

"O benim sevgilim değil!"

"O zaman eski sevgilin." Boyu benden uzun olduğundan ancak kafamı kaldırarak yüzüne bakabiliyordum. 

"Bu seni neden ilgilendiriyor?" 

"Sevgilinse dövmeyeceğim çünkü adam bir nevi sinirlenmekte haklı olur ama eski sevgilinse ağız burun dalarım." 

Bence eski sevgilin olduğunu söylemelisin!

"O benim hiçbir şeyim değil!"

"Anlaşılan fena yakmış canını."

Beni duymuyormuş gibi kendi kendine konuşmaya devam ederken bakışlarımı etrafta gezdirdim. Panikle buranın neresi olduğuna bile bakmamıştım. Girdiğim yer küçük bir temizlik odasıydı ve biz sanki kapı eski sevgilim tarafından zorlanmıyormuş gibi rahat bir şekilde tartışıyorduk. 

"Söylediklerimi kulağın duymuyor mu? Bak..." Ona dönüp işaret parmağımı yüzüne doğru sallarken en sonunda sıkışan kapı Yiğit'in baskılarına pes ederek hızla açıldığında kapı duvara çarparak durmuştu.

"Hande, neler oluyor burada? Bu herif kim?" 

"Hiçbir şeyin olmadığına emin misin sarışın?" Yiğit sinirle bir adım öne atıldığında hızla ikisinin arasına geçip bakışlarımı Yiğit'e çevirdim. 

"Senin ne işin var benim peşimde, sevgilinin yanına dönsene!"

İşte bebeğim, bunlar sahada görmek istediğimiz hareketler!

"Bana bu herifle ne alakan olduğunu açıkla önce." Ensemde hissettiğim nefesle tüylerim ürperirken saçlarımın üzerinden sol kulağıma fısıldadı. 

KALP SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin