4.bölüm

33 25 10
                                    

"Ağlama kalbim, bunlar da geçecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ağlama kalbim, bunlar da geçecek..."

~~~∆~~~
İnsanın duyguları kalbini yansıtmadığı sürece insan yaşadığının farkına varamıyordu. Bir insanın kalbi sırf duyguları için atar mıydı? Atabiliyordu.

Ama benim kalbim duygularım için atmayı bırakalı çok olmuştu, sadece oturmuş gözü yaşlı bir şekilde sonunu bekliyordu. Onca kötülükten ve acıdan sonra hangi kalp duygular için yaşardı.

Günü boş derslerle geçirmiş şimdi kapının önünde sadece 2 dakika Ada ile konuşmaya gitmiş fakat yarım saattir gelmeyen Fatih'i bekliyordum.

Kız herhalde çocuğu yemişti.

Gülerek kapıdan çıkan Fatih ve Ada'yı görünce göz devirmeden edemedim, 'sonunda' diye mırıldanıp yüzüme sahte bir gülüş koyarak yanlarına gittim.

"Bir an Fatihciğimi yedin sandım."

Yalancı bir gülüş sergilediğim de Ada göz devirip uzaklaştı.

"Ne konuştunuz?"

"Partinin niçin olduğunu sordu."

'Tamam sen ne dedin' diyeceğim vakit birden aklıma gelen şeyle kaşlarımı çatıp sinirle konuşmaya başladım.

"O parti duyurusundan önce konuşma teklifi etti bana yalan söyleme!"

Sırıtıp önümden yürümeye başladı.

"Hiç bir şey de saklanmıyor senden.
Numaramı istedi."

"Ne, vemedim de ne olursun!"

"Vermedim onun numarasını aldım."

Dediği şey ile gözlerim büyüdüğü sıra da derin bir nefes verip tekrar konuşmaya başladı.

"Benim yerime sen yazacaksın."

"Ben o ezik ile konuşmam."

"İyi ben konuşurum."

"Dur be tamam konuşurum."

Açtığı arabanın kapısından somurtarak geçip yerime yerleştim.

Telefonumun kilidini açtım be rehbere girdim. Ön koltuğa oturan Fatih'e küçük bir bakış atıp telefonu öne uzattım.

"Al numarasını gir şuraya."

Hızlıca bir numara yazdıktan sonra önüne döndü ve arabayı çalıştırdı.

Ezber kuvvetli maşallah.

Tam yazacağım sıra da aklıma profil fotoğrafım  geldi. Hızla uygulamadan çıktım ve dışarının güzel bir fotoğrafını çekip profil yaptım.

İsmimi de Fatih yapıp tekrardan yazmaya başladım.

0534***: merhaba Ada.

Çevrendekisularboğsunseni: siz kimsiniz?

ALEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin