Akgün benle birlikte kapıya kadar gelmişti. Yalnız olduğumu bildiğinden o da temkinli davranmaya çalışıyordu. "Bak hakkaten bir hafta boyunca yalnız kalacaksın o telefonun açık kalsın hep. Anan baban arar biz ararız, cevap vermezsen dayanırım kapıya artık, yakın olan da ben olduğum göre."
"Olurr. Tuvalete falan girince de yazarım istersen, boşuna meraklanma canım ne dersin?" Ağzını açmaya kalktığında elimi kaldırdım.
"Sus sus. Alışığım ben bilmiyor musun, bizimkilerin götünde kurt var, hele şu sıralar ciddi bir problem olduğunu düşünüyorum. Veya benim gelemeyeceğimi bildiklerinden inadıma bu kadar geziyorlar da olabilirler."
O gülerken binaya girip merdivenleri çıkmaya başladım,o da arkamdan geliyordu. "Ders çalışman gerektiğini bilmesem film izleyelim diyeceğim... Aslında bugünlük böyle mi olsa, valla hiç çalışasım yok, izlesek mi?"
Tutarlılık seviyem.
"Akgün." Bir yandan anahtarımla kapıyı açıyordum.
"Efendim?"
"Sen benim adımı çıkarmadan gitsen mi acaba! Ne eve girmeye meraklı çıktın sen." Kızmaya çalışsam da kıkırdamama engel olamamıştım.
"Sen de varya tacizciye çıkaracaksın adımı asıl. Gidiyorum lan, senin kadar misafirperver olmayan biri görmedim ayrıca yazık."
Gitmek üzere arkasını döndüğünde kolundan tutup geri çevirdim. İçeri alacağımı sandıysa demek gözleri parlamıştı. "Görüşürüz Akgün'cüm."
Dudağımı ısırırken dayanamayıp kahkaha attım. O da elini kafama atıp karıştırırken söyleniyordu. "Sen bekle kızım, sen çağıracaksın da ben gelmeyeceğim ben!"
"Tamam tamam git hadi çok güldüm."
Kafamı koltuk altına alıp sıkıştırırken bir yandan sarıldı. "Dikkat et kendine, görüşürüz yarın."
"Görüşürüz." Dedim bir yandan kafamı kurtarırken. El salladıktan sonra kapıyı kapatıp kilitledim. Bugün abur cuburla karnımı doyurmuştum yarın da artık yaparız bi makarna diye kendimi avuttum.
Akgün aklıma soktuğu için müthiş bir film izleme isteğiyle doluydum.
Yapma bi sinirle telefonumu elime alıp yazmaya koyuldum.
Duygu: Sen şimdi ne diye film de film diye soktun ki aklıma
Duygu: Al işte izleyesim var!
Hemen çevrimiçi olmasına sırıtırken yazmasını bekledim.
Akgün: Geleyim mi kdsldkskdk
Kahkaham evde yankılanmıştı.
Duygu: Sen varya çok yüzsüz oldun lspwelpwpd
Akgün: Doğru ben gelmeyeceğim demiştim değil mi?
Akgün: Gelmiyorum ulan.
Duygu: Gel demedim ki dkwpdmkeold
Akgün: Tamam işte gelmiyorum o yüzden.
Duygu: Aslında gel diyecektim tam.
Akgün: Desene bi göreyim kdsldkskkd
Duygu: Ne diyim?
Akgün: Akgün pişman oldum çok yalnızım gelsene de
Duygu: Deyince ne olacak?
Akgün: Ben sana acıyıp geleceğim.
Duygu: Ha tamam.
Akgün: Ne tamam?