Merhaba,
İlk bölümle birlikte karşınızdayım hadi başlayalım! Multiye çok sevdiğim bir şarkıyı koydum göz atmayı unutmayın!Nova Norda| Dinozorlar
Alan Walker| Alone
Billie Eilish| Ocean Eyes
Haydi başlıyoruz!ŞÜPHELER VE KARARLAR
Bütün bir yıl gecemi gündüzüme katarak çalıştığım sınavımı en nihayetinde vermiş ve derin bir nefes. almıştım. Bahçede beni bekleyen annemin yanına gidip sıkıca sarıldım.
"Bitti."
Derin bir nefesi dudaklarımdan verdiğimde annemin eli omuzlarımı sıkıca kavrayıp geri çekildi. Yüzünde yer edinen koca bir gülümseme vardı. "Onca zamandır çalıştığın sınavının nasıl geçtiğini sormayacağım. Şimdi tüm bu monotonluğu ve stresi bir kenara atıp derin bir nefes alma zamanı" içimdeki kanat çırpan kelebeklerle birlikte heyecanım tazeliğini korurken dudaklarımdan kaçan kıkırtılarla bir kez daha anneme sıkıca sarıldım.
"İnanamıyorum! Cidden bitti."
Heyecanım karşısında annemde benimle birlikte gülüp sırtımı sıvazladı.
Gözlerim dolu dolu geri çekilip annemin yanaklarına sulu birer öpücük bıraktım. "Haydi gidelim." Okulun karşısındaki kaldırımın kenarında duran arabamıza yerleşip kemerini bağladım. Arabanın hareket etmesiyle beraber radyoda çalan bir şarkıya bağıra bağıra eşlik etmeye başladım. İçimdeki coşkuya mani olamıyordum. Bağırmak, çığlık atmak ve yorgunluktan bayılana kadar dans etmek istiyordum. Yüzümdeki kasların sızlamasıyla gülümsememi bastırmaya çalışıp yüzüme küçük tokatlar attım. Araba annemin yıllardır işlettiği antika dükkanımızın önünde durduğunda heyecanla aşağıya indim.
Cam kapıyı açtığımda kapının zili hoş bir melodiyle kulağıma ilişti. "Bekle biraz" Girişteki büyük cam tezgahın arkasında temizlik yapan Kayra yaptığı işine ara vermeden elindeki sürahiyi temizlemeye devam etti. Kafasını çevirip bakmadan kapıdan girdiğim de geldiğimi anlıyordu. Hisleri oldukça kuvvetliydi ve ben ondan hiçbir şey saklayamıyordum. Her ne kadar annemin kız kardeşi olsa bile bir teyzeden daha çok benim için arkadaş ve bir ablaydı. Annemden daha çok bana kardeşlik yaptığını söyleyebilirdim.
Tozunu aldığı sürahiyi yerine koyup elindeki toz alma bezini fırlatarak tezgahın ardından çıktı.
"Şimdi söyle!" Yüzümdeki tebessüm yeniden yeşerdiğinde ellerimi yukarıya kaldırıp bağırdım."Harika geçti!" çığlık atarak adeta üzerime atlayıp bağırmaya başladık birlikte. Annemin geldiğini belirten kapı zili tekrar çaldığında iki güçlü el tarafından ayrıldık. Kayra gözlerini devirerek anneme baktı.
Gelip ellerimi tuttuğunda çift kişilik koltuğa oturduk."Ne yani şimdi istediğin okulu yazabilecek misin?" kafamı heyecanla sallayıp ellerini sıktım. "Yani, henüz açıklanmadı ama soruların hepsini biliyordum çok kolay geçti ve oldukça yüksek bir puan aldığımı hissediyorum."
Çığlık atarak tekrar sarıldığında kıkırtılarıma mani olamıyordum. "O zaman her yeri yazabilirsin" geri çekilip gözlerimi devirdim. "sadece hissediyorum ve yaptıklarımı biliyorum dedim Kayra" benden kat ve kat daha heyecanlıydı. Söylediklerimi umursamadan bacaklarını üst üste atıp ellerini çenesinin altında birleştirdi. Henüz 36 yaşında olmasına rağmen oldukça genç ve alımlı bir kadındı.
"Ah Tanrım! Birbirinden yakışıklı erkeklerle dolu koskoca bir okul, inanamıyorum!" yeniden çığlık atıp hışımla ayağa kalktı. Playgirl dedikleri kişi tam olarak karşımdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA SERİSİ
WerewolfDevam ediyor! Alışılmışın dışında bir kurtadam hikâyesi... Kurtlarla dolu bir adada fantastik bir yolculuğun hikâyesi.. *** YETİŞKİN İÇERİK BARINDIRIR! +18 •ARGO •ŞİDDET •CİNSELLİK •YAMYAMLIK