≈BÖLÜM 13≈

229 34 122
                                    


*Satır arası yorumları eksik etmeyelim lütfen:)

°°°

Kapımın tıklatılması ile okuduğum kitaptan başımı kaldırdım. Sürekli kabus gördüğüm için uyuyamıyordum. Bu yüzden kendimi kitaplara adamıştım.
Arslan'ın kocaman bir kitaplığı vardı oku oku bitmiyordu ve bundan hiç sıkılmıyordum.

"Gel lütfen." Dedim.

Arslan'ın içeriye girmesi ile kocaman gülümsedim. Çalışanları eve döndüğü için biz ilk kaldığımız evde kalıyorduk.

"Ne yapıyorsun bakalım, uyku tutmadı canım sıkılınca sana bir bakayım dedim."

"İyi yapmışsın ben de uyuyamadım bir türlü kitapta çok heyecanlı bir yerde kalmıştım devam ediyordum."

" Peki madem film izlemeye ne dersin?"

"Harika olur."

"Peki o zaman ben iniyorum film seçeyim sen de gel." Kafamı onaylar şekilde aşağı yukarı salladım. Bana göz kırpıp kapıdan çıkıp dışarı çıktı.

Aşağıya indiğimde film seçmeye çalışıyordu. Sessizce mutfağa geçtim ve mısır patlattım içecekleri de tepsiye koydum. Tepsiyi kucaklayarak yavaş adımlarla koltuğa doğru ilerledim.

"Ellerine sağlık. Ben de filmlere baktım fakat seçemedim sen seçsen olur mu?" Elindeki filmlere baktım bilim kurgu, korku ve romantik komedi filmleri vardı. Hemen korku filmini seçtim. Önceden odama kapandığım zamanlarda korku filmi açardım filme odaklanınca her şeyden soyutlanırdım. Bu yüzden izlemeye alışkındım.

"Hadi bunu izleyelim" diyerek gösterdim Arslan'a. Suratında anlam veremediğim bir ifade oluştu. Eliyle ensesini kaşıdı.

"Şey ya daha güzel filmler var onları mı izlesek?" Elindeki dvd'leri karıştırdı ve bir tane bilim kurgu filmi çıkardı.

"Heh bak bu, bunu izleyelim bence bu daha güzel." Elindeki filme baktım daha önce izlemiştim.

"Ama ben bunu daha önce izledim çok mantık hatası var çok sıkıyor insanı. Hem bak bakayım bana yoksa sen korku filminden korkuyor musun?" Alayla yüzüme baktı ve kahkaha attı.

"Ne alakası var canım ben senin için dedim hani korkarsın falan diye istersen açalım hiç sorun değil."

"Ben korku filmlerinden korkmam ki hatta neredeyse her gece izlerim."

"Tamam o zaman bak açıyorum emin misin?"

"Eminim eminim hadi aç."

Ayağa kalktı ve dvd'yi takıp filmi açtı.
Yerine oturunca başlattı filmi. Mısır kasesini eline aldı ve hızlı hızlı yemeye başladı.

"Sakin ol ya boğazında kalacak."

"Yoğk yoğk soron doğol." Ağzı dolu şekilde konuşmaya çalıştı.

"Peki sen bilirsin madem." Deyip önüme döndüm.

Film çok güzel gidiyordu kan vahşet aradığın ne varsa vardı filmde ara sıra göz ucuyla Arslan'a baktığımda çaktırmamaya çalışsa da korktuğunu fark ettim. Bir ara adamın kafası kopunca suratı şekilden şekile girdi gülmemeye çalışıyordum ama dayanamıyordum. En sonunda daha fazla dayanamayarak gülmeye başladım.
Anlamsız gözlerle yüzüme baktı.

"Ne oldu neden gülüyorsun komik bir şey mi oldu?" Gülmemi bastırmaya çalışarak konuştum.

"Arslan Allah'tan korkmuyorsun korksan ne olacaktı acaba." dedim ve tekrardan kahkaha attım. Yanındaki yastığı alıp kafama fırlattı.

~MAĞMUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin